Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Regulátor vysokého taku nafty zablokovaný


johannka

Recommended Posts

Zdravím mám problém na 206 2.0 HDI, píše mi to tuto závadu Regulátor vysokého taku nafty zablokovaný. Nicméně auto si při jakékoliv jízdě prostě zdechne a nejde hned natočit, co mě zaráží, třeba ani na počtvrté nejde slyšet čerpadlo v nádrži, takže se ani nepokouším startovat, na pošesté už normálně vrčí a na brnk chytá. Jediná věc, co se mi nelíbí, je ta plastová matice, co drží čerpadlo v nádrži nezdá se, že by moc těsnila. díky za jakoukoliv radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ak este nebola podavacka menena , moze mat uz svoje za sebou....vzhladom na vek auta...km nevieme...

mozes skusit merat , ci ide napajanie na motorcek...hrubsie kable...tenke su na plavak....

ak ti bude skusacka svietit a v nadrzi bude ticho , je ko....

ak sa ti nerozsvieti , ale kontrola check engine ano , tak by som som vymenil multifunkcne rele v mot. priestore...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zkusím sem hodt pár hodnot z diag:

hlavní parametry 1

otáčky lítají: 990 - 1100

synch vacky s klikou - ano

tlak paliva: lítají pravidelně 190 - 400

rozdíl mezi měřeným tlakem paliva a požadovaným: mění se v rozmezí (-120) - (120)

RCO: cca 15 %

požadované vstřikované množství: 4 - 10

korekce do vstřiku 1: 0,6 - 0,8

korekce do vstřiku 2: (- 1,8) - (-2,4)

korekce do vstřiku 3: 0,3- 0,5

korekce do vstřiku 4: 1 - 1,2

hlavní parametry 2

regulační proud tlaku motorové nafta: 200 - 600 mA

předstih pilotního vstřiku 0 - 15 stupnu

předstih hlavní: 0 - 2 stupnu

atmosferický tlak 965 mBar

požadované  2 - 10 mm3/zdvih

elektricke informace

napětí vstřikovacu 79 - 80 V

Dá se z toho něco vyvodit? Díky

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

korekcie sa snazi riesit ecu....na to , ze tak lieta tlak je to dobre....

vidim problem v primarnom okruhu..nedostatocne , alebo prerusovane zaplavenie naftou VT cerpadla..podavacim...

nadrz sama o sebe nie je utesnena....ma aj svoje otvetranie...neviem ako je na tom matica cerpadla...je to suche....

dufam , ze pal. filter je ok...hadicky suche...pripadne zmerat tlak....pod. cerpadla

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Tak po výměně drv jsou už volnoběžné otáčky v pořádku, vyměněno podávací čerpadlo, vyndal, vyčistil a zkontroloval jsem nádrž (nikde ani skulinka), všechny hadice průchozí, vyměněn palivový filtr. Stejně, když jedu a přidám plyn, tak po chvíli zdechne, na místě to neudělá to můžu točit a nic. Po zdechnutí je potřeba chvíli počkat (nejde hned startovat), zřejmě než klesne tlak či co a hned jak je zase slyšet čerpadlo v nádrži tak normálně nastartuju a jedu pryč, řekněme, že do těch 2300 otáček se dá jet celkem spolehlivě :) Co by ještě stálo za vyzkoušení. Díky

ještě hodnoty z poslední diagnostiky:

otáčky: 930

měřený tlak paliva: 322 bar

rozdíl mezi měřeným a požadovaným: rozdíl na volnoběh +6 až  -6 po šlápnutí na plyn ale taky -41 až 82

RCO regulátor tlaku volnoběh 20 % po šlápnutí na plyn  36%

požadované vstřikované množství: volnoběh 10 mm3/zdvih

korekce do vstřiku 1: 1,22

korekce do vstřiku 2: -4,6

korekce do vstřiku 3: 0,27

korekce do vstřiku 4: 3

hlavní parametry 2

regulační proud tlaku motorové nafta: 776 mA

předstih pilotního vstřiku 15 stupnu

předstih hlavní: 3 stupne

atmosferický tlak 965 mBar

všechny 3 teploty jsou reálné

požadované  8 mm3/zdvih

elektricke informace

napětí vstřikovacu 79 - 80 V

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...