Pacho69 Odesláno 25. duben 2017 Sdílet Odesláno 25. duben 2017 Hele já na sebe taky neupozorňoval, prostě mě zastavili, jako desítky dalších, bylo vidět, že si vybírají auta, většinou východní Evropa, ale abych jim nekřivdil, byli ta i domácí nebo Němci, Rakušané. Já měl služební, DPF, vše v pořádku, ale projel auto kamerou zespod (jestli byla termo nevím, neviděl jsem mu tam), strčil sondu do výfuku (co měřil nevím), dělali to u všech. Byli slušní, nicméně strozí a ne příliš komunikativní (možná proto, že tam byl opravdu šrumec, hodně aut). Třeba hledali bombu, co já vím, ale prolezli všechno, papíry, VINka, motor kamerou, koukal dovnitř, každému autu se věnovali postupně, celkem skoro půlhodinu. Kontrol jsem zažil už mnoho, takhle důkladnou ale fakt poprvé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 26. duben 2017 Sdílet Odesláno 26. duben 2017 Tak čekám před stk, tak uvidíme jak obstojíme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 26. duben 2017 Sdílet Odesláno 26. duben 2017 Tak to máme zdárně za sebou, takže zase za dva roky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 26. duben 2017 Sdílet Odesláno 26. duben 2017 No a jináč po tom co se jezdí služebním,jsem zjistil,že kulyšák najel od minulé stk pouze cca 15000km,tak bude na pováženou,jestli ho nepustit do světa. Udělaný komplet předek,emise a tk,olej,filtry. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kavol Odesláno 27. duben 2017 Sdílet Odesláno 27. duben 2017 njn, každej to má jinak, já jsem teď na Phedře oslavil 25000 a kupovaná byla na podzim 2013 ... pravda, dost se na tom podepsalo, že skoro rok stála v servisu, a zrovna tu sezónu jsme měli nějaký delší vejlety nasardinkovaný v Oktávce, ale tak jako desítka ročně stačí - když můžu, tak do kanclu na kole, ženská po městě jezdí na lítačku ... ale tím spíš, že to auto mám na to, co nepokreju jinak, a tudíž ho "musím" mít, tím spíš mě sejří, jak se to snažej co nejvíc zkomplikovat a zdražit; jako když mi to víc stojí než jede, tak ten rozdíl s/bez FAPu u mě teda fakt udělá hodně, kor když mi to plní normy, aspoň sto dětí ročně to zabije, že :-/ no, to zase odbočuju ... dík za protokol do zdejší statistiky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 27. duben 2017 Sdílet Odesláno 27. duben 2017 Koupit si tohle v naftě s fapem a pak s tím najet 8tis ročně, to je fakt "dobrej" nápad, jen co je pravda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
filoyof012000 Odesláno 27. duben 2017 Sdílet Odesláno 27. duben 2017 oddie: to je ale blbost co s napsal co... uja treba potrbeuju auto, kam pohodlne dam tri detskz sedacky, kocar do kufru + dalsi kramy a to, ze muze byt sedmimistny se taky hodi... a v nabidce nic moc jinyho ney v dehtu s FAPem proste nebylo a neni.. tak co? Mam misto toho rok shanet benal, kterej bude nakonec podobny srot? Honza Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 27. duben 2017 Sdílet Odesláno 27. duben 2017 Každý svého štěstí strůjcem. Blbosti tu píšeš akorát ty a to kardinální. Jestli nejsi schopen najít nic jiného než šrot a s fapem, je to jen a pouze tvoje chyba, a ne že nikde nic jiného není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlado81 Odesláno 27. duben 2017 Sdílet Odesláno 27. duben 2017 Uz aby vymysleli modul elektromotoru...vyhodiš diesel hodiš elektro. +nejaky baterie. V létě na dovolenou půjčit baterie s větší kapacitou....Úplně by mi stačil dojezd 200km...rano 4km školka,jesle,prace. 4x startuju na 5km...a ty kolony...12l/100 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sawoy Odesláno 27. duben 2017 Sdílet Odesláno 27. duben 2017 před 44 minutami, filoyof012000 napsal: oddie: to je ale blbost co s napsal co... Neřeš to. 2.2 94 kW je prostě šrot s fapem a žádný argumenty nečekej ani se nesnaž sám nějaký najít .... já s tím najedu taky stěží 8000 ročně protože to mám jen na dovolený a delší štreky ... ale že když se o to budu trochu rozumně starat tak mě to přežije při provozu za spotřebák, protože na nájezd při kterým to bude chtít velkou investici se nestihnu dostat, že mi to vydrží ještě dvacet let se prostě jako argument nenosí. Máš cos poptřeboval? Je to dost velký? Bylo to předražený? Drbeš si palici že sis nepořídil něco jinýho? Ano, ano, ne, ne? Tak buď spokojenej a kašli na to jestli to byl nebo nebyl "dobrej" nápad. