Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

Neoriginální rádio do P307


x.line

Recommended Posts

Dobrý den, chtěl bych vyměnit originální rádio za něco lepšího a rád bych se zeptal, jak se bude chovat LCD na palubce při výměně rádia? Momentálně mi tam zobrazuje stanici rádia, která právě hraje. Lze i neoriginální rádio s tímto LCD nějak spojit, případně pokud ne, bude i nadále plnit svoji funkci alespoň ve formě zobrazení venkovní teploty apod? Díky za odpověď.
 

Díky moc za názory

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

LCD vesměs ne.. Ať se koukneš na videa na YouTube, nebo prohledáš Google, narazíš na 1-2 případy, kdy si doma někdo vyrobil převodník.. Ale LCD bych nerešil.. A páčka pod volantem taky prej nejde u všech rádií, bohužel jsem zatím nepřišel na to, jak rozpoznat, jestli to to rádio umí, nebo neumí.. :D

 

Tady jsem něco našel, nicméně musíš si ověřit, jestli je to pro tvůj display, pro tvůj display a jestli to podporuje to rádio... Každopádně pokud nepůjdeš vyloženě po top modelech, cena redukce je vesměs vyšší, než cena rádia.. :D
http://www.ahifi.cz/rozhrani-alpine-apf-d100ps.html

 

Na jiných stránkách jsem našel i info k tomu - akorát nevím, co je to display multiflex?  :myslim  :myslim

 

 

Adaptér pro ovládání na volantu, zobrazení na OEM displeji a připojení autorádia ALPINE pro automobily PEUGEOT / CITROEN s Multiplex:

  • CITROEN Xsara 2001-2004
  • CITROEN Picasso 2002-2005
  • CITROEN C2 2003-2005
  • CITROEN C3 2002-2005
  • CITROEN C5 2001-2004
  • CITROEN C8 2003-2005
  • PEUGEOT 206 2002-2005
  • PEUGEOT 307 2002-2005
  • PEUGEOT 406 2002-2005
  • PEUGEOT 607 2002-2005
  • PEUGEOT 807 2002-2005

 
 

Pozor: Autorádio Alpine musí být vybaveno vstupem pro redukce APF-D...  např. model Alpine CDA-117Ri , Alpine IDA-X305S nebo další modely řady CDA

 

Upraveno uživatelem jiriczek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tyjo, je fakt, že nehodlám do radia investovat kdo ví kolik, ntb k těm chrastítkům co tam jsou. Takže by mě převodník vyšel na víc jak rádio :-D

Takže LCD asi opravdu nemá smysl řešit a pokud bude řešitelná páčka pod volantem, příjemné +

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Schéma? Je to klasický ISO... A fígl není... Najdi si nějakej úzkej šroubovák a ten zastrč to těch 4 děr, co jsou v bocích. A zrovna kazeťák jde vyndat úplně lehce, ruku strčí do kazetovýho prostoru, taháš furt ven a postupně šroubovákem povoluješ packy. :) Není to žádná věda, práce na 10 sekund. :) Jinak v příloze máš ty piny, mělo by to sedět, ale stoprocentně za to neručím. Každopádně je to klasický ISO, takže redukce budou fungovat normálně. :)

post-52685-0-49499000-1451300754_thumb.g

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jelikož rádio má pouze A  a B dle obrázku co si popisoval, tak zapojit ty a poku tam budou další konektory, jako že budou, tak ty nechat volně a mělo by to být ok? A jediné, že zmizi z palubky info o radiové stanici a přestane fungovat páčka pod volantem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak rádio vydáno(fakt brnkačka), ale pitomci maj opačný konektor na anténu, ale to nevadí s tím si poradím, ale nechce se mi po vyndání klíčku vypínat rádio a nevím, zda to je v kabelech, nebo v nastavení rádia

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...