RomanK Odesláno 6. září 2016 Sdílet Odesláno 6. září 2016 Chlapci a chlapi, na mém mazlíkovi se po 200tkm začala objevovat nepravidelně hláška anti - polution system faulty. po připojení diagnostiky je výpis viz foto...Kdo by mohl rozklíčovat, co s tím? po resetu najedu cca 1000km, než se to ohlásí znova.... A auto skočí do nouzového režimu, nepustí víc, než 2000 otáček.... Podotýkám, že stejná hláška se mi objevila v souvislosti s nedostatkem aditiva (močoviny) a ve 180 000 jsem musel měnit podávací čerpadlo tohoto ekologického "zlata" (aspoň, co se týče peněz...) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie Rose Odesláno 6. září 2016 Sdílet Odesláno 6. září 2016 Ahojky, tohle vypadá na závadu na regulátoru tlaku paliva na vstřikovacím čerpadle. Pokud odchází, tak se četnost padání do nouzáku zvyšuje. Na starém 2.0 HDI r. 2003 na C5 jsem měl to samé, na univerzální diag. byla hláška závady: 1138 Ventil pro regulaci tlaku. U tebe to vypadá podobně. Jinak co se týče nedostatku aditiva, tak jelikož nemáš motor BlueHDI, tak tam močovinu nemáš, ale jedná se o aditivum, které se při tankování dávkuje do nafty v nádrži, aby se FAP mohl vypalovat při nižší teplotě. Pokud jeho dávkování nefunguje, tak je to samozřejmě také závada, kdy se objeví univerzální hláška závady na emisním systému vozidla - Anti-polution system faulty, protože by mohl být problém s vypalováním FAPu. Zobrazená závada na to ale neukazuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanK Odesláno 6. září 2016 Autor Sdílet Odesláno 6. září 2016 díky za popis, něco takového tuším i já, s tím regulátorem..... A to aditivum je mi jasné, jen, že ta hláška byla stejná.... Jinak, to čerpadlo na aditivum koupíš jen origo a je docela mastné, na to, co to umí - dal jsem 4500.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanK Odesláno 9. září 2016 Autor Sdílet Odesláno 9. září 2016 Tak další hláška po 270km.... co mám měnit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 9. září 2016 Sdílet Odesláno 9. září 2016 To ti nikdo nerekne. mozne problemy: - snimac tlaku paliva - regulator tlaku paliva Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bumbrlicekk Odesláno 15. září 2016 Sdílet Odesláno 15. září 2016 mne to pise zavada motoru oprava nutna spadne do nouzaku chcipnu nastartuju a zas jede jenom svita ikona motoru po dvou trech startech zmizi motor ma přes 200tisic takze asi budu mit stejnej problem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanK Odesláno 16. září 2016 Autor Sdílet Odesláno 16. září 2016 Jezdím do "garáže", ale klukům věřím a mám výborné dlouhodobé zkušenosti s jejich prací. Po konzultaci budeme měnit čidlo, jaké jsem nestačil zapamatovat, ale je na rampě uprostřed. Až se to provede, dám vědět. Hláška a nouzák se projevuje čím dál častěji. Snad příští týden bude čidlo a snad bude po problémech... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanK Odesláno 21. září 2016 Autor Sdílet Odesláno 21. září 2016 Vyměněné čidlo na rampě vstřikování. Zatím dobrý, uvidíme po pár kilometrech. Dle konzultace s borcem z Boschu - pokud to nebude ono, musí ven čerpadlo na repas. Tak si držím palce, aby to bylo ono Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bumbrlicekk Odesláno 28. září 2016 Sdílet Odesláno 28. září 2016 MUZES TO MNENIT SAM NEBO MUSIS NA DIAGNOSTIKU POTOM. A kolik te to stalo to cidlo at vim na co se pripravit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanK Odesláno 28. září 2016 Autor Sdílet Odesláno 28. září 2016 To čidlo vyměníš sám, ale bohužel, není to ono.... chyba vyskočila znova....příští týden jedu zase do servisu a pak dám vědět, co s tím udělali. