Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Abgasreinigung na benzinovém motoru


Návštěvník

Recommended Posts

Návštěvník

Ahoj všem. Vlastním P807 s 2.2 motorem. Opozorňuji že s benzínovým motorem. Zhruba před půl rokem mi tato hláška abgasreinigung vyskočila na palubní desce. Auto netáhlo v malých otáčkách a fungovalo prostě jen ve velkých. Technik rozebral svíčky a žhavení a vše v pořádku a tak to smontoval zpět. Ejhle vše běží jak má. Tak jezdím a před pár dny to samé. Ujel jsem asi 120 km v svižném tempu. Zastavím. Vypnu a odcházím. Přijdu zhruba po hodině a půl a nastartuji a hned na mě skočí ta proradná slova abgasreinigung.  Vše co jsem zde četl ohledně této hlášky se spojovalo s naftovým motorem. Prosím o radu.Děkuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Pánové na diagnostice jsem ještě nebyl. A jaké mám žhavení také navím. Diagnostiku zařídím, ale jak zjistít co mám za žhavení?? Tak to fakt nevím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Když auto bylo u technika, tak se díval na svíčky a celé to prostříkal a vše mělo být OK. Ale je možné, že tu závadu odstranil demontáží a montáží. Myslím tím třeba kabel k svíčky či nějaký kontakt.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Viděl bych to na ventil recyklace výfukových plynů,když se díváš zepředu na motor tak vpravo nahoře vedle víka výfukových ventilů,podtlak dělá extra elektrické  čerpadlo,je umístěné za nárazníkem pod levým předním světlem,když půjdeš po silné hadici od ventilu tak to odhadneš kde je,blbě se tam dostává...Může být ko buď ten egr nebo čerpadlo,to by mohlo způsobovat tu hlášku a tu ztrátu výkonu.Pokud je špatná lambda tak se jen rozsvítí kontrolka a nápis na počítači,jinak jede normálně...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Tak jsem dnes auto projížděl a zdá se mi, že výkon se nějak srovnal a je v cajku. Hláška se zhruba po pul minutě objeví pokaždé, ale jak říkám, výkon je teď podle ěm v pořádku. Předtím jsem se pomalu nemohl rozjet a dávat dvojku bylo za trest.

Na diagnosiku jdu v 16:00 hodin tak uvidím co mi řeknou.

Upraveno uživatelem Bery9CZ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...

Po delší době.

Diagnostika nic. Technik vlezl pod auto a říkal, že konektor na přední lambda sondě se mi nelíbil a byla v něm voda. Vyměnil a zaizoloval. Hláška nenaskočila. Po ujetí asi 40 km jsem přijížděl k domovu a při snížených otáčkách to udělalo klasicky PÍP a je to tu zase. Co s tím? S autem jsem jezdil jen a já a manželka má jiné auto na ježdění. Tak jsem vyzkoušel se vždy rozjet podle mě na tři válce, protože tam byl rapidní úbytek výkonu a ten naskočil, až při 3000 otáčkách. Takže jsem to na rovině rozjel. Vypnul motor a přes spojku zase nastartoval bez startéru. A motor běžel jak má, akorát hláška pořád stejná, lae výkon v pořádku. Nechám to být. Odjel jsem s tím na dovolenou( tam 800 km). Vždy když jsem zastavil na odpočívadle a pak se rozjel, tak byl pokles výkonu a tak jsem zase nasatartoval přes spojku a jde to dále. Při cestě zpět jsem zjistil, že kontrolka nesvítí a výkon po nastartování již nepadá. Takže buď ten pokles výkonu byl v kvalitě paliva a nebo se katalyzátor nějak propálil. Vůbec netuším co se stalo. Teď jsem zase zpět a počkám jestli to opět nenaskočí. To by pak mohlo být jedině palivo. Fakt nevím.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 měsíce později...
  • O 2 měsíce později...

Z mé osobní zkušenosti, pokud ta chyba nebyla z paměti Lexií nebo PP2000 vymazána, na displeji se po čase zobrazí znovu. A přitom stačila jen vlhkost na konektorech, moje story je posledním příspěvkem v tomhletom vlákně.......

http://www.peugeot-club.com/topic/52485-zavada-chyba-emisniho-systemu/#comment-773325

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...
Návštěvník

Tak vše je trošku jinak. Při cestě, kdy řídila manželka auto najednou ztratilo výkon. Při rychlosti 130 km najednou začala křičet: To nejede, co mám dělat!!!. Nejde plyn!!! Nic nefunguje!!!. Tak na budíkách ihned vyskočilo, že ABS/EPS špatné. Čerpadlo paliva špatné. Lambda sonda špatné. Imobilizér špatné. No v autě dvě děti, tchyně a teplota venku -7. Pomalu jsem dojeli ke kraji. Paráda. Normálně nešlo nastartovat. Tedy vteřinu či dvě to vypadalo, že motor běží, ale pak jako by imobilizér odpojil svíčky. Dobrá. Odtah to řeší. Problémy s odtahem zde ale nebudu popisovat. To je na další story. Na auto na dílnu a na hever. Diagnostika: svíčky špatné, lambda sonda špatná, palivové čerpadlo špatné. Takže vše vyměnit a při tom se přišlo na to, že nejspíše došel benzín a závady vznikly z tohohle. čerpadlo se zadřelo a svíčky odpálili a lambda to jenom takový oříšek. Perfekt kluci opravili a po nastartování cítím u motoru kouř. Tak asi prasklé parohy. Hever zase nahoru a po sundání deklu bylo zjištěno, že je plný oleje. Takže zase rozebrat olejový filr, domek a přetěsnit vanu. Jedno podělané těsnění mezi olejovým chladičem a motorem. Sežvejklé jako prase. No perfetk. Jelikož domek nejde normálně dolů, tak ještě demontovat a vypustiti klima. Po sestavení zase na diagnostiku a vše ok až na kapacitní měřák paliva. Takže ještě vyměnit plovák a snad to bude vše. celkem dohromady sukum prdum mě to zatím stálo 11.500,- Kč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím že hledáš příčinu na špatném místě,už jsem tu o tom na foru několikrát psal.Tenhle motor (ostatně jako i spousta jiných benzinů s výfukovými parohy vzadu) má tendenci při déle trvajících mrazech "zamrzat".Jednoduše vlhkost z motoru zkondenzuje v trubkách odvětrání motoru,přetlak z motoru si pak najde jinou cestu,někdy vyrazí olejovou měrku,gufero na klice nebo jiné těsnění které povolí dřív.Pak je tu horší varianta,protože tyhle motory mají nalévání oleje spojené trubkou POD! hladinu oleje do vany,při ucpání odvzdušnění se olej z vany tlačí přes odlučovač do sání.Postupně se v rezonanční komoře před vstřikama udělá louže a pak stačí někde trochu přidat a je vyděláno...Olej to nasaje do válců,v malém množství přestane pálit,ve větším jde motor na tvrdo.Výsledek jsou zohýbané ojnice.Není to žádné scifi,to jsou mé zkušenosti a několika dalších lidí s kterými jsem si psal na netu.To co popisuješ tomu dost odpovídá,doporučil bych podívat na svíčky jestli nejsou zaolejované a sundat klapku sání a zkontrolovat jestli už v sání není louže oleje.Zeptej se na té dílně co znamená špatné svíčky a lambda,jestli to je zanesené olejem,tak je asi celkem jasno.Jo odpoj trubky odvětrání a koukni jestli nejsou ucpané kondenzátem. Ale jinak doufám že v tvém případě se pletu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...