Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Ťažko štartuje


MRLee

Recommended Posts

Ahojte! Chcem sa spýtať, či mal niekto podobný problém? Mám P607 2,7l, r.v.:2007/7, automat a menil som žhaviče, batériu+nepiše žiadne chybové hlásenie, keď štartujem pri studenom motore, dlho dlho točí a ťažko naskočí a keď je už zohriatý naskočí ľahšie, ale neni to stále ono!

Vie my s tým niekto pomôcť?

Ďakujem!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Palivové potubie je OK. Po naštartovaní ide ako hodinky aj otáčky sú rovnomerné. Asi budem musieť ísť na diagnostiku, len na displaji mi nič nepíše, ako chyba. Rozmýšlal som, či to nemôže robiť vadné čidlo, trebárs vodné, alebo výfukové-tým, že meria zlé hodnoty?

Upraveno uživatelem MRLee
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ono si treba ujasnit co ten display zobrazuje....

v prvom rade ekologiu ....antipollution fault...

v druhom rade bezpecnost.....abs/esp , airbag..

no a zakladne veci , rucna , palivo atd...

dake chybova hlasenie ecu pri starte , len diag...

cidlo , to ano , mas ich tam dost..zacnes z nahodnou vymenou...

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...
  • O 2 týdny později...

Měl jsem stejný problém. Přemýšlel jsem žhaviče, dával na dia, nová baterka http://www.battery-import.cz/varta-silver-dynamic/autobaterie-varta-silver-dynamic-100ah--12v--h3/

ale nakonec byl problém startér. točil moc pomalu. je to denso. sehnal jsem ho nový original z německa za 10tis. problém vyřešen

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...
Agrafik, prosim ta aka bateria ide original do P607 2,7HDI. Kupil som 01.2016 Vartu 77Ah 780A a uz nevladze natocit-asi je skratova. Dakujem!

Ja si myslim ze je to alternator. Nedobija tolko co ma a aj ked mas novu baterku a dobru, auto z nej taha stavu...hlavne teraz v zime sa pouziva vsetko mozne. Premeraj ci alternator dava po nastartovani a zapnuti svetiel a kurenia na svorkach stabilne 14,4V. Ak nie, budes vediet kde je problem.

Potom repas altika...ja som to robil nedavno. Odvtedy starty a vsetko nadhera.

Ale pripustam aj ten starter pripadne...

Odoslané z Lenovo S90-A pomocou Tapatalku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U startérů Denso (hlavně v těchto motorech) poměrně často odchází bronzová pouzdra, mají tak velkou vůli , že je ve startéru vyosený rotor , který se pak při startu přilepí ke statoru a nemá dost síly na otáčení motorem . Opravit se to dá snadno , dají se dokonce sehnat futra v lepší kvalitě než originál (Japonci je asi neumí :D) , akorát ta práce s demontáží a montáží je horší .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Škoda, že jsem nevěděl dřív, že na ten startér se dá něco sehnat. Sháněl jsem všude možně ale žádný díl se mi nepodařilo sehnat nikde a ani na netu nic. Vůbec nic co by se v tom startéru dalo měnit. Pak jsem prostě koupil celý startér nový a hotovo. Ten starý mám, chci si ho rozebrat a podívat se co tam bylo špatně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No možná jo, ale psal jsem sedmi firmám na netu co se zabývají repasemi startérů a odpověděli mi že tento se nerepasuje, že je pouze jako náhradní díl z druhovýroby třeba z polska nebo na ebay je i z anglie. Hledal jsem mnoho hodin. Docela by mě zajímalo kde jsi někoho našel..? Šlo mi o startér na 2,7HDI..?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 7 měsíců později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...