Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 406 2.2 HDi ST Pack Sport Brembo


misho.1709

Recommended Posts

Spojka nešmýkala, začalo to trhaním pri rozjazde a väčším hlukom na voľnobeh pri nestlačenej spojke. Po zohriatí zas pri stlačenom pedále trochu pískala. Včera som ostal visieť po tom, čo sa mi prepadol pedál. Opatrne som ho nadvihol a odvtedy je tvrdá ako kameň, takže len odťah.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Konečne opäť jazdíme :) Plánovaný veľký servis sa nakoniec trochu rozdelí, nakoľko sa problémov našlo o čosi viac.

Dnes prebehla výmena spojky (SACHS) a zotrvačníka (LUK). Samozrejmosťou sú aj nové guferá a prevodový olej.

Zotrvačník bol ešte celkom v poriadku, ale pre istotu a pokoj na duši sme ho vymenili. Pritlačák bol KO, ložisko vyskočené a lamela už mala tiež niečo za sebou.

V pláne bola ešte výmena dielov podvozku prednej a zadnej nápravy (tyčky stabilizátorov, čapy ramien a riadenia), horného uloženia tlmičov, komplet predných bŕzd a brzdovej kvapaliny..takže to nás čaká ako prvé v blízkej dobe.

Pri servise sa objavili ešte ďalšie závady: prasknutý ABS krúžok na ľavej poloosi.

Nakoľko ML5T prevodovka nemá snímač rýchlosti, tak chyba s "rýchlosťou otáčania kolesa" a kontrolkou ABS pri štarte, môže byť práve v prasknutom ABS krúžku. 

Upraveno uživatelem misho.1709
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Všetky diely sú už pre nového mechanika pripravené na výmenu a to konkrétne:

- kotúče 305/28

- dosky Brembo

- 4-piestikové brzdiče Brembo

- brzdová kvapalina Ferodo 5.1

- žhaviče Bosch Duraterm

- spodné čapy Lemförder

- čapy riadenia Lemförder

- predné tyčky stabilizátora Meyle HD

- zadné vodorovné tyčky Lemförder

- zadné zvislé tyčky Meyle HD

- uloženie zadného stabilizátora Sasic

- ložiská horného uloženia predných tlmičov SKF

Výber dosiek sa odklonil od pôvodného plánu od EBC Greenstuff, cez Redstuff, až po Ferodo DS2500. Nakoľko dosky stále nemám a na aute sú už nové brzdy nutnosť, rad padol dočasne na dosky od Brembo.

IMG_20170117_133035.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auto už mám zo servisu doma. S novým mechanikom som spokojný, aj keď za kvalitu sa pripláca, no hlavne sa práca odviedla na 100%.

Auto som odovzdal s tým, že sa vymení tých "pár" vecí a to bude všetko. Lenže realita bola iná a našli sa ďalšie nedostatky.

Čo sa robilo:

- ložiská hor. uloženia pred. tlmičov

- tyčky stab. vpredu

- predné brzdové hadičky

- homokinetický kĺb - ĽP

- spodné čapy

- čapy riadenia

- oprava uchytenia zadného stabilizátora

- uloženie zadného stabilizátora

- vodorovné a zvislé tyčky vzadu

- geometria

- predné brzdy + nová brzdová kvapalina

- výmena žhavičov

Výmena za Brembo brzdiče prebehla v poriadku, brzdiče sú v dobrom stave - nebol potrebný repas. Pocit z bŕzd je skvelý, aj keď som pedál zatiaľ iba hladkal. Sem tam sa ozvalo pískanie, ale s tým som pri Brembo doskách rátal.

A aby nebolo tých chýb v poslednom čase málo, tak sa hneď po otvorení kapoty zistilo, že je cítiť naftu. Výsledok: mokré VT čerpadlo od nafty a hadice na výmenu. Najprv teda budem musieť vymeniť hadice a zisťovať, kde je problém, no čerpadlo ešte podrží. Ak má niekto podobnú skúsenosť, tak nech píše.

ĽP ložisko už začína mať vôľu (pri jazde nehučí).

 

IMG_20170124_133350.jpg

Upraveno uživatelem misho.1709
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...