Agrafik Odesláno 26. září 2016 Sdílet Odesláno 26. září 2016 Ahoj, třeba někdo bude vědět. Dneska sednu do auta a po otočení klíčku na mě vyskočila chyba brzd, chyba ESP, tempomatu, na budících místo PRND jen pomlčky a ještě nějaké další, ty už si nepamatuju. Start motoru neuspěšný, jen točení motorem,. Toto jsem zopakoval asi 2x. Vždy spousta hlášení a neúspěšný start. Zkusil jsem teda odpojit baterku na cca 1min. Po připojení baterky start motoru na první otočení, ale nešly budíky. Otáčky na nule. Tak jsem vypnul motor, odpojil baterku na pár minut. Pak připojení baterky a start motoru , už fungovalo vše až na chybu tempomatu. Jízda cca 15km bez problémů. Pak připojení na DIA celkem očekávaná parta chyb v ŘJ motoru, převodovky, ABS, pérování, vše v podstatě o chybějící komunikaci. CAN mlčí, počítač se nehlásí, absence komunikace s BSI... . Vymazány závady ,kromě ŘJ motoru. BSI bez závad. Zkusil jsem tedy načíst deník závad a zde to skončí hláškou, že nedochází ke komunikaci. Deník závad plné - ano a šílené číslo u km. Auto normálně jezdí, Nějaké tipy, proč ten deník z BSI nejde načíst, když dosud normálně šel. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo1976 Odesláno 27. září 2016 Sdílet Odesláno 27. září 2016 Mohla odejít samotná BSI... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 27. září 2016 Autor Sdílet Odesláno 27. září 2016 Právě že vše, co řídí BSI funguje. Povely dovnitř a ven. Světla, palubka, ovládání všeho možného i to co jde přes BSI (přepínač pérování, ovladače u volantu...). Z BSI vyčtu závady, identifikaci ..., ale ten deník nic, takže ani nezjistím co se přesně stalo . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 28. září 2016 Autor Sdílet Odesláno 28. září 2016 Deník BSI načten přes Lexii /C6. . Hlavní problém asi byl ve špatné -chybějící komunikaci - Závada: Neprobíhá komunikace na síti (CAN). Přetížení sítě CAN. Někde jsem našel i informaci o nízkém napětí akumulátoru . (Ten jsem měřil, když to nešlo a se zapnutým klíčkem měl 12,46V). Asi ho budu muset brzy vyměnit, ale nejdříve půjde na pořádnou nabíječku a zkusím udělat kapacitní zkoušku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.