mpack Odesláno 1. červen 2016 Sdílet Odesláno 1. červen 2016 (upraveno) je to P207, z roku 2007, motorem 1,4 - 54kW, sjel do pangejtu a zastavil se prednim kolem o betonovou zidku mostiku - viz. foto, motor bezi ale: kolo komplet vytrhnute predni i zadni naraznik pryc zpetne zrcatko pryc poskrabany bok + strecha ten levy prah kam to dostalo ranu je taky ohnuty mate nejake napady co s tim? diky mp Upraveno 1. červen 2016 uživatelem mpack Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 1. červen 2016 Sdílet Odesláno 1. červen 2016 Prodat do Áček ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 1. červen 2016 Sdílet Odesláno 1. červen 2016 podle mě nemá smysl opravit a nechat si ho-bude s tím furt problém leda opravit nějakým Lojzou z vrakoviště pežotu a poslat dál Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mpack Odesláno 1. červen 2016 Autor Sdílet Odesláno 1. červen 2016 obe rady chapu a sam jsem o nich premyslel :-) diky za potvrzeni btw. nemate nekdo nejakyho peknyho P207,208 ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vendelinek Odesláno 1. červen 2016 Sdílet Odesláno 1. červen 2016 vím o jedné pěkné 308mě tady u nás 2007,myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mpack Odesláno 3. červen 2016 Autor Sdílet Odesláno 3. červen 2016 (upraveno) 308 už je o něco větší, to máma nechce-auto bylo její:-) takže se teď vybírá pro ní ale díky za nabídku Upraveno 3. červen 2016 uživatelem mpack Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 3. červen 2016 Sdílet Odesláno 3. červen 2016 Zbavit se toho tak jak to je = sice za něj dostaneš pár korun, ale zase budeš mít čistý svědomí, že ten namaskovanej svařenec bude mít jiného autora a tudíž půjde mimo Tvou odpovědnost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 3. červen 2016 Sdílet Odesláno 3. červen 2016 To ještě půjde do vůně a bude někomu dělat ještě radost ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 3. červen 2016 Sdílet Odesláno 3. červen 2016 (upraveno) Asi se shodujeme, že to "někdo" opraví, a bude jezdit dále. (i s tvým (s)vědomím). Takže je otázka, zda to takto nemáš opravit ty, a jezdit dále. Prodej tohoto odhaduji na 10 tisíc a koupi stejného tak na 150 tisíc. S vědomím, že auto stejně bude jezdit dále, popřemýšlej o tom. Leda že bys ho dal výslovně do šrotu a obdržel likvidační protokol, abys měl čisté svědomí, pokud jsi tedy přesvědčen, že do tohoto auta je už navždy nebezpečné sednout. Jinými slovy - je to otázka svědomí - když ho pošleš dále, tak v něm někdo bude jezdit, ale nevědomky, bude oklamán. Pokud si ho necháš opravit, tak aspoň budeš vědět, že je opravované. Mmch - nechal sis udělat odborný posudek někde v dílně, nebo servise, zda to nelze opravit výměnou celých dílů? PS: havarijní pojištění asi nebylo? Upraveno 3. červen 2016 uživatelem P607Olda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 3. červen 2016 Sdílet Odesláno 3. červen 2016 (upraveno) Zbavit se toho tak jak to je = sice za něj dostaneš pár korun, ale zase budeš mít čistý svědomí, že ten namaskovanej svařenec bude mít jiného autora a tudíž půjde mimo Tvou odpovědnost. Takhle se získá čisté svědomí? Když víš, že v tom jezdí někdo jiný? Pokud se shodneme na tom, že v tomto je navždy nebezpečné jezdit, tak jediná cesta k čistému svědomí je držet v ruce protokol o likvidaci - úřad to auto navždy vyřadí z evidence. Následné použití této kastle, tedy "přestavba" jiného, tzn. použít papíry jiného k této kastli je dnes už složitější - musí se dokladovat nabytí té kastle. PS: možné je i takové řešení: nechat to opravit pro sebe, přitom dohlédnout si na co nejpečlivější provedení opravy. Toto řešení by bylo levnější, než koupě jiného auta, a zároveň vyhoví čistému svědomí. Při prodeji tohoto auta pak upozornit na provedenou opravu. Upraveno 3. červen 2016 uživatelem P607Olda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schreek Odesláno 3. červen 2016 Sdílet Odesláno 3. červen 2016 Vy z toho děláte hroznou vraždu... Dle fotek to tak hrozně nevypadá, pokud to dostalo ránu na kolo a to se