AndyWest Odesláno 23. květen 2016 Sdílet Odesláno 23. květen 2016 Zdar, nedavno som si kupil 407 SW 2.0 136 Diesel. vsetko vyzera byt fajn okrem slabeho klepania zotrvacnika ked zabera spojka, ale cco ma hlavne zaujima je, ze ked preradujem vyssie tak otacky zostanu na sekundu - dve hore a potom idu dole, mozno trochu pomalsie ako ostatne auta .. jednoducho povedane idem napriklad z jednotky na dvojku, preradim pri 2000 otacok, otacky ostanu tak 2 sekundy na 2000 otacok a idu dole .. dajaky napad co to moze byt? vopred vdaka.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JakubkoSK Odesláno 23. květen 2016 Sdílet Odesláno 23. květen 2016 To je v úplnom poriadku ochrana pred rázmi do prevodovky nakoľko to má veľký točivý moment Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AndyWest Odesláno 23. květen 2016 Autor Sdílet Odesláno 23. květen 2016 co ja viem.. moc sa mi to nejak nezda.. vacsina ostatnych aut ktore som jazdil to nerobilo.. pred touto 407 som mal mondeo diesel a tie otacky sa chovaly uplne inak.. ja viem ze ine auto atd, ale nezda sa mi to.. na UK forume mal chalan napad pozriet spinac na spojkovom pedali ... logiku to ma .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JakubkoSK Odesláno 23. květen 2016 Sdílet Odesláno 23. květen 2016 Máš tempomat predpokladam ak by nefungoval spínač nešiel by ani tempomat ale z jednotky na dvojku ta sekunda je v pohode. Aj vďaka tomu je to auto pohodlné stačí keď pri akcelerácii zatlačí do sedadla a nie zláme väzy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AndyWest Odesláno 23. květen 2016 Autor Sdílet Odesláno 23. květen 2016 no to s tym tempomatom som skusal az dnes )) hej, ked som zmackol spojku tak vypol tempomat... nejde o to ci mi to auto zlame vazy alebo len zatlaci ( mam taky uz " dochodcovsky styl jazdy " )) ) ale tie otacky ma dost stvu.. ono to vlastne robi pri kazdom preradovani hore .. len z tej jednotky na dvojku je to najviac badatelne aj uchom, pretoze to auto sa rozbieha.. .. neviem, zvlastne... mozno jo treba len nastavit, nepozeral som to este.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JakubkoSK Odesláno 23. květen 2016 Sdílet Odesláno 23. květen 2016 Hmm ťažko tak poradiť keď maš pocit že to dlho drži otačky tak počkať na odpovede od 407mičkarov s tymto typom motora že ako sa to správa im. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AndyWest Odesláno 23. květen 2016 Autor Sdílet Odesláno 23. květen 2016 budem musiet asi niekoho stopnut na ceste a vyskusat ich auto )) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
autocross Odesláno 23. květen 2016 Sdílet Odesláno 23. květen 2016 (upraveno) Mě to nic takového nedělá. A to mám spínač na spojce v hajzlu. Od té doby, co nefunguje, tak jediná změna, že nejde tempomat. Otáčky padají normálně, jako u ostatních aut. Tohle mi dělalo Clio 1.5dCi, co mělo extrémě vyběhanej motor, žere to olej? Upraveno 23. květen 2016 uživatelem autocross Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AndyWest Odesláno 23. květen 2016 Autor Sdílet Odesláno 23. květen 2016 nie, olej to nezere vobec.. teda aspon som nepostrehol, auto mam len od soboty, ale ziadne olejove mapy nie su pod autom a auto ma dajakych 140 000km, servisovane, menene rozvody atd, atd...olej kontrolujem kazdy den a myslim ze je stale na rovnakej urovni a ziaden dym,... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Judes Odesláno 23. květen 2016 Sdílet Odesláno 23. květen 2016 Presne tak, po vytlačení spojky idú otáčky hneď dolu. Možno to bude blbosť ale keď máš ako popisuješ chytený zotrvačník (klepe), možno sa riadiaca jednotka snaží elilimovať nadmerné vybrácie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AndyWest Odesláno 23. květen 2016 Autor Sdílet Odesláno 23. květen 2016 tiez som nad tym rozmyslal ze by to malo nieco spolocne s DMF... lenze on neklepe nejak strasne.. a hlavne iba pri zabere a fakt malo... musis vazne pocuvat a hlavne vediet ze tam pri zabere nieco klepe, tiez som to zistil az doma a to ked som to auto kupoval tak som ho presiel zo vsetkych stran a skusal vsetko mozne a to male jemne klepanie som si nevsimol, respektive nepocul.. dal som to na PP2000 a nic moc som nenasiel.. skusim cez vikend pozriet ten spinac co som dostal radu.. ono vlastne ten spinac vipne dodavku nafty a znizi otacky... lenze tempomat ide.. zvlastne.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
autocross Odesláno 23. květen 2016 Sdílet Odesláno 23. květen 2016 (upraveno) No a mě ten spínač nefunguje a otáčky padají normálně. Když jsem 407 koupil, tak setrvák a spojka úplně na kaši, že se s tím ani nedalo jet, ale otáčky v pohodě. Na C5 mám setrvák taky špatnej a s otáčkama to nic nedělá, ale je to starší motor. Podívej se ještě na Diag, co bude ukazovat plynovej pedál. Upraveno 23. květen 2016 uživatelem autocross Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AndyWest Odesláno 23. květen 2016 Autor Sdílet Odesláno 23. květen 2016 Autocross sakris a kde to kuknem ten plynovy pedal? akurat som nahral video, len neviem ako ho tu uploadnem.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jitka+Jirka Odesláno 24. květen 2016 Sdílet Odesláno 24. květen 2016 je to siemens nebo delphi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AndyWest Odesláno 24. květen 2016 Autor Sdílet Odesláno 24. květen 2016 A kurnik, tak to neviem... musim pozriet doma service box... ake tusim siemens... Sent from my SM-G900F using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AndyWest Odesláno 24. květen 2016 Autor Sdílet Odesláno 24. květen 2016 Jitka+Jirka no je to siemens .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jitka+Jirka Odesláno 25. květen 2016 Sdílet Odesláno 25. květen 2016 No nevím jestli to má nějakou souvislost ale já jsem měl siemens a syn má delphi a také to mělo takové příznaky jak popisuješ...jenže jemu to aji sem tam kolísalo, dal druhý DRV ventil a vše se ztratilo. Tak nevím.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AndyWest Odesláno 25. květen 2016 Autor Sdílet Odesláno 25. květen 2016 No on musim to cele prezriet cez vikend ak bude fajn pocasie a vycistit vsetko... DRV ventil? Co to je a kde to najdem? Sent from my SM-G900F using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jitka+Jirka Odesláno 25. květen 2016 Sdílet Odesláno 25. květen 2016 DRV ventil je na čerpadle pol.č1 ale pozor ty más siemens je jiný než delphi!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AndyWest Odesláno 25. květen 2016 Autor Sdílet Odesláno 25. květen 2016 Ok pozriem to.. inak nieco s tym bude, vcera ked som siel po dialnici domov, mal som uz malo nafty a svietila mi aj kontrolka na nadrz a auto zacalo aj trochu cukat a stale mi pocitac ulazoval dojazd cca 70 km? Cukalo zvlast pri mensich otackach, napriklad zaradena 5 na 50km/h... natankoval som naftu a vsetko je v poriadku... Sent from my SM-G900F using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.