Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Těsnění pod hlavou?


Peu306

Recommended Posts

Zdravím,mám takový problém,zřejmě prasklé těsnění pod hlavou. Jak to doma zjistím na 100% ? Ať je teplo nebo zima,auto hulí jako fabrika,jak se motor ohřeje,kouřit to přestane,po odvzdušnění chladící soustavy je to dobré tak dva dny,pak jakmile zastavím,teplota začne  lézt až ke 120°C . A takhle stále dokola. Může to způsobovat těsnění pod hlavou?

PS- Olej ve vodě nemám,ani naopak. Dočetl jsem se,že  může být průnik mezi chladicí kapalinou a spalovací komorou, což je poznat úbytkem chladicí kapaliny, bílým kouřem z výfuku a přehříváním motoru. Vodu jsem nezaregistroval,že by se ztrácela.

Děkuji.

Upraveno uživatelem Peu306
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Mám to samé a taky se chystám na výměnu těsnění pod hlavou + přetěsnění dříků ventilů. Zeptám se, je možné nějak dopředu zjistit, co tam je za těsnění teď, ať ho můžu koupit dopředu? A další, je hned nutné srovnání hlavy nebo se prostě vymění těsnění za těsnění, vše se dotáhne a jede se dál? Díky moc za odpovědi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

odvzdušňuj šroubem na komoře termostatu a na hadici k topení (za motorem)

nastartuješ motor a povolíš uvedené šrouby (postupně), až začné téct voda, šrouby utáhneš, toto můžeš párkrát opakovat--pozor na horkou vodu!

Upraveno uživatelem ozzy56
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen tak mimo soutěž!Na 405 jsem jezdil cca rok s fouklým těsněním-na studeném motoru šli  na volnoběh bublinky v expanzce (je blbé když je jako zrovna u ní  nebo ve 106 1,1 a dalších od PSA integrovaná do chladiče .je to hůř vidět)jinak dolil jsem kapalinu mezi rysky-vyházelo to ven  a držela se pak hladina asi 1cm pod ryskou min.Jinak bez rozborky asi nejde jednoznačně stanovit zda praskla hlava či jen fouklo těsnění!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chlape, ty nás tady taháš za fusekli :myslim:), když bíle kouří benz. motor , tak spaluje vodu, (je jedno zda z důvodu prasklé hlavy, vadného těsnění atd.), prostě ta voda MUSI ubývat, ovšem když píšeš, že voda neubývá a nejde ani do oleje (přibývalo by na měrce), tak jsi vyrobil záhadu hlavolamu :P, zkus zjistit, zda vůbec voda koluje systémem--tzn.,jestli je funkční pumpa, jestli je průchozí chladič a radiátor topení

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

odvzdušňuj šroubem na komoře termostatu a na hadici k topení (za motorem)

nastartuješ motor a povolíš uvedené šrouby (postupně), až začné téct voda, šrouby utáhneš, toto můžeš párkrát opakovat--pozor na horkou vodu!

Prosím tě, šroub na komoře termostatu nějak nevím který myslíš, když jsem povolil šroub z hadice u topení a nechal jsem volnoběh, tak že začátku vytekla voda, ale pak nic, jen když jsem přidal na otáčkách, na volnoběh prostě voda netekla :/ a ještě jednou se zeptám, dá se nějak dopředu zjistit, jaký těsnění můžu koupit dopředu? Existují jiné tloušťky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ozzy56 : Vše funguje tak jak má,i když to mám odvzdušněný, tak za jízdy teplota leze až na 100°C. Z kopce se to zase zchladí na cca 75-80°C . Když někde zastavím na delší dobu,tak to stále drží teplotu 88°C .  Voda nemizí. 

Upraveno uživatelem Peu306
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...