Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Rikic 407 coupe - prodáno..


Rikic339

Recommended Posts

V 28. 10. 2016 at 8:13, Rikic339 napsal:

Tak už mám informace ze servisu. Chytli saze. FAP už to měl prý za sebou a měl být vyměněn, jenže nějaký chytrák to přeprogramoval, takže si počítač myslel že už je tam nový..

Ve FAPu ty "saze" ale mají shořet. Myslím si, že ECU je úplně jedno, jestli je tam nový FAP a při výměně se jen nastavuje nový stav pro výpočet předpokládané životnosti (možná se pletu). Spíše mi to přijde, že z nějakého důvodu pokračovala regenerace... .Na diagnostice bych se kouknul na poslední regeneraci, jestli to sedí.

Za těch x tis km ti to muselo bezpečně několikrát zregenerovat.

Toto musí normálně naštvat, tak ať to dobře dopadne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

MJSytic: bazar nic, zrovna na tohle jsem se ptal už při kupi, bylo mi řečeno že záruka na skryté vady se na FAP v tomto ohledu nevztahuje.. to bych musel jedině nějak dokázat že si s tím hráli přímo oni a to dost dobře nejde 

Agrafik: já podrobnosti nevím, píšu jen co mi zatím bylo řečeno od servisu. Prý když se FAP nevymění a jezdí de takhle dál, tak tam ty saze postupně přibývají (i přes to že se vypalují) a vzniká riziko že mohou chytit. Nejsem automechanik a neříkám že to tak rozhodně je, takhle mi to řekli a nemám důvod si myslet něco jiného. Každopádně máš pravdu, naštvalo a dost.. hlavní je že to dobře dopadlo a auto nechytlo, ve středu už bych jo snad měl mít zase doma :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to by mě teda docela zajímalo, kolik byla pořizovací cena a za kolik "tam jsi" celkově už teď když to tak čtu ... Jinak ten problémek s FAPem to je přesně to kdy si řikám "ještě že jsem koupil benzín" .. Myslím tím obecně starší auto, ne, že je nafta implicitně špatná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pořizovací cena byla 135 tisíc s vědomím, že mě mě hned čeká investice cca 30 tisíc do oprav.. Bral jsem to tak, že tolik "kupéček" s tímhle motorem a výbavou tu není :) následovalo pořízení pneu, to je nějakých 12 tisíc i s přezutím a vyvážením.. a teď teda toto.. 13,5 tisíc (včetně klíče) :) chápu, každý to má jinak.. já se na naftě vyjezdil a vyhovuje mi to, párkrát jsem se svezl v benzínu ale nic mi to  neřeklo :) Často se bavím když se někde rozjede debata BENZÍN X NAFTA, přijde mi to naprosto zbytečný, prostě si koupím to co mi víc vyhovuje a tečka :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...
V 16. září 2016 at 9:11, Rikic339 napsal:

Tak máme za sebou prvních 1500km a nemůžu si kupátko vynachválit :super Všechno funguje, nic netluče, nerachtá, nevibruje ani nevrže. Akorát jsem zjistil že je nakřáplej reprák vzadu za spolujezdcem, takže v brzké době půjde na výměnu :D

Jinak spotřebu mám 7,1/100km podle počítače a v reálu jsem se dopočítal 6,95/100km, takže to odpovídá.. Je to v podstatě jen Praha a většinou s klimatizací, takže to není zas tak hrozný. Koncem minulého týdne taky dorazila nová hlavice řadicí páky a hned proběhla výměna (šlo to až překvapivě snadno) a hned se řadí lépe :D 

To je prozatím vše, teď budem jen jezdit a jezdit.. Ještě jedna fotka z nedělního východu Slunce nad Prahou :papaFXPR2904.JPG

ahoj,

jak tady píšeš, že budeš měnit zadní reprák...Už si to dělal/nechal opravit? Mě taky docela chrastí a štve mě to. Nestojí moc, nicméně nevím jak vyměnit. Pojedeš do Peugeot nebo víš jak na to?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

alesv: Ahoj, hele v plánu jsem to měl ale po opravě/výměně toho FAPu jsem to doložil na jaro :D po pravdě jsem to zatím nijak nezjišťoval, jeden reprák už měněný mám (výškáč v palubce u řidiče) ale udělali mi to kluci v Peugeotu v rámci servisu po koupi.. byl tam danej JBL kterej se logicky odpálil, takže otázka jestli i vzadu někdo neměnil.. Pro zatím mám zadek utlumenej a hraju jen zepředu, na jaře nebo možná už po Vánocích s tím zkusím něco udělat :) Ty to hodláš řešit teď? Já se do toho bojim lézt jen tak abych si to zbytečně nezdrápal nebo tak :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty krytky (mřížky, pokud máš JBL) jdou lehce ven plochým šroubovákem. Bohužel reprák pod tím je nějak přišroubovaný nebo něčím plastovým přinýtovaný a obávám se, že to půjde vyměnit jen po sundání celého tapecu.  To nevím, jak bych provedl. Nikde sem návod nenašel. Reprák v Peugeot stojí cca 700, netuším kolik by si vzali za výměnu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Tak konečně spadla nějaká ta vločka :D zima prostě konečně začíná..

ovšem vznikl drobný problém, s teplotami pod nulou mi přimrzli dveře i okna a byl boj se do auta dostat.. Nakonec vyřešeno ošetřením "gum" na dveřích a podobně silikonovým sprejem :) Jinak auto jezdí jak má, bez sebemenšího problému.. Jestli vyjdou finance a čas tak bych ho chtěl vzít i na výlet na hory :) 

IMG_1986.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
  • O 3 týdny později...

Tak "kupéčko" se rozhodlo zkoušet mou trpělivost.. :bacha Přes Vánoce jsem ho vytáhl na hory, cestu zvládlo na jedničku a se spotřebou 6.2 litru, ale když jsem vyrazil domů tak jsem si všiml že nějak netopí.. přesněji řečeno - netopí jen na řidičovu stranu :D což je teď přes zimu opravdu moc příjemný. Konzultoval jsem to se servisem a prý to vypadá na směšovací klapku, což znamená palubka ven :nevim Sám se do toho rozhodně pouštět nebudu, na tohle si nevěřím, takže hold se teď budu trochu víc oblékat a doufat že se brzy oteplí :D 

Jinak zjišťuju, že okna u kupé nejsou úplně domyšlený.. v mrazech je to o nervy, stačí aby nasněžilo, pak to povolilo a v noci mrzlo a je problém se dostat do auta.. okna zamrznou ve dveřích, takže nejdou pak pořádně zavřít dveře, když okna nepopojedou dolu :bojim Také se mi stalo, že mi zamrznul zámek, takže nefungovalo popojíždění oken (klasický stahování ovšem fungovalo) a auto vůbec nevědělo že jsou dveře otevřený.. Oprava pomocí horkovzdušky za 5 minut, v servise mi řekli že do těch zámků prostě občas teče, že je to taková jejich nemoc :nevim

Jinak mi auto dělá radost, jízdní vlastnosti jsou perfektní, zimní gumy se mi taky osvědčily (Nokian WR D4) můžu doporučit! Jen je auto teď jako prase, chtělo by to už konečně umejt :D

IMG_2109.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lepší je ten přípravek proti přimrzání s houbičkou l. Aplikuješ to přímo na těsnění. Se silikonem je problém při případné opravě laku. Tam kde je, je potom problémy, aby se barva "chytla". Nic si z toho nedělej. Taky jsem už natíral gumy ve dveřích podruhé. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...