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kavol Odesláno 27. duben 2017 Sdílet Odesláno 27. duben 2017 jj, velice rád bych věděl, co jsem si teda měl v týhle velikosti v tý době koupit ... konkuroval tomu akorát Sharan (Galaxy/Alhambra), ale ten je přece jenom menší, a verze se šoupačkama (která je ještě menší) tehdy stála tolik, že na ty prachy se doufám nedostanu ani za všechny opravy a spotřebu za životnost tohodle krámu pak jsme se ještě byli podívat na jednu Previi, kterou jsme vyřadili mimo jiné na tom, že se nám za třetí řadu už nevešel pes v principu bych neměl nic ani proti nějaký dodávce, ale sehnat se dveřma na obou stranách bylo jak hledat jehlu v kupce sena, a navíc přece jenom nejezdím plně naloženej tak často, abych to uživil, na krámy mám vozejk, a ono to parkování ve městě nicmoc, tohle dostanu do stejnýho prostoru jako oktávku resp. většinu bežnejch aut a ohledně výběru v jaký motorizaci píše kolega (mimochodem aktuálně na SAuto - 3 kusy P807 benzín, 96 ks nafta) - jo, mohlo to být ještě 2.0, k čemuž bych se asi přiklonil více, kdybych tehdy věděl to, co vím teď, ale bohužel na některý věci si člověk přijde až konkrétníma zkušenostma ... myslím si, že s tehdejšíma znalostma jsem v rozhodování chybu neudělal; samozřejmě vždycky se dá říct, že jsem si těch informací mohl sehnat víc, ale nemám pocit, že bych to tehdy odfláknul, však se podívejme i tady na fóru, píše se tu o různejch výhodách a nevýhodách, ale nějaký jasný porovnání motorizací, co do provozních zkušeností atd. tady není, a to už jsme zase o tři a půl roku dál, těhle aut tady už jezdí mnohem víc, a stejně ty informace moc nejsou (a kdo mohl tušit, že po 10+ letech od zavedení FAPu u těhle aut, se to najednou začne strašně řešit chvilku po tom, co to koupím, křišťálovou kouli fakt nemám) pokud jsem tehdy udělal nějakou chybu, tak především v tom, že jsem to nesvěřil firmě, která by mi za to nějakým způsobem ručila, ale šel jsem si pro to s mechanikem dohozeným od známýho ... ale o tom už jsem tu psal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 27. duben 2017 Sdílet Odesláno 27. duben 2017 před 1 hodinou, oddie napsal: Koupit si tohle v naftě s fapem a pak s tím najet 8tis ročně, to je fakt "dobrej" nápad, jen co je pravda. Pisu , že co jsem začal jezdit služebním. Předtím to byly jiné km a v baráku je ještě druhé auto. Takže tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sawoy Odesláno 27. duben 2017 Sdílet Odesláno 27. duben 2017 kavol: přesně, a to jak s tím výběrem, tak s těma "argumentama" kterej motor je nebo není **** atd. a teď si připočti že já si tu "firmu" - v mém případě jednotlivce - vzal a asi díky tomu mám auto u kterýho jsem zatím žádnej problém neřešil. a myslím že kdyby tam něco skrytýho bylo tak se to za těch 35 tkm už projevilo. mám důvod myslet i že mám šrot s fapem? řek bych že ne. takže někde kolem 180.000 počítám s rozvodama, do tý doby přijdou asi na řadu kotouče a desky, možná ramena ... a tomu bych se nevyhnul s čímkoliv. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ghf Odesláno 3. květen 2017 Sdílet Odesláno 3. květen 2017 (upraveno) Zdravím zdejší osazenstvo, jsem tu nový. Jsem majitelem Peugeotu 407 1.6 hdi 80 kw. 2004. motor 9HZ. Koupil jsem jako fapoff. Následně jsem vše nechal zprovoznit. Koupil jsem od Primy fap+kat (JMJ) a jel na emise. Výsledek viz obrázek. Tak nevím, moc se v tom neorientuji, jen mi řekli na emisích, že není možné, že tam je fap. ale já vím, že je tam a nový, byť neznačkový. Je možné, že to je něčím jiným než fapem? Je mi divný i ten rozdíl mezi naměřenou kouřivostí 2,44 a pak 4 po sobě jdoucí měření 0,50.... Ještě podotýkám, že z výfuku jdou oblaka černého kouče. Jak při startu, tak i při rozjezdu a i v poměrně nízkých otáčkách. Děkuji za vaše názory. Upraveno 3. květen 2017 uživatelem ghf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kavol Odesláno 3. květen 2017 Sdílet Odesláno 3. květen 2017 zdravíčko, tož za prvý by sis možná