zipan Odesláno 19. leden 2016 Sdílet Odesláno 19. leden 2016 Únik chladící kaplany 1.6 hdi 80 kw před dvěma dny se začala ztrácet byla dolita a ok. Voda při dnešní cestě do prahy hláška dolíte vodu po doplnění vody byl cítit fridex z topení chvilku mám tedy podezření na únik vody do radiátoru nemá někdo radu nebo tip s touto závadou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 19. leden 2016 Sdílet Odesláno 19. leden 2016 podle mě žádné utěsňovače do chlad.kapaliny nelij, prostě vyměnit radiátor, s tím nevydrbeš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zipan Odesláno 19. leden 2016 Autor Sdílet Odesláno 19. leden 2016 já tam nic nelil jenom destilku tak se ptám jestli jdu dobrým směrem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 19. leden 2016 Sdílet Odesláno 19. leden 2016 teď jsou mrazy, tak si hlídej mrazuvzdornost chladící kapaliny a taky množství, jezdit se s tím dá, ale poteče ti voda pod kobereček Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pecino Odesláno 19. leden 2016 Sdílet Odesláno 19. leden 2016 (upraveno) Často bývá netesnost mezi radiatorem a tim plastovym kde jsou trubky. Už se to tady řešilo. Poznáš ze pod kobercem řidiče bude vlhko. Upraveno 19. leden 2016 uživatelem pecino Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zipan Odesláno 20. leden 2016 Autor Sdílet Odesláno 20. leden 2016 A ještě jeden poznatek při dolívání že šla pará za motorem s odérem fridexu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
autospravca Odesláno 20. leden 2016 Sdílet Odesláno 20. leden 2016 Práve tam za motorom je taký štupeľ s gumičkou na vypúšťanie vody z motoru.Treba,len vymeniť tu gumičku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 20. leden 2016 Sdílet Odesláno 20. leden 2016 A ještě jeden poznatek při dolívání že šla pará za motorem s odérem fridexu. v tom místě je spoj obou hadic do topení a na jedné z těch hadic je plastová čepička, kterou se topení odvzdušnuje--podívej se, jestli jde pára odsud taky se podívej pod kobereček řidiče, zda je mokrý (vlhký)--to by znamenalo, že teče radiátor, nebo spoj potrubí do radiátoru (jsou tam O kroužky) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Odesláno 20. leden 2016 Sdílet Odesláno 20. leden 2016 jestli je to odvzdušnění řešený jako u benzínu klasickým ventilkem, tak bych mrkl jestli není přes závit a nebo blbě dotaženej....je to sice jednoduchý řešení, ale moc šikovný není Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
autospravca Odesláno 20. leden 2016 Sdílet Odesláno 20. leden 2016 (upraveno) Pre lepšiu názornosť viď .foto v prílohe.Kolík je zaistený len pérovou poistkou a nachádza sa v bloku motora tesne nad olejovou vaňou . Upraveno 20. leden 2016 uživatelem autospravca Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zipan Odesláno 21. leden 2016 Autor Sdílet Odesláno 21. leden 2016 Děkuji za obrázky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 21. leden 2016 Sdílet Odesláno 21. leden 2016 A dočasně povol víčko nádržky, nebude to tlakovat a únik bude malý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zipan Odesláno 21. leden 2016 Autor Sdílet Odesláno 21. leden 2016 (upraveno) Tak vipadá že je prasklí nějaký váleček ten prej stoji 8tis. ale prej se dá svařit ale musím zjistit z jaké ho je materiálu a čislo ze servisboxu dílu budu vědět během odpoledne Upraveno 21. leden 2016 uživatelem zipan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pekos Pavelka Odesláno 24. leden 2016 Sdílet Odesláno 24. leden 2016 Skontroluj aj odvzdusnovaci ventil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zipan Odesláno 27. leden 2016 Autor Sdílet Odesláno 27. leden 2016 Tak že po rozmontovánic nenalezeno poté bylo natlakováno a nikde nic tak že možná byla povolená hadice Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miguel83 Odesláno 7. únor 2016 Sdílet Odesláno 7. únor 2016 Já si preventivně nechal vyměnit kapalinu....a na druhý den pod autem mokro....v servisu kontrola....dolití a nikde nic nenašli....a na druhý den pod autem zase kaluž. Nakonec to byla nějaká hadice. Prý asi nová kapalina byla tak agresivní že prožrala starou hadici...No snad to bude ok, ale fakt pech....člověk něco preventivně vymění a pak denodenně do servisu zjištovat kde je problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 7. únor 2016 Sdílet Odesláno 7. únor 2016 není to tak ojedinělé, že po výměně chlad. kapaliny hned někde teče Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Míla72 Odesláno 8. únor 2016 Sdílet Odesláno 8. únor 2016 Já mám pro to jednu teorii a to na základě vlastních zkušeností. Jde o to, že stará kapalina obsahuje kaly, které ucpou netěsnosti. Po vypuštění staré a napuštění nové kapaliny nastane to, že dojde k rozvíření a vyplavení kalů z netěsných míst a začne to vlhnout, nebo téct. Vzpomeňme na "opravný" nástroj kávovou sedlinu. V původním médiu těsní. Jakmile došlo k výměněně média, začalo zase ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Míla72 Odesláno 8. únor 2016 Sdílet Odesláno 8. únor 2016 Doplním, netěsnosti chladicího okruhu se nejlépe hledají na studeném motoru. To proto, že materiál "ubude". Jakmile se ohřeje, nabyde a vytěsňuje. Také zkušenost zejména u vodních pump. Po zahřátí nemusíte únik na pumpě poznat, páč se kapalina stačí odpařovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
agresssor Odesláno 10. únor 2016 Sdílet Odesláno 10. únor 2016 Tak mám stejnej problém od tý doby co sem koupil auto, po návštěvě servisu tlakovka ok, vyměněny dvě hadice co jdou z motoru do radiatoru, radiator ok, chladič ok, pod autem louže nejsou, naposled sem dolejval skoro 3 decky za dva dny. Voda v oleji taky ne... Četl jsem tu o nějakym ventilku kde je na 2.0 100 kw RHR ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.