Jaris Odesláno 1. červenec 2016 Sdílet Odesláno 1. červenec 2016 Zdar borci. Potřeboval bych poradit od místních mistrů. Mám 307dmu CC motor RNF 2.0 16V 100KW. Jde mně o možnost záměny převodovky 20DM74 za jinou. Tato je téměř nesehnatelná. Sehnal jsem 20DM16 z 206 GTI. Jde zaměnit, nebo tam bude problém. Vím, že tam pasuje z 2.0 HDI 8V, ale neumím si představit, co by to udělalo. Díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 1. červenec 2016 Sdílet Odesláno 1. červenec 2016 zkus dát dotaz na Peugeot .cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaris Odesláno 1. červenec 2016 Autor Sdílet Odesláno 1. červenec 2016 (upraveno) Tys někdy od nich slyšel něco, co by mělo smysl? S Peugeotem nemám dobré zkušenosti, proto jsem je ani nezkoušel. Myslel jsem, že třeba místní nadšenci by mohli vědět víc. Našel jsem něco v Polštině, ale překladač to přeložil, že jsem z toho jelen. Něco jsem vyčetl, že tam nejde. Ale moudrý z toho nejsem. http://www.racingforum.pl/Modyfikacja-skrzy-bieglw-PSA-rodziny-BE4-z-silnikami-benzynowymi-t127283.html Upraveno 1. červenec 2016 uživatelem Jaris Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 2. červenec 2016 Sdílet Odesláno 2. červenec 2016 jo, určitě--několikrát mi odpověděli fundovaně, bohužel někdy vůbec nereagovali na můj dotaz, tak si vyber Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myšut Odesláno 2. červenec 2016 Sdílet Odesláno 2. červenec 2016 (upraveno) v čem je problém tu převodovku sehnat..? to s ní něco je nebo máš nízký limit peněz...? opravit lze taky skoro dnes vše ,vyrobit jiný kolečka,prohodit diferák....? v čem je primární problém s původní-.....??? pokud si nedovedeš představit ,co by to s jinou převodovkou udělalo,tak si někde sežeň tabulku převodových poměrů dif a stupně rychlostí a porovnávej.Anglické weby se dost věnují přestavbám,sprintům,převodovkám a zpřevodování. Ještě si sežeň distribuční sít ,kde se ty auta dodávaly,třeba španělské verze mají jiné zpřevodování difu nebo 5ky u někerých modelů ,to samé hlavy motorů, něco se dává takového do osobáku ,jinou hlavu má dodávka a motor je stejný. Chce to více info ,proč to chceš a jak to chceš, jestli je to oprava nebo přestavba na sprint.... Upraveno 2. červenec 2016 uživatelem myšut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myšut Odesláno 2. červenec 2016 Sdílet Odesláno 2. červenec 2016 (upraveno) převodovka na 2.0 16V 307 od 4000 do 7500 kč ,co jsem se letmo podíval jeté rok záruka repas za cca 11 000 kč. označení Neuznávám ,že něco nejde sehnat.... 307 2.0 16V BE4 20DM74 Upraveno 2. červenec 2016 uživatelem myšut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaris Odesláno 2. červenec 2016 Autor Sdílet Odesláno 2. červenec 2016 Převodovka normálně funguje, Jenom v ní cvaká. Ozývá se kovové ťukání. Při rozjezdu opět cvaká. Za jízdy sešlápnu spojku a cvakání nepřestane. Jediné, kdy to přestane, když stojím a sešlápnu spojku (přestane se točit převodovka). Spojka komplet nová. Steskopem zjištěno, že tam nic nedrhne. Mechanik řekl, že to ničemu nevadí, jen to má nepříjemný projev. Dokonce jsme ji i rozebraly a jediné na co přišel, že tam jsou volnější sinchrony. Ozubenáka kola v pořádku, ložiska v pořádku. Žádný tuning v tom nehledejte, jenom bych chtěl, aby to necvakalo. Právě, že 307cc 2.0 16V RNF má tip 20DM74. A nikde, co jsem obvolal několik inzerátů a vrakáčů jsem nesehnal. Jediné za rozumný peníz je Polsko, ale tam zase není záruka, jestli bude v