chtěl na fotce schovat osobní údaje, a za druhý si nejsem jist, jak moc je ta 407 relevantní tady ve fóru 807, páč naftu máme 2.0 a 2.2, verze 1.6 se pokud vím u autobusů nevyskytuje za třetí, jsou tu lepší borci na radu než já, nicméně myslím si, že by nebylo od věci zbavit se prvně chyb a pak teprve auto měřit, i když konkrétně tohle by vliv mít nemělo (pokud je motor řádně zahřátý, za studena to na emise vliv má) - P1351 je u Peugeotu/HDi chyba relé žhavicích svíček co se týče rozpětí kouřivosti, je to rozdíl naměřených hodnot, nikoliv naměřená hodnota, takže na 0,5 není nic divného - tedy kromě toho, že to přesahuje povolenou hodnotu; nejsem si jist metodikou, kdyžtak o pár stránek zpátky je nějaký odkaz (omlouvám se jestli kecám, teď jsem fakt línej to hledat, přinejhorším mi snad někdo vynadá a uvede to na pravou míru :-)), ale hodnota uvedená jako naměřená by snad měl být průměr, čili je možné, že změřili třeba 2,14; 2,55; 2,64; 2,43 z čehož je průměr 2,44, a potom největší hodnota 2,64 mínus nejmenší 2,14 je těch 0,5 že je tam nějaký jiný problém než FAP je tutovka, zdravej motor tak vysoký hodnoty nedává, viz dříve zveřejněné protokoly, nicméně stejně by to FAP měl pochytat, zdá se mi to divný a výroku, že není možný, že by tam FAP byl, se ani moc nedivím ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 3. květen 2017 Sdílet Odesláno 3. květen 2017 Takže jsi neprošel. Na to, že máš mít 0,51 a máš 2,44, to je fakt rozdíl. Šel bych ten FAP reklamovat. Ale tedka koukám, že tam máš i závadu, to tě ani nemusel měřit - mohl ti vrazit techničák do ruky a odjezd bez měření. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rychtar84 Odesláno 4. květen 2017 Sdílet Odesláno 4. květen 2017 chyba relé žhavicích svíček a nepustí tě na emise? to jako vážně ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 4. květen 2017 Sdílet Odesláno 4. květen 2017 To vážne,V RJ nesmú byť žiadne závady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sawoy Odesláno 4. květen 2017 Sdílet Odesláno 4. květen 2017 před 27 minutami, Rychtar84 napsal: chyba relé žhavicích svíček a nepustí tě na emise? to jako vážně ?? Z metodiky STK: 4. Čtvrtá v pořadí je kontrola paměti závad. Výsledek kontroly paměti závad řízení motoru se u vozidel s OBD zjišťuje vždy on-line přenosem. Diagnostika se prioritně provádí při motoru běžícím ve volnoběhu, ale v případě problémů s komunikací je možné ji alternativně provést při stojícím motoru a zapnutém zapalování. Vyhodnocují se pouze emisně relevantní závady (mód 03 dle ISO 15031-5/SAE J1979 nebo DM12 dle SAE J1939). Vyhodnocení se provádí následovně: • Pokud příznak MIL signalizuje svícení nebo blikání, hodnotí se vozidlo vždy jako nevyhovující s výjimkou případů, kdy se jedná o vyjmenované chyby subsystému NOx/SCR popsané v Příloze č. 2 této metodiky nebo chyby automatické převodovky a převodového ústrojí (skupiny závad Px7xx a Px8xx) - závady se v tomto případě vypíší do protokolu, ale nemají vliv na hodnocení vozidla, zdůvodnění se uvede do poznámky ve tvaru "Registrované DTC nejsou emisně relevantní". • U malých vozidel, používajících protokol ISO 15031, je nepřípustný výskyt závad skupiny P0xxx, s výjimkou skupin P07xx a P08xx bez ohledu na to, zda příznak MIL signalizuje její svícení nebo nikoli. • U ostatních vozidel je přípustný výskyt jakékoli závady za předpokladu, že příznak MIL signalizuje její nesvícení - jedná se o tzv. odeznělé závady. Závada P1351 není ve výjimkách, tedy jde o emisně relevantní závadu a platí Pokud příznak MIL signalizuje svícení nebo blikání, hodnotí se vozidlo vždy jako nevyhovující Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lihous Odesláno 4. květen 2017 Sdílet Odesláno 4. květen 2017 Je zajimave ze na diag myslim ze to byl bosch to psalo nam na P406 taky stejnou zavadu a na og peugeot nic .....? Kolega na P407 stejne vymena rele a vysledek stejny nasledovala "hadka" s dolozenim uctu o provedene oprave = a auto slo dale na emise .... Myslim ze cesi jsou zase o nekolik kroku dale nez je pozadovano ..... Ale to je jen mimo tema jako poznamka Pekny den. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.