Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Trhanie autom pri pustení pynového pedálu .


Guest Brendik

Recommended Posts

Jak to tu ctu, mne pripada, jako by jsi mel poootevreny EGR ventil a pres nej ti to salo spaliny. Mne to delalo presne takove skubani. Ze kdyz se regeneroval filtr, skubalo to v podstate porad (salo to spaliny a ty dusily motor a to diky toho, ze u meho motoru je v ten moment skrtici klapka zaskrcena a tudiz se tam tech spalin do sani dostalo jeste daleko vice pri regeneraci nez kdyz regenerace neprobihala) - po celou dobu regenerace. Takze nekdy jsem takhle skakal i poloviu cesty z prace domu. Jindy - kdyz auto neregenerovalo, tak se zadne skubani pri pomale zjide nekonaly. Vlastne nejvice to bylo poznat pri te ustalene jizde v reletivne nizkych otackach do 2000ot. Kdyz se tomu v tom skubani slaplo na krk, bylo to trochu lepsi.

No a taky to delalo to, ze pri ubrani plynu a pak naslednem pridani - to trhlo celym autem. Motor se rozbihal jakoby na 2x. Nejprve jakoby chtel pridat, pak cuk zpatky a pak teprve az kontinualni tah dopredu.

 

EGR byl vadny - byl porad pootevreny.

 

Nevim jak je to u 9HR, ale jestli to jde, tak bych jej na zkousku nechal zaslepit. Vim jen, ze samotny EGR je u 9HR daleko vetsi monstrum nez na mem aute.

Upraveno uživatelem HonzaC2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Robí to presne tak ako si napísal keď vychádzam z dvora hore kopčekom tak s ním šklbe už som si myslel že je to spojka ale ja mám tú robotizovanú prevodovku.  Na diagnostike EGR ventil pracoval spravne jedine čo si chlap všimol že sa oneskorene zapínalo turbo.Pred tým som mal P-307 2.0Hdi tam mi zase robilo to že ked som išiel trebárs na 4 nejakých 60 tak s ním začalo tiež šklbať a musel som podradiť .a potom to šlo.Naftu som tankoval u nás na Metro čerpačke a na Slovnaftke.

 

Upraveno uživatelem Brendik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to neviem auto som kúpil keď malo 106000km a teraz má 117000 či niekto menil filter neviem auto je dovezené z francúzska mám len servisnú knižku ale tam to nieje napísané. Stary filter zajtra otvorím ako vyzerá vo vnútri.

Upraveno uživatelem Brendik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na filtr se dá udělat velkej nájezd.. akorát se nesmí tankovat sr.... a nesmí to v zimě zatuhnout.. 

u 605 bylo na filtru 150 a čisťounkej ... Na nádrži bylo nalítáno přes 750 a žádná, absolutně žádná úsada...!

bordel v nádrži - jedině, že by tam někdo něco naházel, "zmrzlo" ti to a nebo tankuješ bůh ví co...

11tis neni pro filtr nic.. Kor když tyhle auta maj olej na 30....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ozzy to spíš myslel tak, že když koupíš ojetý auto, tak vyměníš všechny filtry a náplně, abys při případných problémech právě toto vyloučila. Jinak palivovej se mění ob servisní interval a vzduchovej (podle provozních podmínek) má snad i 60tkm. Já je vyměním vždycky všechny, těch pár stovek navíc mě nezabije.

30tkm na dnešní oleje v pohodě, jenže olejovej filtr je tam malej, že po 20tkm už nefiltruje...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Weri605

trochu kalíš vodu :)--Brendik nikde nepíše, že filtr měnil před 11 tisíci KM, spíše si myslím, že on ho od koupě neměnil vůbec, proto mu to teď po výměně filtru normálně jede, možná tam byl filtr od novoty--vůbec bych se u francouzů nedivil..., jinak u palivového filtru pro DIESEL opravdu neplatí, že byl čisťounkej, filtruje totiž v mikronech a to, že je zasraný prostě nejde vidět okem, proto se filtr nijak nečistí,nerenovuje atd., ale rovnou vyměňuje za nový po 40-60 tisících dle doporučení výrobce...,věř mi, že výrobce dobře ví, proč tohle píše v manuálech :)

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Omlouvám se... Nevím proč mi utkvělo 106 (tak ho kúpil)... Bylo to 96000 posledná výmena...

takže 21tis... To sme stále ale v limitu... :) 

Já kupovala auto skoro jak on

96000 poslední serviska v Mnichově a 103000 nalítáno při koupi..

ve 120 sem měnila všechno... Bez problémů..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja si stejne myslim, ze to nebylo filtrem. Taky jsem sveho casu resil problem - zdechani a myslel jsem chvili, ze filtr to vyresil. Ale po 200km to bylo zpatky. Urcite je fajn, ze vymenil filtr, ale podle toho co napsal - "ze musel pridat aby trhani prestalo..."  On kdyby ten filtr byl pricpany, tak by to udelalo presne opacnou vec. Ve chvili, kdy by mu trhalo auto z nedostatku nafty zpusobenou malym prutokem nafty pres filtr, by pridani plynu zpusobilo, ze by auto zdechlo uplne, protoze dalsi zvyseni prutoku potrebne pro zrychleni by zcela jiste nebylo mozne.

Nepreju mu to, ale myslim si, ze tady bude pokracovani, az se spusti pristi regenerace a auto zacne zase trhat. 

On kdyby byl opravdu maly prutok nafty v common railu - nizky tlak paliva v rampe, tak RJ necha auto spadnout do nouzaku, nebo motor necha primo zdechnout. 

Upraveno uživatelem HonzaC2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uvidíme zatiaľ všetko ide ako má nič zatiaľ netrhá tiež som zvedavý či to bolo tým filtrom ale diagnostika nič nenašla.Známi mi vravel že je to triskami ale to by robilo stále a nie že raz to išlo bez problemov a potom to zrazu nešlo.A to som koncom augusta prešiel 1800km do chorvátska a naspäť všetko fungovalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...