Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

tlakování chladící kapaliny


petr.inout

Recommended Posts

Čau kluci, neporadil by někdo? Mám 2.1 td a stalo se mi, že při tažení vozíku s koňma mi vyletěla spodní hadice od chladiče, teplota byla cca 85 st, nasadil, dolél vodu a ujel jsem cca 15km a při kontrole byly hadice trochu tvrdší, tak jsem povolil víčko od nádržky a zatím vše v pohodě, teplota nevylezla víše než 90 st a s klimou  80 st. může to být hlava? A popřípadě že ano, co by to obnášelo. Díky moc za pomoc

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to uzavřená chladící soustava = při zahřátí se nutně musí natlakovat. Tohle spíš ukazuje na špatně upevněnou hadici a proto vyletěla. Patrně by se to stalo dřív nebo později i kdybys žádný vozík netáhl. Pokud se Ti motor nepřehřívá, tak je vše OK. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To myslíš motex pásku? ta tam asi půjde dát, ale vzhledem k uchycení hadice by to bylo nefunkční, jde zasunoiut do chladiče a tudíž se tam nemá co zmáčknout, jinak hadice je ok
, není ani popraskaná ani zpuchřelá

Přímo předchozí příspěvky se NECITUJÍ

Upraveno uživatelem minimaxa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motex resp. EskaPásku asi nikoli. Běžnou hadicovou sponu se šnekovým šroubem pro utažení. Nějak nerozumím tomu zasunutí do chladiče. Asi by to chtělo foto o co Ti jde. Hadice je už z principu vždy převlečná, jinak by to bylo tzv. "proti srsti"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

on ma na mysli asi bajonet, tam hadicu na ktorej konci je kovovy bajonet strkas do plastovej trubky chladica  a zaistujes to poistnym dratom(kruzom), pekna hovadina tiez som s tym mal trochu problem  a tento system nejde stiahnut  sk-pasou

 

HDi -to ma tiez takto riesene ,tu spodnu hadicu

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je systém "bajonet", který vlastně bajonetem není.... Opravdu to není hadice přes nátrubek, ale hadice má na konci "plechovej konec", který se zasune dovnitř nátrubku a zajistí drátěnou sponkou.... Ta drátěná sponka se zacvakne za tři výstupky na tom plechovém konci.... A ty tři výstupky mohou býti zcela zkorodované, nebo na nich může být objemová koroze, která znemožní zacvaknutí sponky.... Před týdnem jsem to řešil při výměně chladiče.... Obě koncovky jsem musel mikrobruskou zbavit objemové koroze, konce těch třech výstupků jsem zabrousil "dokolma" a prohnal odrezovací lázní.... Těsnící kroužky byly ještě "gumové", tak jsem je vrátil zpět, akorát se silikonovou podporou.... Teď v sobotu to absolvovalo štreku Chomutov - Brno - Chomutov bez ztráty květinky....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...