Stejsn Odesláno 26. květen 2016 Sdílet Odesláno 26. květen 2016 Spotřeba ve skutečném provozu vs laboratorní spotřeby v papírech. http://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/peugeot-plni-slib-zverejnuje-realne-spotreby-svych-vozu-i-kd/r~6f479836226b11e6851c002590604f2e/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 26. květen 2016 Sdílet Odesláno 26. květen 2016 To se dalo čekat hlavně jsou tam skoky u turbo benzinu,to moje atmosféra jezdí za to co ma v papírech a když se člověk snaží tak i za min...ted u nových je to naopak... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 26. květen 2016 Sdílet Odesláno 26. květen 2016 No konečně. Ale chtělo to teda asi odvahu. Ještě by mohli začít zveřejňovat reálné emise CO2 a bude to prima. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myšut Odesláno 26. květen 2016 Sdílet Odesláno 26. květen 2016 (upraveno) to je čistý marketing ....lidi to chtějí slyšet a vidět, být klamáni i to je forma reklamy , zveřejnit realitu ,ať se to prodá za každou cenu reklama se ukazuje před zavedením výrobku , při prodeji , při podpoře prodeje a .....když životní cyklus (reklamy) výrobku klesá...za účelem připomenutí .u těhle vysokootáčkových spotřebáků Upraveno 26. květen 2016 uživatelem myšut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
loque Odesláno 26. květen 2016 Sdílet Odesláno 26. květen 2016 Súčasné "super" tepretické spotreby sú tak písané vďaka nezmyselnej metodike, staršie autá majú spotrebu podľa inej metodiky, napr. na mojom P406 HDi je tabuľková spotreba viacmenej zhodná s reálnou, pri 508čke je rozdiel asi 20% oproti deklarovanej spotrebe, jednoducho účinnosť motorov nejako rapídne nestúpla, možno v jednotkách percent, tak je nereálne, aby za 15 rokov klesla spotreba áut o 30 aj viac %, ak sa jedná o rovnakú kategóriu auta, fyzika nepustí... Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stejsn Odesláno 27. květen 2016 Autor Sdílet Odesláno 27. květen 2016 Problém je, že jiné než laboratorní podmínky nezaručí, že výchozí parametry testu budou vždycky stejné. Ono je sice pěkné, když se řekne "spotřeba v běžném provozu", ale co to znamená? To se v podstatě nedá změřit. Jediné jak to udělat je zprůměrovat větší množství jednotlivých měření a i tím se dá dostat jen k nějaké přibližné hodnotě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 27. květen 2016 Sdílet Odesláno 27. květen 2016 Presne tak, musí byť nejaký etalón tj. štandardizované laboratórne testy aby boli motory navzájom porovnateľné. Reálna prevádzka u jedného vodiča je niečo iné ako reálna u iného. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 27. květen 2016 Sdílet Odesláno 27. květen 2016 Jenže podle tohodle etalonu se třeba pročítají náklady na km, když jedeš soukromým autem pro firmu. A když máš napsanou průměrnou 4,1 a ty víš, že jezdíš za 6,8, tak ti to, co ti firma podle regulí může zaplatit, ty náklady jen těžce pokryje... Pokud ta reálná se bude lišit od papíru o 25%, tak budiž, ale ty benzínový turbomotory(z vysavače) maj v papírech 3,7, ale reálně s tím kolegové jezdí za 7 i víc. stačí, že jedou v autě 4, můžeš jet úsporně jak chceš, nemáš šanci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stejsn Odesláno 27. květen 2016 Autor Sdílet Odesláno 27. květen 2016 Zajímavý příklad za všechny: podívej se na spotřebu, kterou mám v podpisu. Je to reálná spotřeba za 4 roky, co to auto mám. V papírech je uvedená 8,8, já jezdím za 9,2. A teď ta sranda: když porovnám jiné 406ky se stejnou motorizací (celkem 17 kusů) http://www.spritmonitor.de/en/overview/36-Peugeot/350-406.html?fueltype=2&vehicletype=1&constyear_s=1999&constyear_e=2003&power_s=111&power_e=121&gearing=1 tak se spotřeba pohybuje od 7,1 po 10,3. A když jí zprůměruju, co mi vyjde? 8,7. Neuvěřitelné Tenkrát se snad skutečně uváděla pravdivá spotřeba na základě nějakých zkušeností... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 27. květen 2016 Sdílet Odesláno 27. květen 2016 No ono u turbomotorů se to softwérem oj*be, naprogramuje se "režim" a vygeneruje nesmyslná spotřeba (aby se nemuselo platit výpalný EU za každý auto). To, že je realita jiná do teď nikoho nezajímalo, ouředník měl lejstro (metodiku) a automobilka splněno (ojeb*no) a všichni byli spokojený... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myšut Odesláno 28. květen 2016 Sdílet Odesláno 28. květen 2016 není divný ,že 3 dny po uveřejnění týdle pravdy vyjede na svět ,že PSA chce fušovat do nových energií...? http://www.peugeot-club.com/topic/105521-skupina-psa-reaguje-na-potrebu-prechodu-na-nove-zdroje-energie/ PSA vidí ,že se tyhle věci neprodávaj ,tak avizují a upoutávaj pozornost. mají to dobře sehraně naplánovaný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nemesis Odesláno 29. květen 2016 Sdílet Odesláno 29. květen 2016 No ono u turbomotorů se to softwérem oj*be, naprogramuje se "režim" a vygeneruje nesmyslná spotřeba (aby se nemuselo platit výpalný EU za každý auto). To, že je realita jiná do teď nikoho nezajímalo, ouředník měl lejstro (metodiku) a automobilka splněno (ojeb*no) a všichni byli spokojený... podľa mňa to u turbobenzínu ani nie je nutné, stačí ísť "na spotrebu" podľa toho čo ti radí auto podľa debilných euronoriem. V meste 50km/h na 6 stupni 1000rpm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spider.skret Odesláno 7. červenec 2016 Sdílet Odesláno 7. červenec 2016 http://www.autorevue.cz/koncern-peugeot-citroen-pokracuje-v-mereni-emisi-svych-aut-lisi-se-zasadne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spider.skret Odesláno 12. červenec 2016 Sdílet Odesláno 12. červenec 2016 Podobný článek, ale jinde: http://auto.idnes.cz/spotreba-aut-tabulky-rozdily-d2f-/automoto.aspx?c=A160711_114748_automoto_fdv M Zajímalo by mě, jestli měří i jiné automobilky a ukazují tabulky jako Peugeot. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 18. leden 2017 Sdílet Odesláno 18. leden 2017 V 26. 5. 2016 at 10:10, StibTo napsal: No konečně. Ale chtělo to teda asi odvahu. Ještě by mohli začít zveřejňovat reálné emise CO2 a bude to prima. Hlavně, by to chtělo, aby všeichni přestali s CO2 blbnout, to je taková kravina, že je to až neuvěřitelný. Chudák z pěstírny žampionů by museli rovnou postavit ke zdi i s rodinou.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.