pořádku. V ČR jsem našel jen 20DM16 z 206tky RNF. Ale někde jsem četl, že tam prý do 307CC nebude pasovat. Tak babo raď, jestli má cenu to zkusit přehodit nebo sehnat opravdu stejný tip. Anglicky neumím a ty tabulky se mně nepovedlo sehnat, Jinak se pochopitelně snažím shánět věci, aby to bylo nejlevnější. Je rozdíl sehnat převodovku za 6 000 kč nebo 13 000 kč. Díky za reakce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myšut Odesláno 3. červenec 2016 Sdílet Odesláno 3. červenec 2016 a co zavolat někam ,kde se repasují převodovky rozvodovky tady v ČR...? když jsem sháněl info o rozvodovce ,tak jsem zjistil ,že je mi leží 600m od školy v Ovy, někde v regále ,pokud chci druhou protikusem a že si můžu rovnou přijet. Hned sypali z rukávu ,co je třeba ,jak se tam dostanu ,co dělají čím se zabývají..... Dotaz na tu převodovku by nebyl marný .Dokud slouží ,neřešil bych to . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 3. červenec 2016 Sdílet Odesláno 3. červenec 2016 měl jsem u jedné 205 Diesel stejnou závadu jako Jaris--kovové klepání, ani po rozebrání se nezjistilo, čím to je , prostě po sešlápnutí spojky klepat přestalo..., protože jsem s tím tehdá jezdil po Evropě, koupil jsem jinou převodovku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 3. červenec 2016 Sdílet Odesláno 3. červenec 2016 Na 309 diesel jsme to přisuzovali ložisku spojky, ale jak koukám, tak to bylo převodovkou ... taky měla odhadem asi půl milionu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaris Odesláno 3. červenec 2016 Autor Sdílet Odesláno 3. červenec 2016 Tahle má najeto poctivých 115 000 km. Údajně tam pasuje převodovka z 2.0 HDI, ale nedovedu si představit, jak by se to chovalo. Našel jsem i program, kde se podle převodů vypočítají otáčky a rychlost. Pozjistil jsem převodové poměry převodovky 20DM74, ještě najít poměr naftové. Ještě zkusím najít firmy, které se tím zabývají. Já osobně bych to momentálně neřešil, ale při prodeji to bude řešit každý a je škoda to neopravit, když je auto v pěkném stavu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myšut Odesláno 4. červenec 2016 Sdílet Odesláno 4. červenec 2016 (upraveno) co by to udělalo...změnilo by to charakter auta . Zvedla by s maximálka a dýl by trvalo ,než by si dosáhl,takže by to v nějakým pásmu zlenivělo, zase by šla spotřeba jinam a motor by jel v optimálním pásmu úplně někde jinde. A obcházíš přimární optimální nastavení auta konstruktérem... já to viděl na motoru 2.0i benzín a převodovkou benzín,základ 120 HP bez úprav, 130 km/hod to jelo při 3500 ot a maximálka někde u 170 -180 ,to chtěl už motor vyskočit ven kolik to točilo ...do auta šla 2.0 16V a převodovka z Td, diferák 16X67 tuším, a nebylo to možný auto dohnat,jak se to rozjelo ,mělo to 133 HP , max někde přes 200.zábavný svezení ,zvlášť dálnice. Bydlet s tím někde v horách ,tak absolutně nevhodné a lepší převodovka origo. 5ka se řadila někde u 44-45 km /hod bez cukání, 1rych.st skoro není potřeba.skoro není důvod s tím řadit,pořád máš 5ku a jezdíš .. Pak to zkoušel nějaký pán na atmo Dčku ,převodovku z Td... dostal se na kombi spotřebu někde u 4.3-4.7 L /100,ale to bylo líný jak veš,to než se rozjelo ,dáš si oběd se podível na horský kolo -vepředu celkový převod a vzadu kolečka,je to stejný jak na autě ..a taky rozhodují kola ,co tam na to dáš ,průměr disků,výška pneu...vše má vliv Upraveno 4. červenec 2016 uživatelem myšut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.