Peu306 Odesláno 6. říjen 2016 Sdílet Odesláno 6. říjen 2016 (upraveno) Zdravím,mám takový problém,zřejmě prasklé těsnění pod hlavou. Jak to doma zjistím na 100% ? Ať je teplo nebo zima,auto hulí jako fabrika,jak se motor ohřeje,kouřit to přestane,po odvzdušnění chladící soustavy je to dobré tak dva dny,pak jakmile zastavím,teplota začne lézt až ke 120°C . A takhle stále dokola. Může to způsobovat těsnění pod hlavou? PS- Olej ve vodě nemám,ani naopak. Dočetl jsem se,že může být průnik mezi chladicí kapalinou a spalovací komorou, což je poznat úbytkem chladicí kapaliny, bílým kouřem z výfuku a přehříváním motoru. Vodu jsem nezaregistroval,že by se ztrácela. Děkuji. Upraveno 6. říjen 2016 uživatelem Peu306 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 6. říjen 2016 Sdílet Odesláno 6. říjen 2016 voda by se musela stracet a tlacilo by to vickem ven Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peu306 Odesláno 6. říjen 2016 Autor Sdílet Odesláno 6. říjen 2016 (upraveno) A co by mohlo být v háji,když to hodně kouří? Hlavně mi štve to ,že to musím každou chvíli odvzdušňovat. Upraveno 6. říjen 2016 uživatelem Peu306 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 6. říjen 2016 Sdílet Odesláno 6. říjen 2016 no ja si myslim ze to je palice - jen je divne ze nedolivas vodu vzdyt to musi nekde ubejvat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peu306 Odesláno 6. říjen 2016 Autor Sdílet Odesláno 6. říjen 2016 Když se mi to začně přehřívat,a kouknu do chladiče,tak je tam voda ve čtvrtce,možná v půlce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peu306 Odesláno 6. říjen 2016 Autor Sdílet Odesláno 6. říjen 2016 (upraveno) Hlavně voda v chladiči nebublá,nic, hulí to a přehřívá se to. Ty dva body souhlasí,že auto hulí a přehřívá se,ale s tou vodou mi to nejde do hlavy. Upraveno 6. říjen 2016 uživatelem Peu306 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peu306 Odesláno 7. říjen 2016 Autor Sdílet Odesláno 7. říjen 2016 Tak podle mechanika je těsnění v háji,ze začátku se voda ztrácet nemusí,ale začne, až se prasklina v těsnění zvětší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martincihak Odesláno 19. říjen 2016 Sdílet Odesláno 19. říjen 2016 Mám to samé a taky se chystám na výměnu těsnění pod hlavou + přetěsnění dříků ventilů. Zeptám se, je možné nějak dopředu zjistit, co tam je za těsnění teď, ať ho můžu koupit dopředu? A další, je hned nutné srovnání hlavy nebo se prostě vymění těsnění za těsnění, vše se dotáhne a jede se dál? Díky moc za odpovědi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martincihak Odesláno 19. říjen 2016 Sdílet Odesláno 19. říjen 2016 A co by mohlo být v háji,když to hodně kouří? Hlavně mi štve to ,že to musím každou chvíli odvzdušňovat. Jak prosím tě odvzdušňuješ ty? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 19. říjen 2016 Sdílet Odesláno 19. říjen 2016 (upraveno) odvzdušňuj šroubem na komoře termostatu a na hadici k topení (za motorem) nastartuješ motor a povolíš uvedené šrouby (postupně), až začné téct voda, šrouby utáhneš, toto můžeš párkrát opakovat--pozor na horkou vodu! Upraveno 19. říjen 2016 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peu306 Odesláno 19. říjen 2016 Autor Sdílet Odesláno 19. říjen 2016 (upraveno) Přesně tak jak píše ozzy56. A hlava by se rovnat měla,aspoň co mi bylo řečeno. Upraveno 19. říjen 2016 uživatelem Peu306 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dýzl Odesláno 22. říjen 2016 Sdílet Odesláno 22. říjen 2016 Jen tak mimo soutěž!Na 405 jsem jezdil cca rok s fouklým těsněním-na studeném motoru šli na volnoběh bublinky v expanzce (je blbé když je jako zrovna u ní nebo ve 106 1,1 a dalších od PSA integrovaná do chladiče .je to hůř vidět)jinak dolil jsem kapalinu mezi rysky-vyházelo to ven a držela se pak hladina asi 1cm pod ryskou min.Jinak bez rozborky asi nejde jednoznačně stanovit zda praskla hlava či jen fouklo těsnění!