Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

PSA začalo zveřejňovat reálné spotřeby


Stejsn

Recommended Posts

to je čistý marketing ....lidi to chtějí slyšet a vidět, být klamáni 

i to je forma reklamy , zveřejnit realitu ,ať se to prodá za každou cenu 

 

reklama se ukazuje před zavedením výrobku , při prodeji , při podpoře prodeje a .....když životní cyklus (reklamy) výrobku klesá...za účelem připomenutí .u těhle  vysokootáčkových spotřebáků

Upraveno uživatelem myšut
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Súčasné "super" tepretické spotreby sú tak písané vďaka nezmyselnej metodike, staršie autá majú spotrebu podľa inej metodiky, napr. na mojom P406 HDi je tabuľková spotreba viacmenej zhodná s reálnou, pri 508čke je rozdiel asi 20% oproti deklarovanej spotrebe, jednoducho účinnosť motorov nejako rapídne nestúpla, možno v jednotkách percent, tak je nereálne, aby za 15 rokov klesla spotreba áut o 30 aj viac %, ak sa jedná o rovnakú kategóriu auta, fyzika nepustí...

Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Problém je, že jiné než laboratorní podmínky nezaručí, že výchozí parametry testu budou vždycky stejné. Ono je sice pěkné, když se řekne "spotřeba v běžném provozu", ale co to znamená? To se v podstatě nedá změřit. Jediné jak to udělat je zprůměrovat větší množství jednotlivých měření a i tím se dá dostat jen k nějaké přibližné hodnotě

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenže podle tohodle etalonu se třeba pročítají náklady na km, když jedeš soukromým autem pro firmu. A když máš napsanou průměrnou 4,1 a ty víš, že jezdíš za 6,8, tak ti to, co ti firma podle regulí může zaplatit, ty náklady jen těžce pokryje... Pokud ta reálná se bude lišit od papíru o 25%, tak budiž, ale ty benzínový turbomotory(z vysavače) maj v papírech 3,7, ale reálně s tím kolegové jezdí za 7 i víc. stačí, že jedou v autě 4, můžeš jet úsporně jak chceš, nemáš šanci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zajímavý příklad  za všechny: podívej se na spotřebu, kterou mám v podpisu. Je to reálná spotřeba za 4 roky, co to auto mám. V papírech je uvedená 8,8, já jezdím za 9,2. A teď ta sranda: když porovnám jiné 406ky se stejnou motorizací (celkem 17 kusů)

 

http://www.spritmonitor.de/en/overview/36-Peugeot/350-406.html?fueltype=2&vehicletype=1&constyear_s=1999&constyear_e=2003&power_s=111&power_e=121&gearing=1

 

tak se spotřeba pohybuje od 7,1 po 10,3. A když jí zprůměruju, co mi vyjde? 8,7. Neuvěřitelné :) Tenkrát se snad skutečně uváděla pravdivá spotřeba na základě nějakých zkušeností...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ono u turbomotorů se to softwérem oj*be, naprogramuje se "režim" a vygeneruje nesmyslná spotřeba (aby se nemuselo platit výpalný EU za každý auto). To, že je realita jiná do teď nikoho nezajímalo, ouředník měl lejstro (metodiku) a automobilka splněno (ojeb*no) a všichni byli spokojený...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

není divný ,že 3 dny po uveřejnění týdle pravdy vyjede na svět ,že PSA chce fušovat do nových energií...?

 

 

http://www.peugeot-club.com/topic/105521-skupina-psa-reaguje-na-potrebu-prechodu-na-nove-zdroje-energie/

PSA vidí ,že se tyhle věci neprodávaj ,tak avizují a upoutávaj pozornost.

 

mají to dobře sehraně naplánovaný

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ono u turbomotorů se to softwérem oj*be, naprogramuje se "režim" a vygeneruje nesmyslná spotřeba (aby se nemuselo platit výpalný EU za každý auto). To, že je realita jiná do teď nikoho nezajímalo, ouředník měl lejstro (metodiku) a automobilka splněno (ojeb*no) a všichni byli spokojený...

 

podľa mňa to u turbobenzínu ani nie je nutné, stačí ísť "na spotrebu" podľa toho čo ti radí auto podľa debilných euronoriem.

V meste 50km/h na 6 stupni 1000rpm

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...
  • O 6 měsíců později...
V 26. 5. 2016 at 10:10, StibTo napsal:

No konečně. Ale chtělo to teda asi odvahu. Ještě by mohli začít zveřejňovat reálné emise CO2 a bude to prima.

Hlavně, by to chtělo, aby všeichni přestali s CO2 blbnout, to je taková kravina, že je to až neuvěřitelný.
Chudák z pěstírny žampionů by museli rovnou postavit ke zdi i s rodinou....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...