denoo Odesláno 3. červenec 2016 Sdílet Odesláno 3. červenec 2016 Zdravim. Kupujem nove citroen berlingo 2016 xtr 1.6 16v full vybava plus 7"navigacia. Zaujima ma ci tam davaju senzory poklesu tlaku v pneumatikach . Kontrola tam je urcite ale zaujima ma ci priama teda ventilky v kolach alebo iba nepriama? Vpredajni moc nevedeli a povedali ze asi nepriama co sa mi nezda ked som cital manual skor by som to tipol na priamu. Musim teda na zimne kupit plus 4 ventilky ak je priama ak chcem aby to bolo funkcne a to je docela palka. Ukazuje vam kazde koleso zvlast a zistite presne na displeyi ze ktore kolo je makke alebo iba kontrolka zasvieti a musite kazde kolo skontrolovat aby ste zistili ktore je podhustene teda toto je system nepriamej kontroly. Dik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schreek Odesláno 3. červenec 2016 Sdílet Odesláno 3. červenec 2016 Je tam nepřímá detekce přes čidla ABS/ESP, ventilky nejsou potřeba, ale přesné kolo, které je podhuštěné to neukáže, pouze hláška o nízkém tlaku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
denoo Odesláno 3. červenec 2016 Autor Sdílet Odesláno 3. červenec 2016 No tak mi dobre hovorili. Len cital som na fore teraz jeden co kupil nove berlingo xtr 2015 rok v cechach tak menil uz dva ventilky na tpms na kolesach. On tam mal priamu. Asi bolo viac verzii lebo ako pisem v manuale co som nasiel na nete na nove berlingo s 7"palc navi pisali taktiez len o priamej kontrole. Davaju to asi barz ako do aut alebo neviem. Tiez by som ale tipol ze skor budem mat nepriamu detekciu. V piatok idem pre auto uz je na predajni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 4. červenec 2016 Sdílet Odesláno 4. červenec 2016 Teraz už sú nove modely,takže zmena môže byť. Tiez máme nepriame meranie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schreek Odesláno 4. červenec 2016 Sdílet Odesláno 4. červenec 2016 Starší modely měli klasické ventilky, nevím kdy se to lámalo, ale nové auta mají teď tenhle nepřímý systém měření... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 4. červenec 2016 Sdílet Odesláno 4. červenec 2016 mám berlingo z jara 2014 a mám klasické ventilky (naštěstí) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 4. červenec 2016 Sdílet Odesláno 4. červenec 2016 Neviem či je to šťastie ..... Nový merač do ventilu svoju od 40€ tuším, + diagnostika a na párovanie Nepriame len snímačom ABS a esp + diag,tak neviem čo je lepšie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
denoo Odesláno 4. červenec 2016 Autor Sdílet Odesláno 4. červenec 2016 Priame je lepsie ze je presnejsie a meria aj teplotu pneu a hlavne ukaze ktore kolo je makke. Ale inak nepriame radsej, ziadne dokupovanie ventilov na zimne alebo rezervu, je to lacnejsia varianta. Len naozaj skoda ze ked zahlasi makke kolo neviete ktore a musite prejst vsetky 4 kola, teda ked nie je moc makke a neni vidiet na pohlad ktore pusta. Ja som mal 407 peugeota a priamu detekciu,a dva ventilky som menil len preto ze zaoxidoval koniec ventilku a zlomil sa casom a potom prepustal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 4. červenec 2016 Sdílet Odesláno 4. červenec 2016 před 17 minutami, mmartinkovic napsal: Neviem či je to šťastie ..... Nový merač do ventilu svoju od 40€ tuším, + diagnostika a na párovanie Nepriame len snímačom ABS a esp + diag,tak neviem čo je lepšie. jak píšu, mám klasické ventilky--bez měření tlaku, prostě nechci takové cypoviny v autě mít Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 4. červenec 2016 Sdílet Odesláno 4. červenec 2016 Áno,nevravim že to a to je lepšie,od minulého roku je meranie tlaku či priame alebo nepriame povinné pre všetky nové predávané auta všetkých značiek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 4. červenec 2016 Sdílet Odesláno 4. červenec 2016 ano vím, pořád cpou do aut nějaké hovadiny... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 4. červenec 2016 Sdílet Odesláno 4. červenec 2016 Přímé - čidla jsou drahá a po přezutí to musíš řešit (koupit druhou sadu, spárovat - přihlásit), krom toho se mohou pokazit. Nepřímé, tedy porovnáváním rychlosti kol, je prakticky zadarmo, je součástí softwaru, a nemůže se pokazit. Pokazit se může čidlo ABS nebo řídící jednotka, ale tato závada není zapříčiněna přítomností funkce hlídání. Zkušenost jsem měl takovou, že je více planých poplachů, než oprávněných. Které kolo? zjistíš snadno zmáčkneš palcem, ani tlakoměr nemusíš vytahovat. Četnost defektů je minimální, a krom toho, když se defekt (nebo jeho falešné hlášení!!!) stane na frekventované silnici, nebo dálnici, tak je lepší zastavit až na odpočívadle. 90% defektů je na zadním kole - přední kolo hřebík postaví a zadní se propíchne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
denoo Odesláno 4. červenec 2016 Autor Sdílet Odesláno 4. červenec 2016 Takze sa bude stavat castejsie ze bude hlasit makke kolo a pritom bude ok? Pri nepriamej.. to neni bohviie co. Inak nepriama nerozozna makke kolo 1.5 baru napr a defekt ked bude pod 1 ze? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 4. červenec 2016 Sdílet Odesláno 4. červenec 2016 (upraveno) Měl jsem z půjčovny zánovní Peugeot 301, po jízdě v serpentinách hlásil (nepřímé měření), že je měkké kolo. Tak jsem nafoukal všechny 4, asi o 0,2, a hlavně jsem aktivoval tím tlačítkem "teď je to OK". Z jednoho případu se nedá usuzovat, a navíc předpisy nyní vyžadují, že auto musí být vybaveno touto funkcí. Po roku nám napiš, kolik bylo falešných hlášení a kolik správných. Myslím, že nepřímé hlášení je přesnější, než přímé (čidla na kolech, nebo na ventilkách). Upraveno 4. červenec 2016 uživatelem P607Olda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 4. červenec 2016 Sdílet Odesláno 4. červenec 2016 (upraveno) nic Upraveno 4. červenec 2016 uživatelem P607Olda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
denoo Odesláno 4. červenec 2016 Autor Sdílet Odesláno 4. červenec 2016 Inak ked pri nepriamom merani hlasi makke kolo, dofukam vsetky, potom to samo zmizne hlasenie ci treba ist do menu a resetovat chybove hlasenie defektu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 4. červenec 2016 Sdílet Odesláno 4. červenec 2016 Zmizí zřejmě samo, protože jsi závadu odstranil. Raději se zeptej prodejce. V každém případě je dobré to po nafoukání "resetovat", aby si načetl nový normál a od něj pak vypočítával odchylky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
denoo Odesláno 4. červenec 2016 Autor Sdílet Odesláno 4. červenec 2016 Reset prevadzas cez menu niekde?ci? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 4. červenec 2016 Sdílet Odesláno 4. červenec 2016 Je to v menu. Pokud nemáš obrazovku, tak v kastlíku spolujezdce je tlačítko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
denoo Odesláno 4. červenec 2016 Autor Sdílet Odesláno 4. červenec 2016 Aha to som nevedel. Tieto tlacitka som videl na inych autach napr passat cc co ma znamy to ma vedla riadiacej paky. Ja mam velku 7" navi. Tak tam to bude asi niekde v menu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.