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peu306 Odesláno 23. říjen 2016 Autor Sdílet Odesláno 23. říjen 2016 Mě vidět žádné bublinky nejsou,právě nevím,nerad bych vyměnil těsnění a pak mi bylo řečeno že těsnění bylo dobré,přece jen výměna těsnění se vším není zrovna nejlevnější záležitost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 23. říjen 2016 Sdílet Odesláno 23. říjen 2016 chlape, ty nás tady taháš za fusekli , když bíle kouří benz. motor , tak spaluje vodu, (je jedno zda z důvodu prasklé hlavy, vadného těsnění atd.), prostě ta voda MUSI ubývat, ovšem když píšeš, že voda neubývá a nejde ani do oleje (přibývalo by na měrce), tak jsi vyrobil záhadu hlavolamu , zkus zjistit, zda vůbec voda koluje systémem--tzn.,jestli je funkční pumpa, jestli je průchozí chladič a radiátor topení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martincihak Odesláno 25. říjen 2016 Sdílet Odesláno 25. říjen 2016 odvzdušňuj šroubem na komoře termostatu a na hadici k topení (za motorem) nastartuješ motor a povolíš uvedené šrouby (postupně), až začné téct voda, šrouby utáhneš, toto můžeš párkrát opakovat--pozor na horkou vodu! Prosím tě, šroub na komoře termostatu nějak nevím který myslíš, když jsem povolil šroub z hadice u topení a nechal jsem volnoběh, tak že začátku vytekla voda, ale pak nic, jen když jsem přidal na otáčkách, na volnoběh prostě voda netekla :/ a ještě jednou se zeptám, dá se nějak dopředu zjistit, jaký těsnění můžu koupit dopředu? Existují jiné tloušťky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peu306 Odesláno 27. říjen 2016 Autor Sdílet Odesláno 27. říjen 2016 (upraveno) Ozzy56 : Vše funguje tak jak má,i když to mám odvzdušněný, tak za jízdy teplota leze až na 100°C. Z kopce se to zase zchladí na cca 75-80°C . Když někde zastavím na delší dobu,tak to stále drží teplotu 88°C . Voda nemizí. Upraveno 27. říjen 2016 uživatelem Peu306 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martincihak Odesláno 29. říjen 2016 Sdílet Odesláno 29. říjen 2016 Mám opravdu to samé. Takže ti rozumím. Autem normálně jezdím, ale štve mi to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peu306 Odesláno 2. listopad 2016 Autor Sdílet Odesláno 2. listopad 2016 Tak to je vážně to těsnění pod hlavou,nejsem z toho moc šťastný. Nepomohla ani výměna termostatu,tak už zbývá jen to těsnění. Myslíte,že to těsnění vydrží přes zimu? Dal bych to do servisu na jaře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper17 Odesláno 2. listopad 2016 Sdílet Odesláno 2. listopad 2016 To ti asi nikdo neřekne zda vydrží nebo ne,já osobně bych to udělal raději hned. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myšut Odesláno 2. listopad 2016 Sdílet Odesláno 2. listopad 2016 (upraveno) pokud s ním vyjedeš na jaře, tak áno.... já si nějak nemůžu pomoct ,sice to přímo není k příspěvku ,ale hodí se to Upraveno 2. listopad 2016 uživatelem myšut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.