Fremen Odesláno 19. září 2016 Sdílet Odesláno 19. září 2016 Zdravím, potřeboval bych poradit - po nastartování za studena jde ztuha řadit první stupeň a zpátečka ještě hůř - je to lepší když si "předřadím" trojku a čtverku. Po mírném zahřátí (ne na provozní teplotu) to z části nebo úplně přestane. Při provozní teplotě úplně bez problémů. Čím by to mohlo být? Díky za každou radu Fremen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 19. září 2016 Sdílet Odesláno 19. září 2016 (upraveno) zkus vyměnit olej v převodovce, taky ho může být málo... Upraveno 20. září 2016 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fremen Odesláno 26. září 2016 Autor Sdílet Odesláno 26. září 2016 a jakou má životnost náplň v převodovce? Fremen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 26. září 2016 Sdílet Odesláno 26. září 2016 podle mého max. 100 tisíc KM, osobně měním po cca 60 tisících, důležité je, aby ho bylo v převodovce dost a takový, jaký má být... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myšut Odesláno 26. září 2016 Sdílet Odesláno 26. září 2016 podle mého ...... teď je jiná doba , dnes na to prodejci aut se.ou...ani to radši neuváděj ten interval ,ani dobu záběhu ....ale fakticky existuje interval na každý olej bez rozdílu na starých hajtrách byl ser.int kolem 150 -170 tis km , a když máš 4x4, je to pochpitelně kratší ,nebo když taháš přívěs, koně,brodíš auto v potoce.. ....pak tady ještě existuje sorta sprinterů,co pálí při rozjezdech gumy a pak ty diferáky hučej jak stará Líza ,nez se to rozsype .dá se laborovat s řidším /hustším olejem,když už má převodovka něco za sebou ....kámoš má golf III kombi v ropě 4x4 a má tam olej z Liebherru...ultrahustej..až mi z toho spadla brada .... já měním olej v převodovce zároveň s diferáky předek zadek , a ty maj životnost max 20 tis km. A na převodovce máš plast naustek na nalití ,kontrolní je na diferáku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fremen Odesláno 30. září 2016 Autor Sdílet Odesláno 30. září 2016 Diky panove, zkusim tedy vyměnit. Fremen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baffy Odesláno 1. říjen 2016 Sdílet Odesláno 1. říjen 2016 To špatné radenie začalo len tak ,alebo po nejakom zákroku na aute? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fremen Odesláno 2. říjen 2016 Autor Sdílet Odesláno 2. říjen 2016 Zákrok žádný, spíš mě to připadne, že se to časem zhoršilo na tuto úroveň od doby, co jsem vůz pořídil. Fremen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanblatnica Odesláno 3. říjen 2016 Sdílet Odesláno 3. říjen 2016 Začínam mať tento istý problém.Ak máš v prevodovke dosť oleja(to sa dozvieš až keď ho vypustíš),typol by som to na lanovody.Hodil by sem niekto nákres tých lanovodov?Chcel by som vidieť ako sú uchytené.Možno sú niekde predraté ,možno by pomohlo premazať. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 3. říjen 2016 Sdílet Odesláno 3. říjen 2016 jestli jde po zahřátí řadit rychlosti dobře (jako u člena Fremen), tak to lanovodama nebude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanblatnica Odesláno 3. říjen 2016 Sdílet Odesláno 3. říjen 2016 Chová sa to presne tak isto ako u Fremena.Jednotka a spiatočka za studena ide ťažšie zaradiť,aj vyradiť.Už po miernom zohriatí bez najmenších problémov.Začalo to už koncom minulej zimy.Keď sa oteplilo problém ustal a ja som naň zabudol.Nástupom chladnejšieho počasia sa problém vrátil,ale ešte to nie je až také tvrdé ako v zime. Čím chladnejšie,tým horšie.Asi skúsim keď bude trochu času vymeniť olej a ak to nezaberie,budem pátrať ďalej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 4. říjen 2016 Sdílet Odesláno 4. říjen 2016 ano, netvrdím na 100% že je to olejem, ale kontrolou množství a kvality oleje v převodovce se obvykle začíná , je jasné, že když je oleje málo, anebo olej pomalu nejde ani vypustit, protože je tak hustý, tak ani řazení rychlostí nepůjde lehce... na druhé straně je třeba si uvědomit, že ani u nového vozu nejde řazení v ranním mrazu tak lehce, jako v létě--obvykle ale stačí pár set metrů popojet a je vše OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baffy Odesláno 4. říjen 2016 Sdílet Odesláno 4. říjen 2016 Pýtal som sa na ten nejaký zákrok len preto ,že u mňa nastal tento problém po výmene spojky ,tým pádom aj demontáži prevodovky. Keď som sa vrátil do peugeotu ,že spojka je OK ,ale radenie sa pri prvom pokuse rapídne zhoršilo ,teda čo sa týka tej 1 alebo R ,tak mi tvrdili že to je normálne.Na moje naliehanie ,že som teda do tej výmeny musel mať nenormálne auto ,lebo to išlo na prvý šup a vždy ,to tam nechali a na druhý deň mi volali ,že je všetko tak ako má byť,dokonca že to všetko premazali aby si boli istý. Odišiel som s tým ,že bohužial ,tudy cesta nevede .Keď som pozrel čo tam dorobili ,tak som zistil že celú prevodovku zastriekali medenou vazelínou ,čiže to premazali a efekt žiadny. Spojku menili po cca 30k druhý krát ,kde sa im podarilo ulomiť to plastové oko na lanovode a tak museli v rámci reklamácii vymeniť aj komplet radenie. Čuduj sa svete ale od vtedy už mám zase nenormálne auto ,lebo jednička ,alebo spiatočka ide aj na prvý šup bez problému.A tak si myslím ,že to muselo byť naprd poskladané. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 4. říjen 2016 Sdílet Odesláno 4. říjen 2016 jak píšu--olejem se začíná, zvláště u PSA, když to nepomůže, tak se jde na řazení, tzn. vše, mezi šaltpákou a převodovkou, u táhel jsou většinou vůle na obou koncích, takže se dávají nová silonová pouzdra, u lanovodů bývají vypadlé bowdeny ze zajištění, když nepomůže ani to, tak je problém v převodovce (ohlá vidlička, vybitá kulisa atd.) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanblatnica Odesláno 4. říjen 2016 Sdílet Odesláno 4. říjen 2016 Áno,beriem,ale u nás je problém len pri studenom aute.Keby bola ohnutá vidlička,vybitá kulisa,vypadnutý bowden,...robilo by to stále.Ináč to radenie za studena je aspoň v mojom prípade akoby nasilu.Určite to takto fungovať nemôže ani pri -20 st.Minulý rok cca do marca(března ) mi to išlo úplne tak isto ako v lete. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fremen Odesláno 5. říjen 2016 Autor Sdílet Odesláno 5. říjen 2016 Mě to začlo spíš v létě, dělalo to i ve vedrech. Prostě jak jsem někde delší dobu stál, tak pak to šlo ztuha jakoby na sílu a to hlavně R. Je pravda, že ta převodovka je podle mě i docela hlučná. Našel jsem tu pěkný návod na výměnu oleje a olej stojí pár kaček, takže začnu určitě tím. http://www.peugeot-club.com/topic/75563-p407-jak-na-to-–-vymena-prevodoveho-oleje-407-20-hdi-–-6ti-kvalt–-vymena-prevodoveho-oleje-407-20-hdi-–-6ti-kvalt/&page=1 Dám vědět jestli pomůže. Pokud ne tak zkusím mrknout na řazení. Díky Fremen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.