Janevel Odesláno 26. červen 2016 Sdílet Odesláno 26. červen 2016 Ahoj, mam více problému s partakem. Mam verzi 84 kw a najeto 180 tisic. 1.) Nechal jsem vyměnit celou spojku ( sehnal jsem originál dle vin), strašně těžce se seslapovala.... Po výměně jde lehce ale jde špatně radit kvalt 1-3-5, jako dostanu ho tam ale ztuha, nezaskoci tak lehce jak 2-4-R. Horní kvalty jako by nezaskoci, maji kontinuální odpor. Dalsi problem je ze kdykoli prerazuji na dvojku tak skrkne, jednou málo, někdy vic... Pred výměnou to nedělalo ani jednu závadu pouze těžký pedál... Mechanik co to dělal je <~> jelikož mi promackl vanu jak si podpiral motor, ulamal plasty kde se dalo no proste hrůza. Prosim o radu co by to mohlo delat pripadne kde a jak seřadit lana řazeni ( dle vin jsou seriditelne lana) 2.) při rozjizdeni a podrazovani se cele auto chvěje a cuka/trhá. Myslel jsem ze to dela ta spojka ale po výměně stále cuka. Kdyz rychle preradim nebo se rozjedu nedělá nic..jeste se projevuje při odstavení plynu auto hodne cukne jak přejde do decelerace... Mam podezření na silenbloky ale jak určit ktere. Pohledem jsou ok ten horní u rozvodu chodí 1cm na každou stranu. Predem diky za radu Honza Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 27. červen 2016 Sdílet Odesláno 27. červen 2016 Na to ťažké radenie by mohlo byť zle upevnené,alebo založené tiahla od páky. To ostatné by mohlo súvisieť len s tou spojkou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 27. červen 2016 Sdílet Odesláno 27. červen 2016 nechej seřídit lanka řazení tam, kde dělají jen pežoty a citroeny--nemusí to být zrovna autorizák tomu mechanikovi už nikdy nedávej vydělat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 28. červen 2016 Sdílet Odesláno 28. červen 2016 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Janevel Odesláno 29. červen 2016 Autor Sdílet Odesláno 29. červen 2016 Tak jsem pod to dneska vlezl..... a to sem neměl dělat... Celý diferak a převodovka od oleje unik někde ve spoji. kde mělo byt silikonové těsnění a od pulky chyby a ktomu začalo něco hučet a řekl bych že to je od převodovky.... Vubec bych se nedivil že to bude tim že tam neni olej..... Škoda že neni povolene sekání ruk !!!! Škoda mluvit.... Už se těším na tu fakturu z Peugeotu až mu přijdu přišpendlit na čelo.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 29. červen 2016 Sdílet Odesláno 29. červen 2016 napiš pak, jak to dopadlo, protože jestli tam nedal ani olej, tak co to bylo za mechanika? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 2. červenec 2016 Sdílet Odesláno 2. červenec 2016 (upraveno) Tak prozraď, kdo to dělal? K Nečasovi do Zábřeha jezdíš? Anebo to chceš nechat opravit v Bludově? Upraveno 2. červenec 2016 uživatelem P607Olda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.