martincihak Odesláno 16. srpen 2016 Sdílet Odesláno 16. srpen 2016 Ahoj přátelé, rád bych se s vámi poradil. Mám PUG 306 1.6 65kW a to celkem 2x. 1. auto - 170 tis. 2. auto - 330 tis. Musím uznat, že výkonový propad mezi těmito dvěma motory je až neskutečný, samozřejmě ve prospěch menšího nájezdu. Přidávám to na vrub právě tomu rozdílu km. Je možné nějak navrátit pružnost motoru zpátky? 330 tis. bere olej, tak se chytám vyměnit těsnění pod hlavou, přetěsnit dříky ventilů, zabrousit ventilová sedla apod. Chtěl bych se zeptat, zda mohu očekávat nějaké výraznější zlepšení projevu motoru? Ten nejznatelnější rozdíl je hlavně v chuti jít za plynem. Díky za reakce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 16. srpen 2016 Sdílet Odesláno 16. srpen 2016 Oba jsou v LPG? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martincihak Odesláno 16. srpen 2016 Autor Sdílet Odesláno 16. srpen 2016 Nn, jen ten s tím vyšším nájezdem. Každopádně i ten s LPG na benzín nejede o nic líp Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
agresssor Odesláno 16. srpen 2016 Sdílet Odesláno 16. srpen 2016 Co muzes udelat? nejjednodussi a mozna nejrychlejsi a nejlevnejsi cesta je bud vymenit cely auto za kuprikladu 306/xsara Hdi a nebo pokud si chces nechat tohle tak sehnat a vymenit jinej motor. Samozrejme to obnasi rozvody svicky filtry olej apod. Myslim ze je to nejjednodussi cesta tou bych se vydal ja.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 17. srpen 2016 Sdílet Odesláno 17. srpen 2016 A já bych se vydal cestou opačnou. Nechal bych to jak to je, nic bych nešťoural a dokud to jezdí, tak jezdil. Oboje je verze break? Odesláno z mého E2303 pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martincihak Odesláno 17. srpen 2016 Autor Sdílet Odesláno 17. srpen 2016 No, vzhledem k tomu, že mám v podvozku nastrkáno poměrně dost, tak bych velice nerad měnil auto. Sehnat jiný motor je taky varianta, ale co s připojením LPG? Ani nevím jaké úpravy je nutné udělat. Za další udělat sám si to neumím, tak všechno těžce zaplatím. A ten "nový" motor už taky nebude tak úplně nový a bůh ví jak se k němu kdo choval. Nebo je to tak, že jsou v motoru už takové vůle, a třebas ztráty tlaku ve válcích, že cokoliv udělám s hlavou, tak to vůbec nepomůže? A v tom případě mám teda jezdit furt a čekat až to nepojede vůbec? Nebo co se může stát? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martincihak Odesláno 17. srpen 2016 Autor Sdílet Odesláno 17. srpen 2016 Ano obě auta jsou verze kombi. Původně jsem chtěl to ošklivější (170tis.) nechat nějak na náhradní díly. Jenže moje milovaná polovička si udělala řidičák a chce prostě s nim jezdit =o) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 17. srpen 2016 Sdílet Odesláno 17. srpen 2016 U auta, kde hodnota se počítá v tisícovkách bych se tím moc nezabýval a jezdil dokud to jde. Ono těch 330 tkm je na benzinový motor docela dost. Výměna motoru je zajímavá varianta, těchto 65 kW bude všude hromada po vrakáčích za směšné peníze, ale až někomu budeš platit práci, vyjde to dráž jak ten motor. Vyřešil bych to, že to žere olej, to budou asi gufera na ventilech. A pak dál jezdit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
