shiro Odesláno 27. květen 2016 Sdílet Odesláno 27. květen 2016 Caute, nakolko nemam momentalne moznost riesit nejaku obhliadku auta (hlavne odspodu) vo vlastnej rezii, chcem sa opytat ci sa niekto nestretol s tymto: Auto a vsetko funguje OK, ale akonahle (je jedno ci volnobeh, ci pocas jazdy, ci zaradena rychlost) zvysim otacky nad 2000, pocujem od motora take kovove drncanie, ako keby tam daco kovove rezonovalo. Ako keby tam drncal nejaky tenky lahky plech. Take "tin-ti-rin-tin-tin" :-) Viac to pocut pri studenom motore ako pri teplom. Zacina to na 2000ot slabo, potom nic, a najviac to pocut okolo 2500ot. Vie niekto, co take by tam mohlo drncat a ci je to nieco vazne? Pozeral som pod kapotu, no netusim na co sa zamerat. Napada ma ten kryci plech okolo vyfukoveho potrubia pri motore....netusim. A dalsia vec, vieme nejako zistit ci mam zadne kotuce v kope s loziskami, alebo bez? VIN je v podpise. Dakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kranky Odesláno 27. květen 2016 Sdílet Odesláno 27. květen 2016 nemenil si vyfuk, stredny diel? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shiro Odesláno 28. květen 2016 Autor Sdílet Odesláno 28. květen 2016 Praveze som s vyfukom nic nerobil, za cca 5r co to auto mam. To bol len taky tip, ci to nerobi ten plechovy stit. Kazdopadne, auto ide buduci tyzden do servisu. Hadam to nebude nieco vazne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kopik 307 1,6Hdi Odesláno 30. květen 2016 Sdílet Odesláno 30. květen 2016 Urcite niektory z ochrannych plechovych krytov okolo vyfuku.Je aj priamo pod motorom aj pozdlz celeho vedenia pod vyfukom Ja mam tiez odtrhnute tam sa to v dosledku korozie normalne vie odtrhnut zo stiftov.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Caly Odesláno 30. květen 2016 Sdílet Odesláno 30. květen 2016 Tipuji plechový kryt výfukových svodů. Za 8 let co jsem to auto měl to 2x upadlo. Naštěstí nic extra drahého. Jednou to šlo i svařit - asi vhodně ulomené.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piwell Odesláno 26. srpen 2018 Sdílet Odesláno 26. srpen 2018 (upraveno) Toto jsem teď řešil na 2.0 16V benzín (RFN). Kat OK, výměna středního i zadního tlumiče a drnčelo pořád. Tepelný štíty to nebyly. Nakonec to byly svody - jsou plechový, drnčela jedna "trubka". Prostě jsem to zavařil a je klid. Upraveno 26. srpen 2018 uživatelem Piwell Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.