hanys Odesláno 10. říjen 2016 Sdílet Odesláno 10. říjen 2016 Ahoj všem, mám dotaz, byly mi vyměněny brzdové kotouče i destičky na 307, od začátku při pomalém dobrzďování na křižovatce silné pískání, v servisu vyčištěno, nicméně pískání trvá dál a je dost hlasité, nejeto cca 200 km. Může se to časem srovnat, nebo jaká je pomoc? Děkuju-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 10. říjen 2016 Sdílet Odesláno 10. říjen 2016 (upraveno) musí se zkoušet, co vlastně pomůže--co auto, to jiný postup...,zkus jemně pomazat desky zezadu měděnou vazelínou, perfektně vyčistit ocel. kartáčem uložení desek ve třmenu, nebo srazit hranu na obvodu brzd. kotouče, rozchodit vodítka třmenu a promazat, někdy si to po čase sedne a přestane hvízdat, někdy pomůže jen výměna desek za jinou značku (zpravidla za stejnou co jsou kotouče) Upraveno 27. leden 2018 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luk1 Odesláno 21. leden 2018 Sdílet Odesláno 21. leden 2018 Ahoj, tak mám ten samý problém s pískáním brzd po výměně kotoučů a destiček. Když se podívám na zadní kotouče, tak tam je asi 2 mm orezlý okraj. V předu jsou kotouče úplně čisté. Protože už ty koutouče jezdím alespoň 6 měsíců, počítám, že už budou mít najeto pár tisíc kilometrů a stále to píská. Jediné co mi někdo poradil, je, že mám zkusit vyměnit destičky ATE za destičky Ferrodo, že jsou snad měkčí. Pomohlo to někomu z vás? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
celda1970 Odesláno 21. leden 2018 Sdílet Odesláno 21. leden 2018 Jestli chceš měkčí destičky tak si kup Meyle.......jinak zadek u 307 pokud nejezdíš naloženej tak prakticky vůbec nebrzdí....tudíž zatuhává a rezne.....je potřeba občas za jízdy zatáhnout několikrát na pár set metrů ručku a obrzdit to... regius ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
reznaluki Odesláno 24. leden 2018 Sdílet Odesláno 24. leden 2018 Tak pískání brzd je bohužel vlastnost. Ne závada. A to dost nepříjemná vlastnost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tony Stark Odesláno 27. leden 2018 Sdílet Odesláno 27. leden 2018 Prdlajs, špantá kombinace kotouč X desky, nebo máš oboje stejného výrobce? U Bremba vím, že byla jedna várka - asi páteční směna, silně pískající. Co máš za výrobce deska X kotouč? Nebo jako u 90% někde něco nechodí, čepy třmenů, plíšky destiček, to vše musím sedět a všechno se musí hýbat jak má. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 27. leden 2018 Sdílet Odesláno 27. leden 2018 jojo, pro normální jízdu se snažte kupovat kotouče i desky jedné značky--testují je i pro omezení pískání , což pro kombinaci značek by byl nesmysl... doporučuju střední kvalitu od jednoho výrobce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luk1 Odesláno 11. únor 2018 Sdílet Odesláno 11. únor 2018 (upraveno) Tak pískání zatím odstraněno. Vzadu jsem vyměnil kotouče za BOSCH (původní v místě kde nejely destičky, tam byli mírně orezlé, asi tak 2 mm od kraje, kupoval jsem je u Peugeota, takže asi noname :-) ), ale to pískání neodstranilo. Tak výměna předních destiček. Servis mi tam dal destičky ATE, které jsou prý tvrdé (kotouč nevím). Já jsem koupil destičky FERODO (které jsou prý měkké). Zároveň s výměnou destiček jsem nacpal jakési mazivo (na brzdové pístky) do vodících trnů, pilníkem obrousil rez na pístcích v místě kde dosedají na brzdovou destičku a dal nové podložky do kterých se opírají destičky (koupil jsem sadu brzdových destiček s těmi podložkami). Najel jsem tak 50 km a zatím to nepíská. Kdyby to znovu začlo pískat, tak ještě zkusím měnit ty vodící trny (nevím jak se to jmenuje), protože jsou už takové olezlé a na jedné straně chybí takový jakýsi "pístní kroužek", který ten trn "utěsní" v tom válečku kde jezdí. Takže mě odstranění pískání brzd zatím přišlo asi na 2000,- (zhruba 1200,- za kotouče, 800 za destičky). U výměny zadních kotoučů nebyl problém, zabralo mi to asi 4 hodiny a potřeboval jsem k tomu torx 50. Protože jsem je měnil asi před rokem, tak jsem ten torx měl. U výměny předních destiček byl problém zvednout auto tak, aby mi nepadlo na hlavu, protože je to (takové příčníky co vedou až k prahu) na podvozku už jakési pomuchlané. Protože mi brzdy měnili loni v servisu, tak ten třmen do kterého se na trny dává brzdič (to s pístkem) se mi nepodařil povolit (což na výměnu destiček není potřeba) neb to asi zabejčil pneumatickou pistolí. K povolení toho třmenu je potřeba torx 55, který jsem měl jen v jakémsi prodlouženém provedení a měl jsem při povolování strach, aby mi nějak nevyklouzl a nestrhnul se. Výměna destiček mi zabrala asi taky 4 hodiny. Upraveno 11. únor 2018 uživatelem Péťa Odstraněna prapodivná citace - necitace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luk1 Odesláno 11. únor 2018 Sdílet Odesláno 11. únor 2018 Jenom pro zajímavost, tak u P206 mají diskusi "Čep brzdového třmene přední brzdy P206". V diskusi mluví o vazelíně "ATE Bremszylinder", kterou mám v garáži (asi tak 10 let) a tu jsem použil a také tam mají fotky těch čepů brzdového třmene, které mám na autě. Nevíte, kde by se ty čepy daly objednat? Má s tím někdo zkušenost? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajas502 Odesláno 11. únor 2018 Sdílet Odesláno 11. únor 2018 Napiš členovi Badisak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piwell Odesláno 30. srpen 2018 Sdílet Odesláno 30. srpen 2018 (upraveno) Přidávám se ke stejnému problému ... koupil jsem 307ku, vepředu úplně (1000 km) nové kotouče i destičky, vše originál Peugeot. Pískání jak nákladní vagon. Tak jsem to rozebral, vše vyčistil, promazal (i vodicí trny "vazelínou" na brdy od ATE), nikde žádný problém, vše v pořádku. Po složení to asi 100 km nepískalo a pak to zase začlo, i když už méně. Píská to při slabším brždění, spíš při lekhém dobržďování. Jinak auto brdí jako nový, perfektně. Vylučuji zadní brzdy - při přibržďání ručkou je ticho. Když jsem o víkendu měnil gufera na poloosách, znovu jsem brzdy rozebral, znovu vyčistil, odrezil, namazal meděnou pastou dosedací plochy destiček k plíškům atp. 50 km klid a pak zase pískání ... už jsem z toho na prášky. Nechápu. Kdyby to byla blbá kombinace destiček a kotoučů, pískalo by to po opětovném složení hned, ne? P.S: Je to 2.0i 100kW benzín, rok 2003. Upraveno 30. srpen 2018 uživatelem Piwell Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.