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie Rose Odesláno 28. září 2016 Sdílet Odesláno 28. září 2016 Ahojky, vypadá to opravdu na ten regulátor tlaku paliva na čerpadle. Třeba u mého starého 2,0 HDi (80kW, r.v. 2003, čerpadlo BOSH) jsem si čidlo vyměnil sám, tam je pěkně přístupné na dvou šroubkách, diagnostika k výměně nebyla potřeba, je ale třeba diagnostikou vymazat záznam z paměti závad, protože se jim to nelíbí na měření emisí u STK. Bohužel některá čerpadla mají regulátor uvnitř a tam už je to o dost složitější a dražší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanK Odesláno 28. září 2016 Autor Sdílet Odesláno 28. září 2016 Přesně to říkali kluci v servisu. Konzultovali to s nějakým borcem z Bosche a ten ještě navrhnul zkontrolovat palivové potrubí... Ale to mi připadá dost nereálné... no uvidíme.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bumbrlicekk Odesláno 30. září 2016 Sdílet Odesláno 30. září 2016 takze to vypada nejspis na cerpadlo u 407 mne odeslo taky v 210000 km ale po skusenostech s repasi levnejsi o 3000 kc bych radsi koupil novy ale pockam co ti rekno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanK Odesláno 1. říjen 2016 Autor Sdílet Odesláno 1. říjen 2016 dám vědět Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bumbrlicekk Odesláno 12. říjen 2016 Sdílet Odesláno 12. říjen 2016 tak sem dneska v servisu zjistil ze musí mnenit cerpadlo to prej je ta chyba a mneni se cely cerpadlo cena je prej mezi 23 az 25 000kc podle toho jaky to je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 12. říjen 2016 Sdílet Odesláno 12. říjen 2016 A co mas za chybu? A za motor? A za auto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bumbrlicekk Odesláno 13. říjen 2016 Sdílet Odesláno 13. říjen 2016 chybu to pise zavada motoru oprava nutna a padne do nouzaku po chcipnuti a znova nastartovani to zas jede normalne ale sviti kontrolka motoru. motor mam 2.0hdi 110kw. auto 5008 vin.VF30ERHE8BS299424 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 13. říjen 2016 Sdílet Odesláno 13. říjen 2016 P kod. Ne co je na disp... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman 1173 Odesláno 13. říjen 2016 Sdílet Odesláno 13. říjen 2016 Chlapy přidám se do tématu 307 2.0 hdi 66 kW r.v. 2001 vstřikování Bosch stejná závada. Auto jede v pohodě po vypnutí zapalování motor běží cca 3 sekundy a po opětovném nastartování hláška na displeji , oranžová kontrolka a padne do nouzáku. Diag (Delphi) hlásí P 1138 mám i PP 2000 ale nemám dam k autu. Regulátor dáván loni v březnu úplně nový od Bosche. Po vymazání chyby šel motor do otáček ale po cca 40 km už nejde vymazat ani chyba,respektive jde ale hned skočí zpět. Můžete poradit popřípadě nasměrovat? Mám Partnera se stejným vstřikováním i motorem ale nechce se mi zkoušet přendávat díly stylem pokus omyl. 307 je manželky auto a potřebuju alespoň jedno auto pojízdný :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanK Odesláno 14. říjen 2016 Autor Sdílet Odesláno 14. říjen 2016 Pánové, je to běh na dlouhou trať, ale moje další zkušenosti. Přes víkend jsem najezdil 1000km a motor mi padal do nouzového režimu s hláškou na displeji pokaždé, když jsem chtěl více akcelerovat a chtěl jsem po autě více nafty. Moji opraváři v pondělí ještě vyndají nádrž , vyčistí a profouknou trubky, je možné, že mám bordel v nádrži... (podle mě je to možné...) no uvidíme..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.