<!> Odesláno 28. duben 2016 Sdílet Odesláno 28. duben 2016 Zdravim. U 1.6 HDI 66kw 2005 mi netočí ventilátor pred chladičom (vidno ho cez prednu mriezku). Mechanik mi tvrdi, ze ak zapnem klimu (chlad) musi sa roztocit. Pocut ako sa zopne nejake relatko, ale netoci. Teplota motoru je normalna, klima funguje (teplo aj chlad). Chcem sa spytat ci je to pravda ze to ma takto naozaj fungovat. Dnes to mal rozobrate, tvrdi mi ze ak to zapne "nakratko" tak ventilator ide ale nejako divne a chce dat auto k nejakemu cloveku co sa zaobera elektronikou aby sa na to pozrel. Teraz je to vraj v pohode, ale v lete sa mi vraj moze prehrievat motor, alebo roztrhnut chladic ak tam bude velky tlak. Naozaj sa to ma takto chovat? Ake mate skusenosti prosim? Nechce sa mi davat x-tisic za nieco co ani neviem ako sa ma chovat (fungovat). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarda.simkanin Odesláno 28. duben 2016 Sdílet Odesláno 28. duben 2016 Ja mam 307sw 1.6 hdi 80kw rv 07 Ventilátor ma 2 rychlosti. Pomalou a rychlou. Když zapnu klimu a tak po 10-15 sek se ventilátor roztočí na pomalou se rychlost. Note 2 N7100 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 28. duben 2016 Sdílet Odesláno 28. duben 2016 aby klima chladila, musí se točit kompresor, když se točí kompresor, stlačuje chladivo, které se zahřívá, aby se chladivo mělo kde zchladit, k tomu slouží chladič klimatizace, aby se chladivo mohlo zchladit i při stání vozu, musí běžet ventilátor před chladičem... výparník jsem úmyslně vynechal http://www.schiessl.cz/stranka-chladici-okruh-princip-funkce-118 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladosr Odesláno 28. duben 2016 Sdílet Odesláno 28. duben 2016 ano , pri klime sa ma tocit .... asi nejde 1 rychlost.....2 rych. motor vent. na priamo...cize je ok... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarda.simkanin Odesláno 28. duben 2016 Sdílet Odesláno 28. duben 2016 Ja měl KO relatko a dělalo mi to stejně Note 2 N7100 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
<!> Odesláno 28. duben 2016 Autor Sdílet Odesláno 28. duben 2016 (upraveno) Mal tam nejake relatka z Citroenu Picasso kde menil celu chladičovú stenu (tie iste diely ako Peugeot). Skúšal to prehodiť a nepomohlo. Myslíte si, že je vadná jednotka BSI? Alebo v čom by mohol byť problém? Necituj přímo předchozí příspěvky, díky. Upraveno 28. duben 2016 uživatelem elton Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
harvi_tn Odesláno 28. duben 2016 Sdílet Odesláno 28. duben 2016 skusit ich pustit na diagnostike. predpokladam, ze poistku ste skontrolovli, ak je dobry motor vetraku, je to iba v tom relatku. je zan elektronicka nahrada, cena asi 35e Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
<!> Odesláno 28. duben 2016 Autor Sdílet Odesláno 28. duben 2016 (upraveno) sú tam tri relátka, nie jedno. ako píšem prehodil z citroenu relátko a žiadna zmena, takže nepredpokladám, že v relátku bude problém. Necituj přímo předchozí příspěvky, díky. Upraveno 28. duben 2016 uživatelem elton Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
<!> Odesláno 2. květen 2016 Autor Sdílet Odesláno 2. květen 2016 Neznate prosim nekdo v Praze autoelektrikare na peugeot abych poresil tu saharu? Idealne Praha 4. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 2. květen 2016 Sdílet Odesláno 2. květen 2016 Podľa SB tam ide toto http://www.motoweb.sk/?kateg=61&auto=34&model=6581&rad=34&r=45&detail=689958382176 Dvojrelé!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
harvi_tn Odesláno 2. květen 2016 Sdílet Odesláno 2. květen 2016 To je starsia verzia, bola nahradena elektronickym dvojrele Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 2. květen 2016 Sdílet Odesláno 2. květen 2016 A to čo som dal odkaz je asi čo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
<!> Odesláno 5. květen 2016 Autor Sdílet Odesláno 5. květen 2016 Takže ma to bude stáť 4700kč, dnes si idem po auto. Elektrikár na tom robil 15 hodín (od osmej rana do jednej v noci). Rozobratá palubka + polovica auta. Udajne sa s takym niecom doteraz nestretol. Skusali menit relatka, cidlo atd.. Nakoniec nejake prehnite draty za poistkovou skrinou. Ked to uz spravili a zapli tak sa po chvili zadrel ventilator v sahare a prehriate draty roztavili cast nejakeho plosneho spoju v BSI jednotke ak som to dobre pochopil. Ocividne sa v tom uz niekto v minulosti silne hrabal, z BSI jednotky bol vyvedeny nejaky drat naviac atd.. Dufam ze to je na dlhu dobu posledna investicia do auta (menene rozvody, pumpa, vsetky filtre, napinak, k nemu remen za x-tisic + na druhej strane remena nejaka velka okruhla kovova suciastka). Celkom som dal teda za servis 16200kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pecino Odesláno 5. květen 2016 Sdílet Odesláno 5. květen 2016 Ale máš větší jistotu, že tyhle věci už nebudeš měnit Ostatní to teprve čeká. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajo99 Odesláno 7. květen 2016 Sdílet Odesláno 7. květen 2016 (upraveno) Zdar, mám taký problém s ventilatorom že ked mam teplotu motora podľa ukazovaťela cez 90°C tak po chvili vypíše že motor je prehriaty a STOP. ale diagnostikou roztočím iba vysoké otačky ventilátoru. Ak vyberem zo snímača teploty vody konektor a naštartujem tak neukazuje teplotu ale ventilátor sa točí. kde môže byť problém?v diagnostike vyhodi chybu P0483..... 307 1.6hdi 80kw Upraveno 7. květen 2016 uživatelem pajo99 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladosr Odesláno 7. květen 2016 Sdílet Odesláno 7. květen 2016 P0483 Cooling Fan Rationality Check Malfunction nejde 1 rychlost... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajo99 Odesláno 7. květen 2016 Sdílet Odesláno 7. květen 2016 Ale kde je chyba ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladosr Odesláno 7. květen 2016 Sdílet Odesláno 7. květen 2016 (upraveno) to je takto tazko povedat .... snimac , ecu , rele, predradny odpor .... ked das diag 1 rychlost pocujes cvakat rele..? asi nie...skusit vybrat pozriet rele , kontakty cievky , pripadne vymenit... neviem vin neviem ako to tam je... Upraveno 7. květen 2016 uživatelem vladosr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajo99 Odesláno 7. květen 2016 Sdílet Odesláno 7. květen 2016 Ppcujem cvakat rele. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajo99 Odesláno 7. květen 2016 Sdílet Odesláno 7. květen 2016 A podla toho ktore rele ?? Lebo sa mi zda ze nidco cvaka aj v ecu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.