Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Nefunkční větrák topení


FunScreen

Recommended Posts

Ahoj všem, prosím o radu - dneska kolem poledne jsem přijel autem k nákupnímu centru, úplně v pohodě s klimatizací, krásně chladila a parádně to foukalo. Když chci odjet, nastartuju a ventilátor se ani nehne.. Na digi displeji vidím maxilmální rychlost ofuku a nic. Trpěl jsem horkem, jako zvíře.. Mám 406, 2,0 Hdi (66/90) r.v. 2001 a s digi klimou.. Kdysi jsem četl, že to může být jakýmsi kontaktem (nebo spíš nekontaktem) ve spínačce.. Prosím, nemáte někdo bližší informace..? nezdá se mi, že by jen tak rychle umřel digi ovládací modul, nebo ventilátor.. Jen tak z ničeho nic..

 

Díky moc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Regulátor, uhlíky, zadření. Demontuj ventilátor a zkontroluj uhlíky jestli nejsou krátké, potom kdyžtak regulátor (zkrat tranzistorů). Zadřený ventilátor poznáš hned když ho neprotočíš :) .

O kontaktu ve spínačce jsem nečetl, třeba poradí znalejší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 22 minutami, dzavel napsal:

Regulátor, uhlíky, zadření. Demontuj ventilátor a zkontroluj uhlíky jestli nejsou krátké, potom kdyžtak regulátor (zkrat tranzistorů). Zadřený ventilátor poznáš hned když ho neprotočíš :) .

O kontaktu ve spínačce jsem nečetl, třeba poradí znalejší.

Ahoj, jojo, diky. Zkusim, co budu umet.. Kdysi se tady psalo o tom, ze to muze zpusobovat jakysi zkrat, nebo neco ve spinaci skrince.. Nemuzu to vlakno nikde dohledat..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 minutami, Dano406 napsal:

Pojistka F40 - 40A. Vede to přes spínačku na tu pojistku.

Celá cesta: Pojistka MF 13 v pojistkové skříňce motoru, potom to vede na spínačku a ze spínačky to vede na tu F40 do pojistkovky pod volantem.

Nevim ktera to je v tom motoru..Brejlim do toho a nevim.. Bylo by nejake schema, prosim?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže chlapi - ventilátor, regulátor, vše je OK. Chyba v elektrice. Do pojistky F40 nešel proud ze spínačky.. Nikoli výměna spínačky, ale udělali jsme by-pass a napojili tam z jiného kabelu šťávu a vše jede, jak má. Všem moc děkuju za typy. Snad to někomu ještě také pomůže. Základ je začít s měřením proudu do pojistky - až potom hledat chyby na větráku atd..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...