Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Problémy a chyby nového fóra


Schreek

Recommended Posts

Jsem sám kdo si všiml že ve vláknech se zobrazuje datum odeslání příspěvků v neúplném formátu ? Například 5 nebo kolik let staré vlákno (teď jsem na jedno koukal o klimě v 407) a datum prvního příspěvku je "odesláno 19.březen" .. že to je ale 19. březen X let zpět už se nedozvím. Nebo je to něco v mém nastavení ?? :myslim

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vy byste si taky chtěli všechno nastavovat. Nebuďte jak malí ;) Ztratil se nám rok, to se vyřeší, on se někde najde ;) 

@Radek Hurvajz: To je dobrá zpráva, já spíš podezříval Choulákovo kouzlení :D 

Napíšeme na podporu a uvidíme co s tím půjde dělat ;)

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak zaplatit členství?

Když jdu přes e-shop, a dám do košíku členství, tak to odmítne, že už tam je.

Když kouknu do košíku, tak je prázdný.

Krom toho prosím o korekci položky Objednávky - píše mi tam, že dlužím za inzerci, ačkoli po konzultaci (vzpomínám že s předsedou) to bylo uhrazeno. (inzerci si už platím dva roky, v seznamu inzerentů to bylo korigováno dodatečně, se zpožděním, po výměně zodpovědné osoby).

U data není uvedeno, o který rok se jedná - nevím proč jste zavedli toto vylepšení...

Upraveno uživatelem P607Olda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nahoře v menu eshopu je tlačítko správa nákupů https://www.peugeot-club.com/index.php?/clients/purchases/ , to když rozklikneš, tak uvidíš položku členství a vedle ní tlačítko obnovit. Najdeš zde také platnost Tvého členství. 

 

Komerční inzerci jsem Ti v eshopu zrušil. Už Tě to otravovat nebude ;) 

Vylepšení už nám hlásili, není to naše práce a rozhodně se nám to taky nelíbí, na odstranění se brzy zapracuje...  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuji, zaplaceno, zítra to projde.

To mě nenapadlo, že platba za prodloužení členství je pod tlačítkem Správa nákupů, zvláště když po rozkliknutí E-shopu je tam položka Členství - tak na tu neklikat.

Upraveno uživatelem P607Olda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Platba odešla. Chtěl jsem ji zkontrolovat na transparentním účtu klubu, ale nemohu ho najít, ani pomocí vyhledávání.

V položce Objednávky je Neuhrazeno. Mmch, zda chci kartičku se mě to neptalo, nyní už ta stránka nelze vyvolat.

V položce Správa vašich nákupů je pozoruhodná formulace: "Pro tento balíček je neuhrazené obnovení faktury". Prosím o vysvětlení, co to znamená. Dále je tam datum 12.1.2015 a doba platnosti (nikoli splatnosti) do 11.1.2017. Prosím o vysvětlení, proč právě tyto datumy.

Je fakt, že je mi skoro 60, tak asi už nechápu "řeč počítačového kmene".

 

 

 

 

Clipboard01.jpg

Clipboard02.jpg

Clipboard03.jpg

Upraveno uživatelem P607Olda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...