FunScreen Odesláno 25. červen 2016 Sdílet Odesláno 25. červen 2016 Ahoj všem, prosím o radu - dneska kolem poledne jsem přijel autem k nákupnímu centru, úplně v pohodě s klimatizací, krásně chladila a parádně to foukalo. Když chci odjet, nastartuju a ventilátor se ani nehne.. Na digi displeji vidím maxilmální rychlost ofuku a nic. Trpěl jsem horkem, jako zvíře.. Mám 406, 2,0 Hdi (66/90) r.v. 2001 a s digi klimou.. Kdysi jsem četl, že to může být jakýmsi kontaktem (nebo spíš nekontaktem) ve spínačce.. Prosím, nemáte někdo bližší informace..? nezdá se mi, že by jen tak rychle umřel digi ovládací modul, nebo ventilátor.. Jen tak z ničeho nic.. Díky moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dano406 Odesláno 26. červen 2016 Sdílet Odesláno 26. červen 2016 Taky to může být regulátorem přímo na větráku. Popřípadě se podívej na pojistku co jistí ventilátor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slayer Odesláno 26. červen 2016 Sdílet Odesláno 26. červen 2016 a mi se normálně zadřel, koupil jsem jiný na vrakovišti, na místě odzkoušel a bylo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FunScreen Odesláno 26. červen 2016 Autor Sdílet Odesláno 26. červen 2016 před 29 minutami, Dano406 napsal: Taky to může být regulátorem přímo na větráku. Popřípadě se podívej na pojistku co jistí ventilátor. Ahoj, diky moc za reakci - je prosim nekde popis, ktera pojistka to je a popripade popis toho regulatoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FunScreen Odesláno 26. červen 2016 Autor Sdílet Odesláno 26. červen 2016 před 7 minutami, Slayer napsal: a mi se normálně zadřel, koupil jsem jiný na vrakovišti, na místě odzkoušel a bylo. Ty jo. A myslis takhle z niceho nic? To je mazec. Jak to poznam? Asi ze nebude fungovat, co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dzavel Odesláno 26. červen 2016 Sdílet Odesláno 26. červen 2016 Regulátor, uhlíky, zadření. Demontuj ventilátor a zkontroluj uhlíky jestli nejsou krátké, potom kdyžtak regulátor (zkrat tranzistorů). Zadřený ventilátor poznáš hned když ho neprotočíš . O kontaktu ve spínačce jsem nečetl, třeba poradí znalejší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FunScreen Odesláno 26. červen 2016 Autor Sdílet Odesláno 26. červen 2016 před 22 minutami, dzavel napsal: Regulátor, uhlíky, zadření. Demontuj ventilátor a zkontroluj uhlíky jestli nejsou krátké, potom kdyžtak regulátor (zkrat tranzistorů). Zadřený ventilátor poznáš hned když ho neprotočíš . O kontaktu ve spínačce jsem nečetl, třeba poradí znalejší. Ahoj, jojo, diky. Zkusim, co budu umet.. Kdysi se tady psalo o tom, ze to muze zpusobovat jakysi zkrat, nebo neco ve spinaci skrince.. Nemuzu to vlakno nikde dohledat.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 26. červen 2016 Sdílet Odesláno 26. červen 2016 To by potom este neslo daco ine. Poistka je myslim spolu s ovladacom, cely by nesiel, nesvietil. Podla knizky by si to nasiel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FunScreen Odesláno 26. červen 2016 Autor Sdílet Odesláno 26. červen 2016 před 8 minutami, mmartinkovic napsal: To by potom este neslo daco ine. Poistka je myslim spolu s ovladacom, cely by nesiel, nesvietil. Podla knizky by si to nasiel. Myslis podle knizky "Jak na to"? Nebo podle ktere? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 26. červen 2016 Sdílet Odesláno 26. červen 2016 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dano406 Odesláno 26. červen 2016 Sdílet Odesláno 26. červen 2016 Pojistka F40 - 40A. Vede to přes spínačku na tu pojistku. Celá cesta: Pojistka MF 13 v pojistkové skříňce motoru, potom to vede na spínačku a ze spínačky to vede na tu F40 do pojistkovky pod volantem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FunScreen Odesláno 26. červen 2016 Autor Sdílet Odesláno 26. červen 2016 před 4 minutami, Dano406 napsal: Pojistka F40 - 40A. Vede to přes spínačku na tu pojistku. Celá cesta: Pojistka MF 13 v pojistkové skříňce motoru, potom to vede na spínačku a ze spínačky to vede na tu F40 do pojistkovky pod volantem. Nevim ktera to je v tom motoru..Brejlim do toho a nevim.. Bylo by nejake schema, prosim? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FunScreen Odesláno 26. červen 2016 Autor Sdílet Odesláno 26. červen 2016 Ta pod volantem je OK. V motoru taky vypadaji vsechny ok.. Jsem zvedav, co to nakonec bude.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dano406 Odesláno 26. červen 2016 Sdílet Odesláno 26. červen 2016 Tak potom zkus měřit na té F40 po zapnutí klíčku, jestli se ti objeví napětí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FunScreen Odesláno 26. červen 2016 Autor Sdílet Odesláno 26. červen 2016 před 3 minutami, Dano406 napsal: Tak potom zkus měřit na té F40 po zapnutí klíčku, jestli se ti objeví napětí. A pokud ne - je to spinackou... Chapu to priblizne? :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dano406 Odesláno 26. červen 2016 Sdílet Odesláno 26. červen 2016 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FunScreen Odesláno 26. červen 2016 Autor Sdílet Odesláno 26. červen 2016 Takže chlapi - ventilátor, regulátor, vše je OK. Chyba v elektrice. Do pojistky F40 nešel proud ze spínačky.. Nikoli výměna spínačky, ale udělali jsme by-pass a napojili tam z jiného kabelu šťávu a vše jede, jak má. Všem moc děkuju za typy. Snad to někomu ještě také pomůže. Základ je začít s měřením proudu do pojistky - až potom hledat chyby na větráku atd.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.