MJSytic Odesláno 29. říjen 2016 Sdílet Odesláno 29. říjen 2016 Co na to autobazar? 1/2 roku to od koupě není ani zdaleka, takže min. nějaká spoluúčast z jejich strany by měla určitě být Nebo ti snad řekli, že je FAP oje*aný a je jen oblbnutá ŘJ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 29. říjen 2016 Sdílet Odesláno 29. říjen 2016 V 28. 10. 2016 at 8:13, Rikic339 napsal: Tak už mám informace ze servisu. Chytli saze. FAP už to měl prý za sebou a měl být vyměněn, jenže nějaký chytrák to přeprogramoval, takže si počítač myslel že už je tam nový.. Ve FAPu ty "saze" ale mají shořet. Myslím si, že ECU je úplně jedno, jestli je tam nový FAP a při výměně se jen nastavuje nový stav pro výpočet předpokládané životnosti (možná se pletu). Spíše mi to přijde, že z nějakého důvodu pokračovala regenerace... .Na diagnostice bych se kouknul na poslední regeneraci, jestli to sedí. Za těch x tis km ti to muselo bezpečně několikrát zregenerovat. Toto musí normálně naštvat, tak ať to dobře dopadne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rikic339 Odesláno 30. říjen 2016 Autor Sdílet Odesláno 30. říjen 2016 MJSytic: bazar nic, zrovna na tohle jsem se ptal už při kupi, bylo mi řečeno že záruka na skryté vady se na FAP v tomto ohledu nevztahuje.. to bych musel jedině nějak dokázat že si s tím hráli přímo oni a to dost dobře nejde Agrafik: já podrobnosti nevím, píšu jen co mi zatím bylo řečeno od servisu. Prý když se FAP nevymění a jezdí de takhle dál, tak tam ty saze postupně přibývají (i přes to že se vypalují) a vzniká riziko že mohou chytit. Nejsem automechanik a neříkám že to tak rozhodně je, takhle mi to řekli a nemám důvod si myslet něco jiného. Každopádně máš pravdu, naštvalo a dost.. hlavní je že to dobře dopadlo a auto nechytlo, ve středu už bych jo snad měl mít zase doma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rikic339 Odesláno 2. listopad 2016 Autor Sdílet Odesláno 2. listopad 2016 A už jsme doma včera večer vyzvednuto ze servisu.. FAP mám dokonce nový, servis objednal repas z Franice ale přišel prý nový, takže docela štěstí K tomu mi konečně dorazil i nový klíč (měl jsem jen jeden).. po dvou měsících konečně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 2. listopad 2016 Sdílet Odesláno 2. listopad 2016 No to by mě teda docela zajímalo, kolik byla pořizovací cena a za kolik "tam jsi" celkově už teď když to tak čtu ... Jinak ten problémek s FAPem to je přesně to kdy si řikám "ještě že jsem koupil benzín" .. Myslím tím obecně starší auto, ne, že je nafta implicitně špatná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rikic339 Odesláno 3. listopad 2016 Autor Sdílet Odesláno 3. listopad 2016 Pořizovací cena byla 135 tisíc s vědomím, že mě mě hned čeká investice cca 30 tisíc do oprav.. Bral jsem to tak, že tolik "kupéček" s tímhle motorem a výbavou tu není následovalo pořízení pneu, to je nějakých 12 tisíc i s přezutím a vyvážením.. a teď teda toto.. 13,5 tisíc (včetně klíče) chápu, každý to má jinak.. já se na naftě vyjezdil a vyhovuje mi to, párkrát jsem se svezl v benzínu ale nic mi to neřeklo Často se bavím když se někde rozjede debata BENZÍN X NAFTA, přijde mi to naprosto zbytečný, prostě si koupím to co mi víc vyhovuje a tečka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alesv Odesláno 25. listopad 2016 Sdílet Odesláno 25. listopad 2016 V 16. září 2016 at 9:11, Rikic339 napsal: Tak máme za sebou prvních 1500km a nemůžu si kupátko vynachválit Všechno funguje, nic netluče, nerachtá, nevibruje ani nevrže. Akorát jsem zjistil že je nakřáplej reprák vzadu za spolujezdcem, takže v brzké době půjde na výměnu Jinak spotřebu mám 7,1/100km podle počítače a v reálu jsem se dopočítal 6,95/100km, takže to odpovídá.. Je to v podstatě jen Praha a většinou s klimatizací, takže to není zas tak hrozný. Koncem minulého týdne taky dorazila nová hlavice řadicí páky a hned proběhla výměna (šlo to až překvapivě snadno) a hned se řadí lépe To je prozatím vše, teď budem jen jezdit a jezdit.. Ještě jedna fotka z nedělního východu Slunce nad Prahou ahoj, jak tady píšeš, že budeš měnit zadní reprák...Už si to dělal/nechal opravit? Mě taky docela chrastí a štve mě to. Nestojí moc, nicméně nevím jak vyměnit. Pojedeš do Peugeot nebo víš jak na to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rikic339 Odesláno 25. listopad 2016 Autor Sdílet Odesláno 25. listopad 2016 alesv: Ahoj, hele v plánu jsem to měl ale po opravě/výměně toho FAPu jsem to doložil na jaro po pravdě jsem to zatím nijak nezjišťoval, jeden reprák už měněný mám (výškáč v palubce u řidiče) ale udělali mi to kluci v Peugeotu v rámci servisu po koupi.. byl tam danej JBL kterej se logicky odpálil, takže otázka jestli i vzadu někdo