Antoan80 Odesláno 28. duben 2016 Sdílet Odesláno 28. duben 2016 (upraveno) Potrebujem pomôcť alebo radu či vaše skúsenosti. Chcíplo mi auto za jazdy a tak som ho odtiahol nakoľko nešlo natočiť. Dal som to na počítač a tam mi chlapík zistil pokles tlaku paliva a za studena chvílu beží a potom chcípne. Aj ked držím plyn tak počuť kolísania otáčok. Pri zahriatí beži na voľnobeh normálne. Aj otáčky drží. Chlapík mi povedal že to bude mechanická chyba a to buď tryska alebo čerpadlo /cena 470€/. To nemá význam asi kupovať do 16 ročného auta. Trysku tu mám. Máte s tým niekto skúsenosť? Ako zistiť čo je vadné? Servis mi ani jeden nevedel približne vyčísliť cenu na presné zistenie diagnostiky. A nemienim im dať auto a potom si zapýta len 100€ za presné zistenie chyby. Bojím sa previesť že ma to niekde nechá. Ďakujem 2.0 Hdi, 306 break, r.v. 2000, Upraveno 12. červenec 2016 uživatelem Antoan80 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 28. duben 2016 Sdílet Odesláno 28. duben 2016 Začni tím, že alespoň napíšeš co máš za auto a motor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladosr Odesláno 28. duben 2016 Sdílet Odesláno 28. duben 2016 no ak mame nizky tlak v primarnom okruhu , tak podavacka.....uz asi bolo cerpadlo menene ci ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 28. duben 2016 Sdílet Odesláno 28. duben 2016 pokud čerpadlo v nádrži slyšíš jak běží, zkus vyměnit víčko naftového filtru, je v něm ventilek pro nízkotlaký okruh (víčko se neprodává jako samostatný kus, jen komplet s nádobou filtru), zkus vrakoviště peugeot-citroen... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Antoan80 Odesláno 29. duben 2016 Autor Sdílet Odesláno 29. duben 2016 čerpadlo menené nebolo. počut ho nádrží víčko vymenené že mám skúsiť za studena odpájať trysky po jednej , tak dám vedieť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan2 Odesláno 29. duben 2016 Sdílet Odesláno 29. duben 2016 A čo tak zmerať prepady vstrekovačov ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Antoan80 Odesláno 3. květen 2016 Autor Sdílet Odesláno 3. květen 2016 Idem dať zmerať prepady. po výmene 1 trysky auto ide ale keď mu prudko pridám tak rana a skape Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ineverexist Odesláno 3. květen 2016 Sdílet Odesláno 3. květen 2016 Rána a chcipnuti by mel byt DRV, ale pises tlak paliva v nizkotlaku ze blbne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Antoan80 Odesláno 11. květen 2016 Autor Sdílet Odesláno 11. květen 2016 DRV, to je tá blbosť na čerpadle? to je vymenné asi pred rokom lebo mi to nehodilo vždy na 4 valce a blblo to. žeby to zas odišlo a na voľnobehu to ide dobre horšie pod záťažou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 11. květen 2016 Sdílet Odesláno 11. květen 2016 Ano, DRV je zavírací ventil na čerpadle. Jaký jsi tam dával? Je možné, že zase odešel. U mě se projevoval jednoduše. Za jízdy se prostě zavřel a nepouštěl palivo dále. Nepříjemné hlavně při předjíždění. Ale to jsme u vysokotlaku ... takže nevím, zda to je tvůj problém... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Antoan80 Odesláno 11. květen 2016 Autor Sdílet Odesláno 11. květen 2016 (upraveno) Bosch toto je ten ventil? http://katalog.profiauto.pl/artykuly/szczegoly/233354 čo tam mám skúsiť dať tam ten starý? Mne to normálne trhne autom tak silno alebo niekedy to skape jednoducho. potom rozsvieti kontrolku na motor ktorá asi po 3-4 štartoch zhasne Upraveno 11. květen 2016 uživatelem Antoan80 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 11. květen 2016 Sdílet Odesláno 11. květen 2016 Pokud máš starý, zkusil bych ho tam dát, jak se bude vůz chovat. Pokud se současný problém vytratí a objetí se ten původní, bude to právě tím ventilem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Antoan80 Odesláno 11. květen 2016 Autor Sdílet Odesláno 11. květen 2016 Mám ten starý tak vyskúšam a dám vedieť. Henten by som reklamoval. Zatiaľ ďakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ineverexist Odesláno 11. květen 2016 Sdílet Odesláno 11. květen 2016 Těžko takhle na dálku radit, každopádně při výměně DRV pozor na těsnění. Jsou tam dvě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Antoan80 Odesláno 15. květen 2016 Autor Sdílet Odesláno 15. květen 2016 Takže vymenil som ten DRV, za ten pôvodný ktorý je ale vadný lebo mi ide auto väčšinou na 3 valce. Chyba sa ukázala 2x ale auto ma lepší ťah a nebojím sa na ňom pridať aj za riziko že mi vypne auto. Asi dám ten nový čo nemá ešte rok reklamovať a uvidím. alebo je čerpadlo na hranici životnosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Antoan80 Odesláno 15. květen 2016 Autor Sdílet Odesláno 15. květen 2016 Pobehal som dnes. auto mi zdechlo a nemohol som ho natočiť až do slova cez štarter. potom išlo a raz vyplo. rozsvie ti mi kontrolku motora ktorá asi po 6-7 štartov zhasne. ked sa to zohreje tak nejde ani na 3 valce ale viem že DRV je zlý. ale jednu vec som si všimol pri tomto pôvodnom DRV nie je rana /ako som písal v prvom príspevku/ ale len kludne vypne auto. Nejaké typy? Ďakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Antoan80 Odesláno 17. květen 2016 Autor Sdílet Odesláno 17. květen 2016 no takže včera chcíplo a už nejde natočiť.. má ale podozrenie na špinu z nádrže v nafte............ ako odpustím naftu z čerpadla alebo niekde v trubkách ku vstrekom? Vybrať DRV a pretočiť auto alebo? Som tankoval na poslednú chvílu a začalo sa to kaziť tak po 1 km preto myslím že tam bude jebník. Palivovy je meneny pred mesiacom. používal som aj aditíva ale kedysi tam svokra dávala hocakú naftu keď bolo šrotovne a ako SBS to vyberali z áut. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Antoan80 Odesláno 23. květen 2016 Autor Sdílet Odesláno 23. květen 2016 Nejde naštartovať ani na sprej. len točí až som vybyl baterku z palivové čerpadla ide nafta, vyčistil som DRV ventil, kupovaný v auguste. z vysokotlakového čerpadla ide nafta pri DRV ventile je nejaký snímač na motore čo je to? ma to taký čudlik na teplotu motora? može byt nejaký magnet niekde na rozvodoch čo merá počet otáčok motora? ked ked odpadne auto nejde lebo nemá čo snímať? alebo 10 litrov benzínu a zapalíť? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 23. květen 2016 Sdílet Odesláno 23. květen 2016 no ked to nejde na sprej tak je mechanicky problem ,kompresia rozvody Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Antoan80 Odesláno 25. květen 2016 Autor Sdílet Odesláno 25. květen 2016 Takže kopresia alebo zlé rozvody? Rozvody menené cca 40.000 km do zadu. Nemáš skúsenosť alebo nejaké podozrenie čo by to mohlo byť pretože v mojom okolí je toľko "mechanikov" že neverím nikomu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.