OK406 Odesláno 4. červenec 2016 Sdílet Odesláno 4. červenec 2016 (upraveno) I když se nejedná o vozidlo Peugeot, ale bráchovu Honda Civic V, 1.6 Vtec, r.v.1994. Nevěděl by prosím někdo, kde je problém? Problém: během jízdy, náhle změknul brzdový pedál a auto sotva brzdilo. Pedál brzdy nešel našlap při vypnutém ani zapnutém motoru. V posilovači bylo slyšet ,,bublání". Vyměnil se hlavní brzdový válec. Po jeho výměně a vypnutém motoru je pedál tvrdý, ale jakmile se nastartuje, tak změkne a propadne se a je cca 1/3 od podlahy! Vozidlo dobře brzdý, ale brzdový pedál je ,,skoro" na podlaze. Všechny kola byly několikrát řádně odvzdušněné (našlapováním, i s nastartovaným motorem). Nikde nic neteče a ani neprolíná. Brzdová kapalina je Textar DOT4. Stav předních brzdových kotoučů je podle mě za hranicí a brzdové destičky taky! Nevím, zdali by to mělo vliv. Přední kotouče lehce ,,přibržďují", zvláště PL. Zřemě se nevrací pístek v brzdovém třemenu. Zadní brzdy (kotouče + destičky) byli vloni měnění. Upraveno 8. červenec 2016 uživatelem OK406 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 4. červenec 2016 Sdílet Odesláno 4. červenec 2016 (upraveno) Správný stav: když vypneš motor, tak je pedál ještě měkký a brzdí výborně. Po asi 3 sešlápnutích se podtlak z posilovače spotřebuje a pedál je tvrdý a brzdí hned nahoře, a zřejmě se slabým účinkem. Když jsem ho takto "vyčerpal" a nastartuju, tak pedál změkne a propadne. Ale když jsem ho "nevyčerpal", tak musí i bez nastartování (poprvé) brzdit normálně. Jinak uniknul podtlak netěsností systému. Že ti brzdí hluboko, to bude asi špatně odvzdušněné. Odvzdušňuje se pomocí diagnostiky a je to akce na půl hodiny pro dva lidi. Diagnostika řekne pomocníkovi, který odvzdušňovák povolit, a pak sama zapíná čerpadlo ESP a pouští do jednotlivých kol. Takže shrnutí: - za jízdy brzdí hluboko = odvzdušnit diagnostikou. - po nastartování se pedál propadne = pokud bylo šlapáno při vypnutém motoru, tak normální, pokud nebylo šlapáno tak netěsnost podtlaku. Upraveno 4. červenec 2016 uživatelem P607Olda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 4. červenec 2016 Autor Sdílet Odesláno 4. červenec 2016 (upraveno) Pedál brzdy je jak jsem napsal bez motoru ,,tvrdý". Jakmile se nastartuje motor, tak se ,,propadne"! Ovzdušňováno bylo několikrát (bez motoru i s motorem). Neztvrdne, ani když se našlape. Takže se musí odvzdušňovat přes diagnostiku? Nelze klasickým způsobem? Napadlo mě, zdali to nemůžou dělat například stáří brzdových hadiček (neví se, jak jsou staré). Zapomněl jsem dodat, že červnu 2016 měnila brzdová kapalina (nikdo neví, jak stará byla původní brzdová kapalina. Je možné, že jak se vyměnila brzdová kapalina, tak to nemuseli vydržet gumičky v hl. brzd. válci). Brzdy byli řádně odvušněné a pedál byl v pořádku. Upraveno 6. červenec 2016 uživatelem OK406 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Veverka Odesláno 5. červenec 2016 Sdílet Odesláno 5. červenec 2016 Tvl to je zas krasopis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 6. červenec 2016 Autor Sdílet Odesláno 6. červenec 2016 Tvl nejde o krasopis, ale o to, jak přijít na závadu a následně ji odstranit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 6. červenec 2016 Sdílet Odesláno 6. červenec 2016 Policisti by meli mit maturitu ne? OK406 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 6. červenec 2016 Sdílet Odesláno 6. červenec 2016 Ano OK ale pokud bych nebyl inteligentně nadprůměrný tak ani nevím očem píšeš a co popisuješ. Y/i s/z vem cert i diakritiku ale co ten zbytek? Bych chtel videt ty protokoly.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 6. červenec 2016 Autor Sdílet Odesláno 6. červenec 2016 Ach jo, co to sem plete za nesmysli a hlouposti? Stačí si přečíst od začátku příspěvek. Zbytečně se ,,zadělává" příspěvek a k vyřešení závady to nepomůže.Odpovídal jsem na odpověď od člena Olda607 + jsem dopsal další skutečnosti jenž se domnívám, zdali by nemohli mít příčinu v daném problému a to, že brzdový pedál ,,spadne" po nastartování a brzdí ,,skoro" u podlahy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 6. červenec 2016 Sdílet Odesláno 6. červenec 2016 Psal jsem, že mně se taky propadne, pokud byl před nastartováním tvrdý, tzn. že