Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Výbojka bi xenon - výměna


gerrald

Recommended Posts

Ešte možno malá poznámka - výbojky na nemenia jednotlivo ale obidve naraz. Ak vymeníš jednu tak fungovať to samozrejme bude ale budeš svietiť dvojfarebno a nová bude mať s vysokou pravdepodobnosťou tiež vyšší svit ako tá druhá, stará. Nebude to vyzerať dobre.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Noves tak šikovné prsty a trpezlivosť. Snáď pomôže aj zopár fotiek ako to vypadá.

V 3. 5. 2016 at 14:36, caligula napsal:

Vieš mi to prosím upresniť, kam otočiť?

 

Na vodičovej strane som použil šroubovák a zatlačil na konektor smerom dole a ten povolil, na obrázku červená šípka.

Ale neviem či je to to správne riešenie.

post-20720-0-52164400-1462278859_thumb.j

 

Na druhej strane sa mi to nepodarilo, lebo je tam aj menej miesta a ten pliešok konektoru sa mi zdá labilný.

 

 

A pár obrázkov čo som nafotil.

post-20720-0-80540800-1462278229_thumb.jpost-20720-0-75122000-1462278261_thumb.jpost-20720-0-19893200-1462278293_thumb.jpost-20720-0-11974500-1462278347_thumb.jpost-20720-0-09400000-1462278426_thumb.j

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...

Ja som tento týždeň menil v mojej 508 výbojky za Osram Cool blue intense, viacmenej z preventívnych dôvodov (pôvodné, originálne osram sú tam od začiatku a auto má už cez 233.000km, cca 2/3 odhadom s denným svietením. Zmenu neviem zatiaľ posúdiť, nakoľko hneď v ten istý deň som auto bral na opravu zadného blatníka (odfláknutá oprava, začala po 3r praskať a hniť).

K výmene snáď asi toľko, že na pravej strane to bolo bez väčších problémov. Pri výbojke je páčka, ktorá sa pootočí asi o 30 stupňov a výbojka ide potom vytiahnuť. Káblik tu bol aj mierne dlhší, výbojka sa dala vybrať z reflektora, tak to mierne uľahčilo odpojenie konektora, ktorý držal na obidvoch výbojkách veľmi zdatne. Na odpojenie treba použiť plochý šrobovák, ideálne čo najkratší, dlhý tam moc nevojde.  Na ľavej strane samozrejme treba vybrať baterku, čo mi príde pracnejšie ako samotná výmena výbojky. V ľavom reflektore bol káblik kratší, vybrať výbojku bez odpojenia káblika nebolo možné, tak najskor šrobovákom vypáčiť konektor, opatrne po obvode konektora ale nakoniec aj tak bolo treba použiť hrubú silu. Konektory sa mierne popraskali (plastová časť) čomu sa moc nemožno čudovať po toľkých rokoch a vysokej teplote sú oslabené, na ich funkciu to ale nemalo vplyv. Celový čas výmeny na obidvoch stranách aj s vybratím a namontovaním baterky bol cca 30 minút, takže pohoda.

PS: Otočenia reflektora do strán sa netreba obávať, pri najbližšom zapnutí sa nakalibrujú.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak som včera konečne otestoval nové výbojky a som maximálne spokojný. Originálne svietili ako náhrobné kahance, s novými konečne vidím riadne. Pôvodne som mal aj obavy, či už nebude vypálená parabola v svetle ale tá je evidentne OK. Farba svetla tých Osram CoolBlue Intense je veľmi príjemná, originálne Xenarc OEM boli viac do žlta, tieto sú príjemné studené biele (ale žiadny extra cool tuning efekt), takéto svetlo mi vyhovuje viac ako štandardných 4300k, menej unavuje. Za mňa teda spokojnosť 👍

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 11 měsíců později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...