katka17 Odesláno 17. září 2016 Sdílet Odesláno 17. září 2016 Ahojte, máme Peugeot 207sw 1,6 HDI, rok výroby 2010. Minulý rok sme boli v Chorvátsku a tam sa nám vyskočila chyba anti pollution faulty a auto sa zastavilo - stalo sa to asi 3-krát. Našťastie cestou domov bolo všetko ok, po návrate domov sme vzali auto do servisu a mechanik nám povedal že ukazuje chybu EGR ventilu. Očistil to a bolo všetko v poriadku až do júla tohto roku, keď sa to začalo odznova. V servise zase vyčistili EGR ventil, mechanik nám povedal že nový ventil stojí okolo 250Eur, takže najprv to skúsi zase vyčistiť. A dnes sa nám to stalo zase, vypísal chybu a motor sa zastavil vo veľkej križovatke, naštastie sme nehavarovali... Čo by ste odporúčali, máme dať vymeniť ten ventil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Veverka Odesláno 17. září 2016 Sdílet Odesláno 17. září 2016 No to asi jo, když vyčištění už nepomůže. Jenomže těch věcí, které způsobují tuto chybovou hlášku, je víc. Takže to může být zase EGR nebo i něco jiného, resp. i něco dalšího spolu s EGRem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
katka17 Odesláno 17. září 2016 Autor Sdílet Odesláno 17. září 2016 Keby bolo ešte niečo iné k tomu, počítač by to nevypísal? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
katka17 Odesláno 17. září 2016 Autor Sdílet Odesláno 17. září 2016 Teraz čítam na iných fórach, že to môže byť aj zanesený FAP filter. Vedel by mi kontrolovať niekto, či má naše auto FAP filter? VIN číslo: vf3we9hxc9w143907 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 17. září 2016 Sdílet Odesláno 17. září 2016 nemá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladosr Odesláno 17. září 2016 Sdílet Odesláno 17. září 2016 NIE MOTOR DV6ATED4 TURBO DIESEL DETEKTOR VODY VO FILTRI NAFTY BEZ DETEKTORA VODY NAFTOVÉHO FILTRA PALIVO NAFTOVÉ PALIVO EMISNÝ PREDPIS (MOTOR) ZNÍŽENIE ZNEČISTENIA EURO 4 (MOTOR) MOTOR (TYP) MOTOR TYPU DV KATALYZÁTOR 2-DIELNY KATALYZÁTOR 50 PPM SO SPODNOU DOŠTIČKOU OPTIMALIZÁCIA SPOTREBY PALIVA VOZIDLA OPTIMALIZÁCIA NORMÁLNEJ SPOTREBY PALIVA CHLADENIE MOTORA CHLADIČ EP:18 - 21 DM2 HLINÍKOVÝ SPÁJKOVANÝ OHREV OKRUHU ODVODU PLYNOV Z KĽUKOVEJ SKRINE BEZ OHRIEVANIA PLYNOVÉHO OKRUHU KRYTU PALUBNÝ DIAGNOSTICKÝ SYSTÉM EOBD AUTODIAGNOSTIKA "EOBD" BEZ AKCELEROMETRA ZARIADENIE NA ZNÍŽENIE EMISIÍ VO VÝFUKOVÝCH PLYNOCH RECIRKULÁCIA VÝFUKOVÝCH PLYNOV "EGR" TECHNICKÝ EMISNÝ PREDPIS VOZIDLA TECHN. ZNÍŽENIE ZNEČISTENIA VOZIDLA EURO 4 FILTER PEVNÝCH ČASTÍC BEZ ČASTICOVÉHO FILTRA VENTILÁTOR 1 VENTILÁTOR S 2 RÝCHLOSŤAMI 140W AERO S ECOPE ZACHYTÁVANIE BENZÍNOVÝCH VÝPAROV BEZ KOLEKTORA BENZÍNOVÝCH VÝPAROV PRIDRUŽENÁ VARIANTA VSTREKOVANIA SÚSTAVA BOSCH FILTER NÁDRŽE BEZ FILTRA NÁDRŽE STOP AND START BEZ ZASTAVENIA A ŠTARTU Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
katka17 Odesláno 18. září 2016 Autor Sdílet Odesláno 18. září 2016 Ďakujem. Čo by ste odporúčali, máme ďalej testovať auto (zatiaľ vždy sa podarilo zase naštartovať), alebo zobrať do iného servisu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yarco Odesláno 24. září 2016 Sdílet Odesláno 24. září 2016 ahojte, mam p207sw outdoor 1.6 benzin a rovnaku chybu, ktora sa ale prejavuje inak, zatial sa mi to stalo 2 krat behom 3 tyzdnov: -1 krat sa po nastartovani hned rozbehlo chladenie motora na plne obratky a motor isiel tak neako trhane, po kratkej jazde do prace este stale bezalo chladenie naplno cca 2-3 minuty. pri ceste domov z prace uz motor fungoval normalne, no chyba sa stale hlasila. 2 den motor ok, chyba sa stale hlasila. na 3 den sa uz chyba nezobrazovala - teraz neviem ci je nastaveny neaky interval kedy sa chyba prestane zobrazovat, alebo sa auto samo dalo do poriadku? - vcera sa mi chyba opat objavila (po cca 2 tyzdnoch) a zatial s rovnakym priebehom - najprv zapnutie chladenia na plne obratky, trhany chod motora... na 2 den bezal motor v poriadku. viete mi neako objasnit v com by to mohlo byt? typ mam, ale rad by som pocul nazor niekoh druheho. dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 5. listopad 2016 Sdílet Odesláno 5. listopad 2016 (upraveno) Šup na diagnostiku, to by mohla být vadná zapalovací cívka, měl jsem to taky. Hláška se zobrazovat přestane, ale chyba je uložená v ŘJ. Mně takhle začala odcházet postupně, nejdřív k tomu došlo cca 1x týdně, po cca 500-1000km už jel motor na 3 válce furt. Nová stojí dokonce i v AutoKelly do 1000Kč, se slevou na Peugeot Club necelých 600Kč. Výměna je na parkovišti záležitostí cca 3 minut, stačí mít správný imbus, nic přístupnějšího na tom autě snad ani není. Ten ventilátor je ochrana motoru, takovej poloviční nouzovej režim, auto ví, že se něco děje, tak pro jistotu zapne naplno chlazení. Upraveno 5. listopad 2016 uživatelem Ajap Doplnění Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fatka Pavel Odesláno 20. březen 2021 Sdílet Odesláno 20. březen 2021 (upraveno) Ano, u mám stejné poznatky, cívka...pozor, najeto 180000 km, to je už nutnost vyměnit všechny cívky!!! Upraveno 20. březen 2021 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.