Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Podozrenie tesnenie pod hlavou Peugeot 206


andy206

Recommended Posts

Zdravím vás. Mám Peugeot 206 rok výroby 2003. Motor 1,1 rady TU je to 44kw..Najazdené cca 137 000km. Mám podozrenie na tesnenie pod hlavou motora. Už asi pár mesiacov pozorujem pomalé ubúdanie vody z chladiča.

 

Od júna približne 0,3-0,5 dcl. Olej menený asi pred 2 mesiacmi kedže už tam bol viac ako 10 000km chodím na tom aute len krátke trasy. Mechanik dolial olej 2 čiarky pod hornú rysku na dolievanie. Po minulotýždňovej kontrole vody aj oleja som zistil nasledovné.

 

Oleja ja asi 1cm nad hornú rysku. A voda je už tesne pod hranicou rysky minima. Vo vode olej nieje. Ale pod viečkom oleja ja oranžový sajrajt čo neni nič iné ako vyzrážaná voda ktorá tam nemá čo robiť. Čítal som ale že to robí na krátke trasy hlavne v zime. Tak neviem.

Z výfuku po naštartovaní biely dym. Keď sa zohreje auto dymí len málo normálne ako má. Počas jazdy sa neprehrieva. Teplota vody sa drží na 80-85°C. Ďakujem pekne za odpovede. S pozdravom Andy. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím vás. Mám Peugeot 206 rok výroby 2003. Motor 1,1 rady TU je to 44kw..Najazdené cca 137 000km. Mám podozrenie na tesnenie pod hlavou motora. Už asi pár mesiacov pozorujem pomalé ubúdanie vody z chladiča.

 

Ano motory 1.1. na toto trpí. Na mé staré 205ce 1.1 44kW odešlo těsnění v cca 125 kkm. 

Projevilo se to hlavně olejovým povlakem na hladině vody ve vyrovnávací nádržce a víčko oleje bylo zespoda pokryto bílým povlakem (olejová emulze je bílá). A taky se motor přehřívá i když na pohled chlazení funguje.

Pokud je povlak oranžový, je to sajrajt z chladícího okruhu. Pokud ho tam nechceš mít, tak propláchni celý chladící okruh a vyměň kapalinu, ale obecně to ničemu nevadí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ano, motory 1.1 a 1.4 8V na to trpí, ale pokud nemá olej ve vodě a nebo vodu v oleji, tak bych to zatím neřešil, ten únik od léta je dost malý...,bíle to kouří v tomto počasí po startu každému...,ten bordel na víčku je jasný...,stálo by za to udělat tlakovou zkoušku chlad. systému--možná se místo úniku najde úplně jinde, než pod hlavou motoru :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...