utekl tlak. Pokud ti ztvrdne pokaždé po vypnutí motoru, tak je závada v netěsnosti podtlaku - po vypnutí motoru uteče podtlak. Ale to už se opakuju, vše jsem napsal již v prvním příspěvku. Nakonec - porovnávej to na místě s jiným autem, které je v pořádku, a zjistíš, kdy se chová jinak. Pedál hluboko a měkký trvale = odvzdušnit pomocí diagnostiky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 6. červenec 2016 Sdílet Odesláno 6. červenec 2016 myslím, že ohledně psaní je to marný, marný, marný--osobně jsem rezignoval, není to tím, že by to po sobě nečetl, situace je mnohem horší ohledně tématu--vše popsal P607Olda , nic nového neobjevíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 6. červenec 2016 Sdílet Odesláno 6. červenec 2016 Pokud ti ztvrdne pokaždé po vypnutí motoru, tak se bude jednat o nějakou úchylku.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 8. červenec 2016 Sdílet Odesláno 8. červenec 2016 V 06.07.2016 at 18:22, Pe.Tr napsal: Policisti by meli mit maturitu ne? ses spletl ne, ten minus si měl dát sobě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 8. červenec 2016 Sdílet Odesláno 8. červenec 2016 V 6. 7. 2016 at 18:35, OK406 napsal: Ach jo, co to sem plete za nesmysli a hlouposti? Stačí si přečíst od začátku příspěvek. Zbytečně se ,,zadělává" příspěvek a k vyřešení závady to nepomůže.Odpovídal jsem na odpověď od člena Olda607 + jsem dopsal další skutečnosti jenž se domnívám, zdali by nemohli mít příčinu v daném problému a to, že brzdový pedál ,,spadne" po nastartování a brzdí ,,skoro" u podlahy. Čtu od začátku a už z napisu nevím o co jde Citovat Při nastartování změkkne pradál brzdy Co to vlastně je?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 8. červenec 2016 Autor Sdílet Odesláno 8. červenec 2016 Nadpis opraven. Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 8. červenec 2016 Sdílet Odesláno 8. červenec 2016 Dobrý by bylo si to po sobě vždy přečíst, předejdeš kdejakým výpadům a narážkám, ani nejde o ten pravopis ale spíše o ty překlepy, slova a věty ti pak nedavají smysl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 9. červenec 2016 Sdílet Odesláno 9. červenec 2016 Pozrieť hadičky podtlaku,prípadne v nadrzke pozrieť, či nebuble brzdová kvapalina pri stlačení pedálu,štartovanie a tak.alebo či nie je slabo odvzdusnene. Brzdí to dobre? Ja som mal zlý brzdový hlavný valec,pedál bol hore ale nevadilo to. Po výmene a odvzdusneni ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 9. červenec 2016 Autor Sdílet Odesláno 9. červenec 2016 Brzdová kapalina v nádržce je v klidu. Spíš to vypadá, že problém bude ve stavu brzdových destiček, kotoučů a orezlé písty v brzdové třmenu (0,5 cm), jenž se zasouvají. Četl jsem o odvzdušnění na Honda klubu a tam je všeobecně problém s odvzdušněním brzd u Hondy Civic. Nikde jsem se nedočetl, že by odvzdušňovaly brzdy pomocí diagnostiky (r.v. 1994). Hlav. brzd. válec vyměněn (nový, rozměr souhlasí 15/16). Zlepšení je pouze, pokud není nastartováno, tak je tvrdý a drží. Jakmile se nastartuje, tak klesne pedál brzdy skoro k podlaze. Brzdí to dobře, ale pedál je skoro na podlaze. Přední kola jdou ztuha a nelze nikterak odvzdušnit (našlapováním, s motorem) jak jsem psal na začátku příspěvku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 9. červenec 2016 Sdílet Odesláno 9. červenec 2016 Co je vzadu?? Bubny? Když zatahneš ručku tak se to chová stejně? Pokud se to zlepší tak nefungují samostavy a brzdy mají dlouhý krok, stejně tak pokud pístky zalezou hodně zpět. A ještě jedna věc, je ten vyměněný válec naprosto stejný? Pokud by měl menší průměr tak se to bude taky chovat takhle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 9. červenec 2016 Autor Sdílet Odesláno 9. červenec 2016 Ano, HBV je stejný = rozměr 15/16". Zlepšení je jen ,,bez motoru", kdy je pedál brzdy tvrdý a drží. Vzadu jsou kotouče. Zadek je dělaní nový cca rok, co vím. Jak jsem psal, spíše vidím problém ve stavu předních brzd. destiček + kotoučů a pístech. Už jen proto, že jdou ztuha. Zadek jde krásně (nedrhne). Nevím, v čem je všeobecně Honda Civic (r.v.94) specifická v odvzdušňování brzd. Zlatý Peugeot. Myslím to upřímně. Ruční brzda je v pořádku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.