utrhlo tak to ještě nic neznamená, důležité je co nosníky. Zbytek je jen plecharina která se celkem snadno opraví, ikdyz je pravda že ofiko ceny klempířu a lakyrniku se dokážou vyšplhat hodně vysoko. Pokud nejsou nějak hnuty nosníky, tak bych to opravil a jezdil dál ... Odesláno z mého LG-D802 pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 3. červen 2016 Sdílet Odesláno 3. červen 2016 Souhlasím s Olda607, Pe.Tr a Schreek = opravit. Pokud není hnutá karoserie, nosníky, tak vše se dá opravit a nebude vůbec poznat, že je vozidlo po DN. A s 207 se může jezdit dál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 3. červen 2016 Sdílet Odesláno 3. červen 2016 No schválně, co myslíte, kde je uchycené rameno, že by v nosné části? A co to udělá, když to dostane šlehu takovou, že se to vyrve? Ale samozřejmě si jezděte kdo chcete v čem chcete... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myšut Odesláno 3. červen 2016 Sdílet Odesláno 3. červen 2016 (upraveno) je to asi 5 let zpátky ,co dělala nějaká podnikatelská škola nebo univerzita reálný test . Vybrali prachy na starý piáno MB z roku raz dva ,vzali 2 party študáků a udělali jim zadání .asi 1000 E a kupte káru . Jedna parta opravit, načančat, technické ,kola,lak dle sebe a prodat , druhá parta inzerce a na díly -prodej. první parta horko těžko prodala ,co vrazili ,to dostali zpátky s minimálním ziskem ,až zanedbatelným druhá parta inzerovala a zúročila navíc cca 40 procent ,prodali asi 80 procent auta zahradu tam nějakou máš,já bych to vůbec neprožíval . Doklady do depozitu, prodat co se dá a časem sehnat jinou na přestavbu.Čas je mocný spojenec,pro příklad -teď řeším klobouky předních pístnic na Xm...kdysi to stálo přes 10 tis 1 kus a nutné jsou 2 , dneska, co pokročila technologie 5400 za 2 kusy repase do 3 týdnů. časem bude stát i ta 207 pár korun,než se dnes motat kolem zbytečných oprav ,tahat díly z vrakoviště ,lak stejně nikdy nechytíš do odstínu.... Upraveno 3. červen 2016 uživatelem myšut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myšut Odesláno 3. červen 2016 Sdílet Odesláno 3. červen 2016 zadní výztuha 900 z.nárazník od 2500 výš p.nárazník 1200 a výš zrcátko 1500 lampy přední pár 4500 to jsou polské ceny pro ilustraci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 3. červen 2016 Sdílet Odesláno 3. červen 2016 To bol zlý príklad, 207 bude zlacnena tak za 5 až 10 rokov. Xm bolo výnimka aj keď boli na ne diely normálne dostať. Mam 605, a 90% nd už nie je možné zohnať. Môj názor,opraviť,podľa možnosti čo najlepšie,a užívať ďalej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 3. červen 2016 Sdílet Odesláno 3. červen 2016 Přestavba v dnešní době, zvlášť u auta typu 207, je naprosto neskutečný blábol totálně mimo mísu. Nic takového se nedělá, už jen proto, že k něčemu takovému není sebemenší důvod, když jde to auto úplně normálně přihlásit. Jedině že by někdo chtěl tímhle způsobem legalizovat nějaké kradené. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 3. červen 2016 Sdílet Odesláno 3. červen 2016 (upraveno) Nevím na co reaguješ. Já jsem o přestavbě mluvil proto, že by "někdo" chtěl nezákonně skloubit např. papíry tohoto auta s kastlí jiného, nebouraného, ale kradeného. Taky jsem psal, že dnes už to nejde. Nicméně jsi nezapomněl na pár urážlivých slov "neskutečný blábol totálně mimo mísu.", ačkoli jsi zřejmě nepochopil smysl mých slov. Upraveno 3. červen 2016 uživatelem P607Olda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 3. červen 2016 Sdílet Odesláno 3. červen 2016 myšut 15:58: "dát doklady do depozitu a časem sehnat jinou na přestavbu". Toto JE naprosto neskutečný blábol mimo mísu, a to jsem to napsal ještě hodně slušně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 3. červen 2016 Sdílet Odesláno 3. červen 2016 proc blabol? vzdyt to jdevezmes svoje bourany ze je VIN cislo poskozeno tak ze nejde opravit - auto + fotky poskozeni - udelaji VIN nahradni metodou a to same naklepnes na "novy" vuzpak jen za pade prepises barvu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.