Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Ma cenu opravit?


mpack

Recommended Posts

je to P207, z roku 2007, motorem 1,4 - 54kW, sjel do pangejtu a zastavil se prednim kolem o betonovou zidku mostiku - viz. foto, motor bezi ale:

 

kolo komplet vytrhnute

predni i zadni naraznik pryc

zpetne zrcatko pryc

poskrabany bok + strecha

ten levy prah kam to dostalo ranu je taky ohnuty

 

 

mate nejake napady co s tim?

 

diky

mp

post-55485-0-30542600-1464762777_thumb.j

post-55485-0-63469500-1464762777_thumb.j

post-55485-0-25093600-1464762778_thumb.j

post-55485-0-57062600-1464762778_thumb.j

post-55485-0-88082600-1464762778_thumb.j

post-55485-0-21992000-1464762779_thumb.j

Upraveno uživatelem mpack
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi se shodujeme, že to "někdo" opraví, a bude jezdit dále. (i s tvým (s)vědomím).

Takže je otázka, zda to takto nemáš opravit ty, a jezdit dále.

 

Prodej tohoto odhaduji na 10 tisíc a koupi stejného tak na 150 tisíc.

 

S vědomím, že auto stejně bude jezdit dále, popřemýšlej o tom. Leda že bys ho dal výslovně do šrotu a obdržel likvidační protokol, abys měl čisté svědomí, pokud jsi tedy přesvědčen, že do tohoto auta je už navždy nebezpečné sednout.

 

Jinými slovy - je to otázka svědomí - když ho pošleš dále, tak v něm někdo bude jezdit, ale nevědomky, bude oklamán. Pokud si ho necháš opravit, tak aspoň budeš vědět, že je opravované.

 

Mmch - nechal sis udělat odborný posudek někde v dílně, nebo servise, zda to nelze opravit výměnou celých dílů?

 

PS: havarijní pojištění asi nebylo?

Upraveno uživatelem P607Olda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zbavit se toho tak jak to je = sice za něj dostaneš pár korun, ale zase budeš mít čistý svědomí, že ten namaskovanej svařenec bude mít jiného autora a tudíž půjde mimo Tvou odpovědnost.

Takhle se získá čisté svědomí? Když víš, že v tom jezdí někdo jiný?

 

Pokud se shodneme na tom, že v tomto je navždy nebezpečné jezdit, tak jediná cesta k čistému svědomí je držet v ruce protokol o likvidaci - úřad to auto navždy vyřadí z evidence. Následné použití této kastle, tedy "přestavba" jiného, tzn. použít papíry jiného k této kastli je dnes už složitější - musí se dokladovat nabytí té kastle.

 

PS: možné je i takové řešení: nechat to opravit pro sebe, přitom dohlédnout si na co nejpečlivější provedení opravy. Toto řešení by bylo levnější, než koupě jiného auta, a zároveň vyhoví čistému svědomí. Při prodeji tohoto auta pak upozornit na provedenou opravu.

Upraveno uživatelem P607Olda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vy z toho děláte hroznou vraždu... Dle fotek to tak hrozně nevypadá, pokud to dostalo ránu na kolo a to se utrhlo tak to ještě nic neznamená, důležité je co nosníky. Zbytek je jen plecharina která se celkem snadno opraví, ikdyz je pravda že ofiko ceny klempířu a lakyrniku se dokážou vyšplhat hodně vysoko.

Pokud nejsou nějak hnuty nosníky, tak bych to opravil a jezdil dál ...

Odesláno z mého LG-D802 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to asi 5 let zpátky ,co dělala nějaká podnikatelská škola nebo univerzita reálný test . 

Vybrali prachy na starý piáno MB z roku raz dva ,vzali 2 party študáků a udělali jim zadání .asi 1000 E a kupte káru .

 

Jedna parta opravit, načančat, technické ,kola,lak dle sebe a prodat , druhá parta inzerce a na díly -prodej. 

 

první parta horko těžko prodala ,co vrazili ,to dostali zpátky s minimálním ziskem ,až zanedbatelným

druhá parta inzerovala a zúročila navíc cca 40 procent ,prodali asi 80 procent auta 

 

zahradu tam nějakou máš,já bych to vůbec neprožíval . Doklady do depozitu, prodat co se dá a časem sehnat jinou na přestavbu.Čas je mocný spojenec,pro příklad -teď řeším klobouky předních pístnic na Xm...kdysi to stálo přes 10 tis 1 kus a nutné jsou 2 , dneska, co pokročila technologie 5400 za 2 kusy repase do 3 týdnů.

časem bude stát i ta 207 pár korun,než se dnes motat kolem zbytečných oprav ,tahat díly z vrakoviště ,lak stejně nikdy nechytíš do odstínu....

Upraveno uživatelem myšut
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přestavba v dnešní době, zvlášť u auta typu 207, je naprosto neskutečný blábol totálně mimo mísu. Nic takového se nedělá, už jen proto, že k něčemu takovému není sebemenší důvod, když jde to auto úplně normálně přihlásit. Jedině že by někdo chtěl tímhle způsobem legalizovat nějaké kradené.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím na co reaguješ. Já jsem o přestavbě mluvil proto, že by "někdo" chtěl nezákonně skloubit např. papíry tohoto auta s kastlí jiného, nebouraného, ale kradeného. Taky jsem psal, že dnes už to nejde.

Nicméně jsi nezapomněl na pár urážlivých slov "neskutečný blábol totálně mimo mísu.", ačkoli jsi zřejmě nepochopil smysl mých slov.

Upraveno uživatelem P607Olda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...