neměnil.. Pro zatím mám zadek utlumenej a hraju jen zepředu, na jaře nebo možná už po Vánocích s tím zkusím něco udělat Ty to hodláš řešit teď? Já se do toho bojim lézt jen tak abych si to zbytečně nezdrápal nebo tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alesv Odesláno 26. listopad 2016 Sdílet Odesláno 26. listopad 2016 Ty krytky (mřížky, pokud máš JBL) jdou lehce ven plochým šroubovákem. Bohužel reprák pod tím je nějak přišroubovaný nebo něčím plastovým přinýtovaný a obávám se, že to půjde vyměnit jen po sundání celého tapecu. To nevím, jak bych provedl. Nikde sem návod nenašel. Reprák v Peugeot stojí cca 700, netuším kolik by si vzali za výměnu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rikic339 Odesláno 28. listopad 2016 Autor Sdílet Odesláno 28. listopad 2016 Já taky hledal a nic nenašel, tak jsem si řekl že to chvilku vydržím a až pojedu kolem servisu tak se optám. JBL nemám, mám "základ". Teď se teda do servisu nechystám, ale až to přijde tak to zjistím a dám ti vědět Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rikic339 Odesláno 6. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 6. prosinec 2016 Tak konečně spadla nějaká ta vločka zima prostě konečně začíná.. ovšem vznikl drobný problém, s teplotami pod nulou mi přimrzli dveře i okna a byl boj se do auta dostat.. Nakonec vyřešeno ošetřením "gum" na dveřích a podobně silikonovým sprejem Jinak auto jezdí jak má, bez sebemenšího problému.. Jestli vyjdou finance a čas tak bych ho chtěl vzít i na výlet na hory Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rikic339 Odesláno 19. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 19. prosinec 2016 Přiznejte se, koho že jsem to ráno potkal?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rikic339 Odesláno 10. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 10. leden 2017 Tak "kupéčko" se rozhodlo zkoušet mou trpělivost.. Přes Vánoce jsem ho vytáhl na hory, cestu zvládlo na jedničku a se spotřebou 6.2 litru, ale když jsem vyrazil domů tak jsem si všiml že nějak netopí.. přesněji řečeno - netopí jen na řidičovu stranu což je teď přes zimu opravdu moc příjemný. Konzultoval jsem to se servisem a prý to vypadá na směšovací klapku, což znamená palubka ven Sám se do toho rozhodně pouštět nebudu, na tohle si nevěřím, takže hold se teď budu trochu víc oblékat a doufat že se brzy oteplí Jinak zjišťuju, že okna u kupé nejsou úplně domyšlený.. v mrazech je to o nervy, stačí aby nasněžilo, pak to povolilo a v noci mrzlo a je problém se dostat do auta.. okna zamrznou ve dveřích, takže nejdou pak pořádně zavřít dveře, když okna nepopojedou dolu Také se mi stalo, že mi zamrznul zámek, takže nefungovalo popojíždění oken (klasický stahování ovšem fungovalo) a auto vůbec nevědělo že jsou dveře otevřený.. Oprava pomocí horkovzdušky za 5 minut, v servise mi řekli že do těch zámků prostě občas teče, že je to taková jejich nemoc Jinak mi auto dělá radost, jízdní vlastnosti jsou perfektní, zimní gumy se mi taky osvědčily (Nokian WR D4) můžu doporučit! Jen je auto teď jako prase, chtělo by to už konečně umejt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grlik Odesláno 12. leden 2017 Sdílet Odesláno 12. leden 2017 na ty gumy kolem oken existuje nějaký přípravek už jsem to kdysi řešil na 406 coupe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rikic339 Odesláno 12. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 12. leden 2017 Já jsem na začátku prosince stříkal všechno těsnění a právě i gumy (jakoby nahoře ve střeše) silikonovým sprejem, sice to pomohlo ale moc dlouho nevydrželo.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 12. leden 2017 Sdílet Odesláno 12. leden 2017 Lepší je ten přípravek proti přimrzání s houbičkou l. Aplikuješ to přímo na těsnění. Se silikonem je problém při případné opravě laku. Tam kde je, je potom problémy, aby se barva "chytla". Nic si z toho nedělej. Taky jsem už natíral gumy ve dveřích podruhé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rikic339 Odesláno 12. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 12. leden 2017 A nevíš kde se to dá koupit? Dost by se mi to teda hodilo a díky moc za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 12. leden 2017 Sdílet Odesláno 12. leden 2017 Kupuji to v klasickém obchodě s autodíly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rikic339 Odesláno 12. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 12. leden 2017 Dík, poptám se Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kurka Odesláno 12. leden 2017 Sdílet Odesláno 12. leden 2017 Nejlepší je glycerín-udržuje u gumového těsnění pružnost , nepřimrzá a nešpiní.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.