capslock Odesláno 6. září 2016 Sdílet Odesláno 6. září 2016 Ahoj, odporoučel se mi motor ve 406 (2.1 TD) a zvažuju místo opravy koupit zachovalejší stejné nebo podobné auto (nicméně 406 mi vyhovuje velikostí, vzhledem i komfortem). Jaký motor byste mi na základě vašich zkušeností doporučili na dálnici? Uvažuju o 2.2, 3.0 (eventuálně i 2.0T) a přestavět na LPG, případně 2.2 HDI (v uvedeném pořadí). Představoval bych si dynamiku zhruba podobnou německému 2.0 TDI PD 103 kW (upřednostňuji ale benzín kvůli předpokládané vyšší spolehlivosti). Motor 2.1 TD jel slušně, ale v kopci se při zpomalení kamionem zpět na 140 dostával trochu neochotně. Něco jsem o uvedených motorech načetl, ale nikdo moc nepíše o spotřebě na dálnici nebo kolik točí při 140 km/h. Informace o spotřebě se dost liší, někdo údajně jezdí s V6 za 9, někdo za 13, to samé u HDI, někdo pod 6, jiný za 7,5. S 2.1 TD jsem jezdil jak dálnici (v limitu), tak Prahu a okolí kolem 6 (plná nádrž v pohodě vydržela skoro 1200 km, až se sám divím, nejezdím žádnou ekorallye). U benzínového 2.2 by mě zajímalo, jestli se dá rozumně dostat ke svíčkám a cívkám (u V6 se musí sundavat sací potrubí, což je trochu oser). Kdo máte některý z uvedených motorů v peugeotovi, můžete prosím napsat, jak jste spokojeni s dynamikou nebo se spotřebou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 6. září 2016 Sdílet Odesláno 6. září 2016 Tohle auto už bude dost problém sehnat v použitelném stavu, nicméně když už bych jej sháněl, osobně bych šel jako provní po 2,0HDI 80kW RHZ. Jako druhém v pořadí pak možná 2,0i. Tedy žádné z toho, co sis vysnil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
capslock Odesláno 6. září 2016 Autor Sdílet Odesláno 6. září 2016 Je mi jasné, že v ČR toho moc neseženu. Chápu, že HDI 80 kW je racionální volba, ale projížďka mě nenadchla, je to unavené, to už můžu rovnou opravit tu 2.1... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
loque Odesláno 7. září 2016 Sdílet Odesláno 7. září 2016 Za mňa keď tak 2.0 Hdi a chip, ja to tak mám a o unavenisri by som si nedovolil hovoriť.Škoda len že spojka moc nestíha. Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdeník Odesláno 23. říjen 2016 Sdílet Odesláno 23. říjen 2016 (upraveno) ahoj, mam 2,0 hdi RHZ a o unavenosti nemoze byt rec. Zrejme si mal pod zadkom auto ktore nebolo motoricky v poriadku. Dvojliter benzin s 97 kW som mal predtym. Ako kazdy 16 vetil bol v nizkych otackach lenivy a vo vysokych hladny. Upraveno 23. říjen 2016 uživatelem Zdeník doplnenie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 24. říjen 2016 Sdílet Odesláno 24. říjen 2016 Nepochopil jsem z toho uplne zda priorita je relativni "sehnatelnost" vubec toho vozu v nejakym pouzitelnym stavu, ci vykon, ci spotreba Jinak o 2,2 benzin 116kw ti muze poreferovat treba Scratch, ja mam ten motor (jen 120kw verzi) v 407 a jede to vcelku slusne, o "ekorallye" u me taky nemuze byt rec, no aktualne poslednich asi 8.700km palubak ukazuje nyni 9,6/100. Jo a v 2,2Hdi jsem jen treba v Johnove 406 ale ten to ma prikrmeny ze to lita jak pichly prase Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
loque Odesláno 27. říjen 2016 Sdílet Odesláno 27. říjen 2016 Osobne si myslím, že ak teraz riešiť nákup 406tky, tak v 2.0Hdi či už 66 alebo 80kW, starý model s 1.9 či 2.1 TD by som už nebral... Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stejsn Odesláno 27. říjen 2016 Sdílet Odesláno 27. říjen 2016 (upraveno) 2.2i 116kW v kombíku mám. O jízdním projevu ala 2.0 TDI nemůže být řeč, atmosférák prostě na razanci turbíny nemá. Auto jezdí svižně, ale raketa to není. Na druhou stranu osobně bych do slabšího benzínu u 406ky nešel a závidím třeba gronholmovi jeho 3.0 v kombíku. Co se týká dlouhodobé spotřeby - mám ji v podpisu (průměr za 40 tisíc km). Na dálnici při 140 to točí někde kolem čtyř tisíc tuším. Jak se leze ke svíčkám nevím, můžu ti to nafotit. EDIT: Při tachometrových 130ti točí 3500 otáček a spotřeba na rovině je 8 a něco. Upraveno 28. říjen 2016 uživatelem Stejsn Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.