Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Motor vypne v zátěži


jirka134

Recommended Posts

Dobrý den.
Můj Peugeot 406 2.0 HDI 66kW mě tak trochu zlobí už asi 2 roky.
Problém je v tom, že jakmile přidám plyn (např. při předjíždění, nebo při akceleraci do kopce) tak motor vypne. Na palubním počítači vyskočí hláška ANTIPOLLUTION FAULT (což je porucha výfukového systému). Motor jde nastartovat asi po minutě čekání, nebo odpojení a zapojení baterky.
Je to celkem nepříjemná věc, ale dá se s tím jezdit, když se jede klidnou jízdou. 

Auto jsem měl na diagnostice, kde mi to ukázalo:
1. špatnou váhu vzduchu
2. Vysoký únik paliva
3. Bylo zjištěno, že 4. vstřik dávkuje na volnoběh mnohonásobně více, než by měl.

Řešením tedy bylo zkusit vyměnit vstřiky. Nové jsou drahé a na repas se mi to zatím dávat nechtělo. Takže jsem koupil z vrakáče jeden fuknční vstřik. Vyměnil a problém stále přetrvává.

Ještě vám sem napíšu, takové zajímavé okolností, které jsem za ty 2 roky vypozoroval.

1. Auto chcípá převážně v létě. Tj teplota na 20 °C. Nejde o teplotu motoru. Chcípne jak studený, tak teplý. Jde o okolní teplotu.
2. Palivové čerpadlo mi po zapnutí do zapalování neustále běží. Může to s tím mít souvislost?
3. Občas se stává, že po spuštění pedálu motor setrvává v otáčkách další 2-3 sekundy.

Nemáte tušení, čím by to mohlo být? Souvislost poruchy výfukového systému se vstřikama, nebo čerpadlem? 
Docela mi to vrtá hlavou. Do auta už moc nechci investovat, protože vypadá na to, že se už asi další technické nedožije.

Budu rád, když se najde někdo, kdo měl podobný problém, nebo o tom něco trochu víc.


Díky Jirka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

toto mi připadá ,jak vlákno zvýšení výkonu na 206 Hdi ..a story s  IC ... nemám 20 tisíc a chci zvednout výkon ,poraďte....:D

 

super hláška :  Docela mi to vrtá hlavou. Do auta už moc nechci investovat ...

tak tohle auto už zhoď ze skály ,když byla za poslední 2 roky investice z vrakáče za pár korun ,....vstřik z jiného vraku . Tohle snad nemá cenu ani rozebírat dál a rovnou zamknout.

 

Upraveno uživatelem myšut
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte.

Tohle mělo být spíš vlákno, ve kterém bych se rád dozvěděl, co tomu autu asi tak může být. Už jsme do toho auta investovali mnohem více než jen ten vstřik z vrakáče. Měl jsem to u jednoho automechanika a ten se mi tam pokousel vyčistit a vyměnit palivovou soustavu. Za ty 2 roky jsem do toho dal něco přes 20 tisíc, jenom kvůli tomuhle problému.

Já jsem si už na to vcelku zvyknul. Jen jsem chtěl vědět co s tím je. Po takové době, co to dělá je mi jasné, že už to napáchalo určitě mnohem víc škod, takže prostě až dojede, tak dojede.

Nebo jsem taky v tomhle článku mohl zjistit, že oprava nebude zas tak drahá, a třeba bych se do toho pustil.

Nemusíte být všichni hned, takoví :D Chtěl jsem poradit s problémem, a jestli ho nakonec opravím, nebo ne je přeci jen na mě.

Tak se kluci nezlobte, že vůbec píšu :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O ANTIPOLLUTION FAULT  sa uz toho popisalo fakt vela.

a takmer v kazdej sekcii.

Vstrekovace bud repas, alebo nove, tym ze das z vrakoviska je to hop alebo trop.pojde alebo nepojde. nevies ake boli predtym.

Mozno si vymenil dobry a zly tam stale ostal.

Diagnostika a cloveka co tomu rozumie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auto jsem měl na diagnostice, kde mi to ukázalo:
1. špatnou váhu vzduchu - auto nema tah, ale nezhasne aj pri odpojenej vahe...presuvat sa da , akcelerovat nie...
2. Vysoký únik paliva - riesit , kde? mozno primarna cast , ked nevypina cerpadlo...
3. Bylo zjištěno, že 4. vstřik dávkuje na volnoběh mnohonásobně více, než by měl.- po vymene je to lepsie?

1. Auto chcípá převážně v létě. Tj teplota na 20 °C. Nejde o teplotu motoru. Chcípne jak studený, tak teplý. Jde o okolní teplotu.-merane hodnoty , dennik zavad , co to sposobuje....
2. Palivové čerpadlo mi po zapnutí do zapalování neustále běží. - casuje ho ecu...mozno zalepeny kontakt multirele v mot.priestore hneda obdlznikova krabicka 15 pin /drotov/ pin 4 cislo kabla 120.
3. Občas se stává, že po spuštění pedálu motor setrvává v otáčkách další 2-3 sekundy.- zla odozva...rozne suvislosti..tlak railu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...