johannka Odesláno 23. červenec 2016 Sdílet Odesláno 23. červenec 2016 Zdravím mám problém na 206 2.0 HDI, píše mi to tuto závadu Regulátor vysokého taku nafty zablokovaný. Nicméně auto si při jakékoliv jízdě prostě zdechne a nejde hned natočit, co mě zaráží, třeba ani na počtvrté nejde slyšet čerpadlo v nádrži, takže se ani nepokouším startovat, na pošesté už normálně vrčí a na brnk chytá. Jediná věc, co se mi nelíbí, je ta plastová matice, co drží čerpadlo v nádrži nezdá se, že by moc těsnila. díky za jakoukoliv radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladosr Odesláno 23. červenec 2016 Sdílet Odesláno 23. červenec 2016 ak este nebola podavacka menena , moze mat uz svoje za sebou....vzhladom na vek auta...km nevieme... mozes skusit merat , ci ide napajanie na motorcek...hrubsie kable...tenke su na plavak.... ak ti bude skusacka svietit a v nadrzi bude ticho , je ko.... ak sa ti nerozsvieti , ale kontrola check engine ano , tak by som som vymenil multifunkcne rele v mot. priestore... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johannka Odesláno 23. červenec 2016 Autor Sdílet Odesláno 23. červenec 2016 zkusím sem hodt pár hodnot z diag: hlavní parametry 1 otáčky lítají: 990 - 1100 synch vacky s klikou - ano tlak paliva: lítají pravidelně 190 - 400 rozdíl mezi měřeným tlakem paliva a požadovaným: mění se v rozmezí (-120) - (120) RCO: cca 15 % požadované vstřikované množství: 4 - 10 korekce do vstřiku 1: 0,6 - 0,8 korekce do vstřiku 2: (- 1,8) - (-2,4) korekce do vstřiku 3: 0,3- 0,5 korekce do vstřiku 4: 1 - 1,2 hlavní parametry 2 regulační proud tlaku motorové nafta: 200 - 600 mA předstih pilotního vstřiku 0 - 15 stupnu předstih hlavní: 0 - 2 stupnu atmosferický tlak 965 mBar požadované 2 - 10 mm3/zdvih elektricke informace napětí vstřikovacu 79 - 80 V Dá se z toho něco vyvodit? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladosr Odesláno 23. červenec 2016 Sdílet Odesláno 23. červenec 2016 tlak paliva: lítají pravidelně 190 - 400 - ZLE rozdíl mezi měřeným tlakem paliva a požadovaným: mění se v rozmezí (-120) - (120) ROZDIEL byva cca 4 b Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johannka Odesláno 23. červenec 2016 Autor Sdílet Odesláno 23. červenec 2016 Musím říct že musíme jednou za čas vyčistit drv ventil a žluta kontrolka motoru zmizí. Napadá mě jedině ta netěsnost u nádrže nebo drv. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johannka Odesláno 24. červenec 2016 Autor Sdílet Odesláno 24. červenec 2016 poradí někdo jestli ty korekce na vstřikách jsou v pořádku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladosr Odesláno 24. červenec 2016 Sdílet Odesláno 24. červenec 2016 korekcie sa snazi riesit ecu....na to , ze tak lieta tlak je to dobre.... vidim problem v primarnom okruhu..nedostatocne , alebo prerusovane zaplavenie naftou VT cerpadla..podavacim... nadrz sama o sebe nie je utesnena....ma aj svoje otvetranie...neviem ako je na tom matica cerpadla...je to suche.... dufam , ze pal. filter je ok...hadicky suche...pripadne zmerat tlak....pod. cerpadla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johannka Odesláno 25. červenec 2016 Autor Sdílet Odesláno 25. červenec 2016 ok díky, zaměřím se na to vedení nafty do čerpadla... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johannka Odesláno 3. srpen 2016 Autor Sdílet Odesláno 3. srpen 2016 Tak po výměně drv jsou už volnoběžné otáčky v pořádku, vyměněno podávací čerpadlo, vyndal, vyčistil a zkontroloval jsem nádrž (nikde ani skulinka), všechny hadice průchozí, vyměněn palivový filtr. Stejně, když jedu a přidám plyn, tak po chvíli zdechne, na místě to neudělá to můžu točit a nic. Po zdechnutí je potřeba chvíli počkat (nejde hned startovat), zřejmě než klesne tlak či co a hned jak je zase slyšet čerpadlo v nádrži tak normálně nastartuju a jedu pryč, řekněme, že do těch 2300 otáček se dá jet celkem spolehlivě Co by ještě stálo za vyzkoušení. Díky ještě hodnoty z poslední diagnostiky: otáčky: 930 měřený tlak paliva: 322 bar rozdíl mezi měřeným a požadovaným: rozdíl na volnoběh +6 až -6 po šlápnutí na plyn ale taky -41 až 82 RCO regulátor tlaku volnoběh 20 % po šlápnutí na plyn 36% požadované vstřikované množství: volnoběh 10 mm3/zdvih korekce do vstřiku 1: 1,22 korekce do vstřiku 2: -4,6 korekce do vstřiku 3: 0,27 korekce do vstřiku 4: 3 hlavní parametry 2 regulační proud tlaku motorové nafta: 776 mA předstih pilotního vstřiku 15 stupnu předstih hlavní: 3 stupne atmosferický tlak 965 mBar všechny 3 teploty jsou reálné požadované 8 mm3/zdvih elektricke informace napětí vstřikovacu 79 - 80 V Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.