dagustino Odesláno 28. září 2016 Sdílet Odesláno 28. září 2016 opět všechny zdravim, mám hned několik otázek, doufám že mi někdo z vás poradí. První moje otázka se týká předřadného odporu shary (váleček se třemi piny velký několik cm), po spuštění ventilqtoru se ohřeje asi na 130 stupňú je to normální? A moje další otázka směřuje k chlazení teplomer na přístrojovce ukazuje 110 stupnu ovsem teplota vody v chladici je 85c a sahara spíná bez problému (za jízdny mám na přístrojovce kolem 90), kdyz zmerim teplotu domecku s termostatem je kolem 90c. Jinak termostat jsem vymenil. Děkuji za odpovedi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 28. září 2016 Sdílet Odesláno 28. září 2016 Snimac teploty alebo budiky. 130 je moc a malo by ti uz svieti STOP. Chladic nemas zaneseny? listie, alebo prach, kamienky a tak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dagustino Odesláno 29. září 2016 Autor Sdílet Odesláno 29. září 2016 díky za odpoved. Chladic ucpaný není nebude. Ale teplota vody na budikach je tak kolem 110. Na 130c se ohriva predradny odpor ventilátoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 29. září 2016 Sdílet Odesláno 29. září 2016 (upraveno) no je to odpor,zraza pretekajuce prudy do sahary aby sa netocila naplno (preto sa to hreje)v tom odpore je este zabudovana tepelna poistka ak by tych 130 stupnov bolo moc poistka sa prepali a odpor uz nebude fungovat cize nepojde ani sahara na tento rychlostny stupen Upraveno 29. září 2016 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dagustino Odesláno 29. září 2016 Autor Sdílet Odesláno 29. září 2016 (upraveno) Dekuju za odpoved s tou pojistkou jsi me uklidnil tak to uz resit dál nebudu ted jen vyresit to chlazeni jinak jak jsem psal tak auto ukazuje 90c a zastavim tak to hned jde na 110c nemuze být vadná třeba vodní pumpa Upraveno 29. září 2016 uživatelem dagustino Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mjtwister Odesláno 30. září 2016 Sdílet Odesláno 30. září 2016 Auto s touto motorizací jsem před lety měl. Za dobu, co jsem ho měl (asi 6let), mi taky teplota takhle občas vylezla, ale co si pamatuju, tak sahara v ten moment neběžela, tak jsem byl v klidu a věřil jsem tomu, že blbnou budíky nebo čidlo. Další den už to zase ukazovalo dobře. Nikdy jsem se po závadě nepídil, protože se tohle dělo jednou dvakrát za rok. Chlazení jinak fungovalo bez problémů a v koloně se neohřál na víc než 95°C, pak sepla sahaha. Jediný, kdy jsem viděl vyšší teplotu, bylo právě tohle zablbnutí, to to pak ukazovalo asi taky těch 110°C, ale bez běžící sahary. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dagustino Odesláno 30. září 2016 Autor Sdílet Odesláno 30. září 2016 (upraveno) dík za odpoved, právě mi to přijde divný,. Asi vymenim chladící kapalinu a asi koupim nový teplotní čidlo. Jen bych potřeboval vedet kde se nachází. Upraveno 30. září 2016 uživatelem dagustino Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.