ozzy56 Odesláno 28. červenec 2016 Sdílet Odesláno 28. červenec 2016 v každém případě bude ubývat chlad. kapalina a kolísat teplota motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
t.l.hans Odesláno 28. červenec 2016 Autor Sdílet Odesláno 28. červenec 2016 Mě to dneska vyprsko i cestou do práce cca 3 km a teplota bila max na 70 c Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
t.l.hans Odesláno 28. červenec 2016 Autor Sdílet Odesláno 28. červenec 2016 před 20 hodinami, oddie napsal: Tyhle motory měly v některých autech blbě udělanou odvzdušňovací hadičku z prostoru termostatu. Nevím už přesně, zda to měla i 806, už nějak zapomínám nicméně ta hadička se ucpávala. Zkus na to kouknout, jestli tam je. je tady u termostatu odvzdušnovací šroubek tak sem ho povolil a nechal protočil motor dokud netekla kapalina ale víc s tím nevím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 28. červenec 2016 Sdílet Odesláno 28. červenec 2016 Vyfoť ten termostat s okolím, co tam kde vede, je možné, že u tohoto auta to tak není, už si to nepamatuju přesně, i když jsem ho s tímhle motorem taky kdysi měl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
t.l.hans Odesláno 28. červenec 2016 Autor Sdílet Odesláno 28. červenec 2016 (upraveno) před 8 minutami, oddie napsal: Vyfoť ten termostat s okolím, co tam kde vede, je možné, že u tohoto auta to tak není, už si to nepamatuju přesně, i když jsem ho s tímhle motorem taky kdysi měl. Upraveno 28. červenec 2016 uživatelem t.l.hans Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
t.l.hans Odesláno 28. červenec 2016 Autor Sdílet Odesláno 28. červenec 2016 Ted mě tak napadá že z toho ovzušnováku tekla celkem hustá nemrznoucí směs ale v nádobce jí už mam řidčí ředěnou destilkou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 28. červenec 2016 Sdílet Odesláno 28. červenec 2016 Moc tam toho nevidím, ale takové ty tenší hadičky zaústěné do těch tlustších... Každopádně jsi tam měl nebo máš bublinu, proto se to chová takhle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
t.l.hans Odesláno 28. červenec 2016 Autor Sdílet Odesláno 28. červenec 2016 Uvidím zejtra až ho projedu třeba bude stačit odvzdušnit komplet systém Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jechy Odesláno 30. červenec 2016 Sdílet Odesláno 30. červenec 2016 a dělá to až od tý výměny vodní pumpy a nebo už dřív Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
t.l.hans Odesláno 30. červenec 2016 Autor Sdílet Odesláno 30. červenec 2016 To ani nevím ale řek bych že až po těch rozvodech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
t.l.hans Odesláno 1. srpen 2016 Autor Sdílet Odesláno 1. srpen 2016 Nevím jestli to má spojitost ale padá mě nafta a v servisu říkal že to bude vstřikovací čerpadlo a než schánět nový tak stačí napumpovat naftu ručně. Akorát nechápu jakto že když pumpuju ručně a mám lehce povolenej ovzdušnovací šroubek před termostatem, že mě teče chladící směs? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 1. srpen 2016 Sdílet Odesláno 1. srpen 2016 to bude asi tím, že máš povolený odvzdušňovací šroubek chladící soustavy, při pumpování nafty jen pumpuješ, žádný šroubek se nepovoluje, jinak padání nafty nebude vstřikovacím čerpadlem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
t.l.hans Odesláno 1. srpen 2016 Autor Sdílet Odesláno 1. srpen 2016 s tím čerpadlem mě to kamarád mechanik říkal taky. Ten šroubek sem povolil jen před odjezdem do práce jestli tam náhodou nebude zas bublina. Jen sem nevěděl že ruční pumpování na to má vliv. Nevíš čím může bejt ta nafta? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 1. srpen 2016 Sdílet Odesláno 1. srpen 2016 Pumpování nafty by na to teda vliv mít nemělo. Padání nafty bude nějakou netěsností, tipnul bych těleso filtru, resp. ten bimetalovej bazmek předehřevu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
t.l.hans Odesláno 1. srpen 2016 Autor Sdílet Odesláno 1. srpen 2016 Díky mrknu na to .-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.