agresssor Odesláno 17. srpen 2016 Sdílet Odesláno 17. srpen 2016 Co to tu melete nejdrazsi na cely vymene bude pripojeni LPG. Pokud ale vyndas komplet vstrikovani ze staryho pak muzes dat do novyho. Pokud mas nejakyho mechanika nemyslim si ze to bude velkej problem. Pokud vezmes jinou 306 v lepsi stavu vse co mas na teto stavajici muzes prehodit (naprava, tlumice, apod) takze bych to extra nehrotil. Jen zalezi na tobe vim ze si psal ze chces setrit na novy. Pokud tomu tak je kasli na nejaky spekulace a proste to dojed do smrti.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martincihak Odesláno 17. srpen 2016 Autor Sdílet Odesláno 17. srpen 2016 Ono je paradoxně hezčí auto to, s tím větším nájezdem. Takže se moc motorový projev neprojeví po výměně těsnění pod hlavou a všech těch záležitostí okolo, když už to bude sundané??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 17. srpen 2016 Sdílet Odesláno 17. srpen 2016 neprojeví, ale když si uděláš tu hlavu komplet, jak píšeš nahoře, nebude už brát motor tolik oleje, osobně bych s tím nedělal nic, prostě z hovna bič neuděláš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladosr Odesláno 17. srpen 2016 Sdílet Odesláno 17. srpen 2016 (upraveno) tak si vymen motor medzi sebou....za sobotu to mas a v nedelu dorobis plyn...... neviem aky stary mas system , no nevidim v tom problem.... zas zalezi , ake su podmieky na pracu..... no a vysledok.....asi ziadni , len narobis sa , ale budes spokojni...a aj usetris...... dolievat olej a uzivat si jazdu.. Upraveno 17. srpen 2016 uživatelem vladosr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martincihak Odesláno 17. srpen 2016 Autor Sdílet Odesláno 17. srpen 2016 Tak jsem tak zběžně kouknul na ceny kompletních motorů a jsem mile překvapen. Kolem 3 tisíc se dají sehnat, což opravdu není tak moc. Sice historie toho motoru bude asi horko těžko dohledatelná, ale možná se dá i věřit uvedeným nájezdům. Musím přiznat, že kdybych neměl přímé porovnání, tak si vesele jezdím dál a nic neřešim asi fakt počkám, jestli se to časem bude zhoršovat av pak budu uvažovat o výměně motoru. Díky za názory Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
F.I.K Odesláno 19. srpen 2016 Sdílet Odesláno 19. srpen 2016 Ono je dost pravděpodobný, ue budou podpaleny ventily kvůli tomu lpg, takže když se ta hlava udělá, tak by to mělo být znát jestli je to tak. Taky ti to může brát olej přes kroužky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martincihak Odesláno 19. srpen 2016 Autor Sdílet Odesláno 19. srpen 2016 No jasně, a pokud je to přes kroužky, tak je oprava už za nehorázný peníz, je to tak? Nové kroužky, písty, výbrus atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
F.I.K Odesláno 19. srpen 2016 Sdílet Odesláno 19. srpen 2016 Nejsem žádnýmotorář, takže mě neber uplně za slovo, ale písty nevidím důvod měnit a jestli bude potřeba výbrus ti takhle nikdo neřekne aniž by viděl - změřil válce. Spíš se většinou vymění jen kruhy, ale je to zasdalší hromada práce na víc. Co ti tady radí koupit jiný motor tak to je taky sázka, kor u nějakého co kdo ví jak dlouho leží v kůlně je dost pravděpodobné, že se minimálně guferum a přetěsnění nevyhneš at už má najeto kolik chce a jako bonus je další práce s přehozenim motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 19. srpen 2016 Sdílet Odesláno 19. srpen 2016 Když dělá výbrus,tak písty dát musí. Ale když to rozebereš,změř ovalitu,zkoukni honovanou plochu válců a třeba budou stačit jen kruhy. Ale pak je lepší už dát i šály dolů,aby to pak nelehlo na nich. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
F.I.K Odesláno 19. srpen 2016 Sdílet Odesláno 19. srpen 2016 Jo jo, máš pravdu. Ale když výbrus nedělá, tak nejsou potřeba. Blbě sem to napsal. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.