Bhellion Odesláno 16. září 2016 Sdílet Odesláno 16. září 2016 (upraveno) Caute. Mam 405 r.v. 92 sedan 1.8td. Na prednej naprave mam brzdy Lucas, ale odzvdusnovaky su zalomene. Zohnal som si brzdy Bendix (teraz na nich budem robit generalku). Problem je, ze chcem hned vymeniť aj kotúče. Tu som sa ale zasekol, pretože v katalogoch sa nachádzajú nevetrane kotúče šírky 10mm a vetrane kotúče šírky 20mm. Momentalne tam mam vetrane. Vie mi to niekto vysvetliť /poradiť ? Diky Upraveno 16. září 2016 uživatelem Bhellion Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 16. září 2016 Sdílet Odesláno 16. září 2016 a co chceš vlastně vysvětlit? máš větrané kotouče, tak dej zase větrané, brzdy musíš mít taky na větraný kotouč, ať už to bude Bendix, nebo Lucas vytáhni (nechej vytáhnout v dílně) ty zalomené odvzdušnováky, zgenerálkuj brzdič a pak nahoď zpátky s novýma kotoučema Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 16. září 2016 Sdílet Odesláno 16. září 2016 Mám pocit, že u 405 byly Bendixy jen pro plný kotouč, a ten na TD fakt nepatří. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bhellion Odesláno 16. září 2016 Autor Sdílet Odesláno 16. září 2016 Před hodinou, ozzy56 napsal: a co chceš vlastně vysvětlit? máš větrané kotouče, tak dej zase větrané, brzdy musíš mít taky na větraný kotouč, ať už to bude Bendix, nebo Lucas vytáhni (nechej vytáhnout v dílně) ty zalomené odvzdušnováky, zgenerálkuj brzdič a pak nahoď zpátky s novýma kotoučema Takze musim hladat oblozenie ns vetrane kotúče? Alebo existuju dva rozdielne typy brzd na plne a na vetrane kotuce? Aka je specifikacia pre rozostup celusti, aby som vedel identifikovat tie bendixi co chcem zreparovat. Lucasy na aute sú aj podla mechanika uz vhodne do srotu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bhellion Odesláno 16. září 2016 Autor Sdílet Odesláno 16. září 2016 před 9 minutami, oddie napsal: Mám pocit, že u 405 byly Bendixy jen pro plný kotouč, a ten na TD fakt nepatří. To je možné. Ale auto pouzivam bud po meste, alebo na cestu do prace a to len mimo diaľnice. Je to starucke auto, tak ho setrim a neprehanam ho. Spotrebu mám pod 5 litrov :-). Ovsem tie brzdy mi robia vrasky, kedze beznou metodou sa odvzdusnit nedaju. A odvzdusnovaky su tam uz podla priemeru uz druhe narezane, takze ďalšie navrtanie a narezanie som uz neriskoval. Preto sa mi podarilo zohnat druhe brzdice ale Bendix ktore tam chcem dat uz plne zreparovane. Teraz som pozeral a hrubka takmer vsetkych brzdovych doštičiek je cca 18mm len pri 2-3 sadach Lucas je uvedena hrubka 15mm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 16. září 2016 Sdílet Odesláno 16. září 2016 brzdič pro plný a větraný kotouč je samozřejmě jiný, pokud máš ty Bendixy na plný kotouč, tak si sežeň brzdiče na větraný kotouč, pro přestavby brzd nějak nemám pochopení, dej co tam má být...,rok 1992 a TD bude mít určitě větrané kotouče, jinak i s nima se dá jezdit v pohodě a auto šetřit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bhellion Odesláno 16. září 2016 Autor Sdílet Odesláno 16. září 2016 před 17 minutami, ozzy56 napsal: brzdič pro plný a větraný kotouč je samozřejmě jiný, pokud máš ty Bendixy na plný kotouč, tak si sežeň brzdiče na větraný kotouč, pro přestavby brzd nějak nemám pochopení, dej co tam má být...,rok 1992 a TD bude mít určitě větrané kotouče, jinak i s nima se dá jezdit v pohodě a auto šetřit Keby sa daly uvolnit tie odvzdusnovaky, bolo by po probleme ale takto asi skusim niekde zohnat druhe brzdice lucas za schopnu cenu a dat ich do kopy. Neviete náhodou o nejakom figly ako by sa daly tie odvzdusnovsky vybrat bez toho, aby som zlikvidoval cele brzdy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 16. září 2016 Sdílet Odesláno 16. září 2016 proto píšu ty odvzdušnováky nechat vytáhnout někde v dílně, kde tomu rozumí,kde se dají třeba navařit a vytáhnout, popř. potom vytočit nové nestardardní odvzdušnováky jiného průměru..., (měl jsem něco takového kdysi dávno na fiatě) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myšut Odesláno 16. září 2016 Sdílet Odesláno 16. září 2016 zalomený - to chce trpělivost,nechat to i přes noc v naftě,nechat kapku transformátorovýho oleje pocucat pak po čase hezky zlehka ,nahřát,pohrát si s tím, nabodovat k tomu nějaký tělíčko,když z toho torzo , na to matku , i větší,zase prohřát,nechat pracovat teplo,ten olej, mít k tomu vhodný nářadíčko, hlavně trpělivost né sílu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 16. září 2016 Sdílet Odesláno 16. září 2016 Pokud jsou odvzdušňováky ještě celé, ale je jasné, že se utrhnou, je třeba je před povolováním odrazit kladivem - sice se tím zničí, ale vem je čert, dají se nové. Pak jdou zpravidla povolit a závit a dosedací plocha zůstanou OK. Pokud nepomůže odražení, tak rozpálit odvzdušňováky autogenem. Když už jsou utržené, tak zkusit navařit matici, nebo ještě lépe odnést k někomu na laser, aby do nich vypálil imbus - kdysi dávno to někdo na klubu nabízel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.