Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Nekúri/fúka pravá strana


BezoM

Recommended Posts

V 2. 12. 2017 at 11:46, BezoM napsal:

Vzduch fuka ale zimny (prava strana), pricom lava strana fuka teply ale z daleka nie tak ako by mala ... teply vzduch ide lepsie ked dam rychlost vzduchu takmer na minimum ... tak hned citim,ze ide teplejsi :) ... jj to zavzdusnenie ma tiez napadlo budem to riesit o tyzden ak budem doma ... nejaky navod ako odvzdusnit radiator ? znamy mi este poradil skusit auto naklonit, ze by mozno vytlacilo vzduch hore ... novy radiator sa mi velmi kupovat nechce, pretoze si fakt neviem predstavit co by sa na nom mohlo pokazit ... 

Dobrý den, mám stejný problém. Na pravé straně fouká jen vlažný vzduchu. Jak jste tento problém vyřešil? Děkuji za odpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Ahoj, taky se pridam s problémem s topenim. 

Nastartuji jedu a pomalu zacne topit. Teplota vseho je na normalu. Po nejake dobe auto zacne foukat uplne ledovej vzduch. Topeni nastaveno na max.teplotu. 

Občas zacne znovu topit kdyz podrzim motor vice v otackach. Ale je to zase efekt na par minut. 

Zkousel jsem otevřít nádržku a ta byla prazdna, ale jak mile se uvolnil podtlak, do nadrzky natekla kapalina "pod tlakem" zpet. Kdyz to pak proturuju na miste s otevrenou nadrzkou je videt ze kapalina koluje...predopkladam ze kapaliny bude dost .... Nejaky napad? Diky

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte,

 

Moj problem bol nakoniec upchaty radiator. Prejavovalo sa to nasledovne a viem o dalsom chlapikovi, ktory to mal podobne a po mojej rade mu to pomohlo.

Moj postup bol nasledovny:

Auto zohriat na volnobeh s vypnutym kurenim. Nasledne zapnutie kurenia a sledovat ci fuka teply vzduch. Ak fuka iba chvilku tak je pravdepodobne zapchaty radiator. U mna som to meral aj laserovym teplomerom a prava strana radiatora sa takmer nezohrievala. Je to celkom babracka, ale za pokus ta vymena radiatora stoji. Ja som ho skusal aj preplachovat chemiou, ked som ho mal vybraty, ale to nepomohlo, takte odporucam ist rovno do noveho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To vobec netusim, ale ked sme sa ho snazili cistit tak z neho vychadzali dost velke kusky. Odfotit sa mi to bohuzial nepodarilo, kedze som to preplachoval sprchou. Kazdopadne ked som porovnal stary radiator a novy (valeo) tak novsi mal vacsi priemer trubiek, takze tam zrejme aj ked bude nejaky mensi bordel tak by s tym uz nemusel byt taky problem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Třeba na 307 jsem z toho teď vypláchl rez, dokonce někdo předemnou použil utěsňovač, ten taky udělá paseku. Pokud jsi druhý majitel, tak s tím nic neuděláš. Pokud první, pravidelně měnit chladící kapalinu. Většina lidí ji nechá x let než auto prodají a kupující se pak diví. Stačilo odpojit hadice co vedou do kabiny, napojit to na řád a bylo. 

Upraveno uživatelem VojtouNerCZ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak potom máš kapalinu čistou, bez rezavé barvy , a ty radiátory topení byla tovární chyba--nové radiátory mají větší průřez trubiček a neucpávají se..., údajně chtěli snížit objem kapaliny v motoru, tak se jim to podařilo (snížili o jednoho panáka), ale začaly se ucpávat radiátory..., mám to od jednoho z autorizáku, jak sem koupil, tak prodal :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska jsem si vsiml, jel jsem prvni asi 2km, dokud nebyla voda ohrata, tak to topilo relativne normalne, pak po ohrati na 90c zacal foukat zase ledový vzduch. Pak uz jak kdy. Chvíli studené chvili teple....rikam si, kdyby bylo neco ucpanýho, netopilo by to porad 🙄

Upraveno uživatelem davidekcz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

pokud to chvíli topí a pak zas nee a klapky jsou funkční, bývá to částečně ucpaným radiátorem--prostě ta trocha vody co jím proteče, neohřeje radiátor tak, aby mohl normálně topit, zapnete ventilátor v kabině a proud vzduchu ho ochladí..., příčina může být i v tom, že někdo před vámi nalil utěsňovač chladících soustav a ten skončil v radiátoru..., rozvody s tím nemají nic, i když je na jejich řemenu pumpa , kdyby bylo něco s pumpou, bude se přehřívat motor

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Problem jsem vyresil, zadna sranda teda...

Nevim jestli jsem to tady k tomu psal, ale vsiml jsem si, ze se pomalu ztracela i voda, ale pomalu v radu tydnu...

Dal jsem auto znamemu do servisu a problem byl v egr ventilu, respektive v jeho chlazeni. Ma na sobe mali plastovy chladic, ma takove plastove zebrovani a v jednom miste byla prasklinka.

Tudy se voda ztracela a delalo to zrejme i bublinu, tudiz chvili topilo, chvili ne. Vymenil se cely egr, vcetne toho chlazeni a neni problem. Cena chladice vs celého egru uz byla skoro bez rozdilu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

Dobrý den, řeším stejný problém. Na jiných fórech jsem se dočetl, že by to měl být ucpaný radiátor. Bohužel jsem se k tomu ještě nedostal, abych vám to mohl potvrdit.

Upraveno uživatelem Péťa
Necituj předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pre kazdeho kro riesi problem so spolujazdcovou stranou skuste moj navod vyssie. Vypnute kurenie, zohriat auto na 90 a nasledne pustit kurenie. Ak ide aspon chvilu teply vzduch tak je zapchaty radiator. Ja som to aj meral laserovym teplomerom a pocas vypnuteho kurenia ak si dobre pamatam tak boli obed trubky teple, po zapnuti kurenia jedna rychlo ochladla.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...

Ahoj. Tak jsem měl ten stejný problém na P508. Pravá strana foukala studený vzduch. Levá u řidiče vlažný vzduch. Pozorováním jsem zjistil...Když jsem se coural po městě,práva strana začala foukat vlažný vzduch. Když jsem jel rychleji,zase studený. Když jsem dal vnitřní okruh,práva strana foukala vlažný vzduch. Když jsem stranu řidiče stáhl na studeno,pravou stranu na nejvyšší teplotu tak práva strana foukala vlažný vzduch. V několika servisech Peugeot mi bylo řečeno, že u P508 klapky nikdy neřešili,ale radiátor (výměník tepla) ano. Tak jsem dnes vyměnil radiátor a topí to jak blázen,obě strany 😀

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...