ricik13 Odesláno 24. srpen 2016 Sdílet Odesláno 24. srpen 2016 Zdravím odborníci,mám na Vás skromný dotaz.mám 406 2.0 Hdi 66kw r.v.2004 .Byl jsem na technické a bylo mi zděleno že mi to prý příliš kouří :-( Jinak auto chytá bez problémů,tak je i jízda. Mě se to nezdá že by to nějak kouřilo ale samozřejmě přístroje asi ukazovali něco jiného.Netuším jestli je na motoru nějaká závada ? Může to být tím že jezdím krátké trasy ? Filtr pevných částic nemám.technickou jsem sice prošel a chci se vyvarovat příště nepříjemnostem.Děkuji za poznatky a rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 24. srpen 2016 Sdílet Odesláno 24. srpen 2016 Příliš kouří? Jaké jsou hodnoty? Nad limit? Příčiny mohou být různé, ale kouřivost znamená nespálená nafta, tedy moc nafty (auto nestíhá spálit dodávku paliva). Mohou to dělat třeba vstřikovače. Kolik má auto najeto (pokud máš jistotu, že jsou pravé)? Už někdo něco dělal na motoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ricik13 Odesláno 26. srpen 2016 Autor Sdílet Odesláno 26. srpen 2016 Hodnoty bohužel nevím,jelikož to na technický nějak udělal aby to prošlo.Vstřiky jsou originál ,na motoru nebylo nic děláno a mám najeto nějakých 240000km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dýzl Odesláno 26. srpen 2016 Sdílet Odesláno 26. srpen 2016 A co třeba vzduchový filtr jak často měníš? Ten by to taky mohl způsobit!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper17 Odesláno 27. srpen 2016 Sdílet Odesláno 27. srpen 2016 Olej se ti neztrácí? co zkusit vyčistit egr ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAJA106 Odesláno 28. srpen 2016 Sdílet Odesláno 28. srpen 2016 Problém nikde být nemusí, třeba má opravdu jen "zanesené trubky". Při předposlední technické mě taky technik "doporučil", ať to před příštím měřením někde projedu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper17 Odesláno 28. srpen 2016 Sdílet Odesláno 28. srpen 2016 Taky možnost,ještě když jsem měl Kia Sephia tak jednou na emisích to taky bylo takové na prd a technik to párkrát prošlápnul na max a ejhle hodnoty jiné občas asi musí pavučina ven Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 28. srpen 2016 Sdílet Odesláno 28. srpen 2016 To považuji za základ, že se s dieselem na emise jede po "vyčistění" výfuku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 28. srpen 2016 Sdílet Odesláno 28. srpen 2016 Samozřejmě, že jsou lepší delší trasy a né jak se říká okolo komína. Zkus to řádně projet a ,,vyhnat" pavouky. Jet dálku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ricik13 Odesláno 31. srpen 2016 Autor Sdílet Odesláno 31. srpen 2016 Děkuji všem za poznatky a rady.Jinak olej se mi neztrácí,snad jen minimálně a vzduchový filtr měním pravidelně vždy při výměně oleje.Jen nevím jak popř vyčistit erg ???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.