Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

Porovnání motorů 1.6VTi, 1.6THP, 1.6HDi a 2.0HDi


greender

Recommended Posts

... Jako já osobně bych se toho asi nebál v případě nějaké jasné historie a pořádného proklepnutí. Problémy už jsou celkem zmapovaný, tak se to dá slušně podchytit default_import_myslim.gif Ale, že bych to někomu s klidným srdcem doporučil, to ne. To spíš to HDi v 8V verzi (pokud vůbec v 5008 jsou) default_Wink.gif 

Právě, ale takovou najít. :myslim Někde jsem, ale četl, že tomu THP nedělají dobře krátké jízdy, že o to víc karbonuje. Stejně si myslím, že 1.6HDi bude nejlepší volba. 2.0HDi už bude spíš pro častější přesuny po dálnici.

8V verze 1.6HDi? Hmm, tak to budu muset ještě pátrat. Vím, že byly 8 a 16V verze, třeba ve 307mě. Ta přišla do výběru taky, ale přece jenom už je to starší a když už něco koupit, tak auto není zase deset let starý a stojí to za to. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Maly nájezd u nafty je podle me do 100000km....

Pokud chce člověk zůstat  u Peugeotu jediná alternativa  nafta,pokud budu chtít zůstat u značky tak jediné 1.6hdi,možná do 5let když už konci downsaizing budou zas normální atmo benziny 1.6,2.0,2.2,2.5,3.0....

Ted je 5008 s 1.6hdi za 490000 new auto,to je moc pěkná cena ,ale člověk kupuje auto co je už 8let ve výrobě a je na něm věk už bohužel znát.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 hodinami, Charlie 1 napsal:

Maly nájezd u nafty je podle me do 100000km....

Pokud chce člověk zůstat  u Peugeotu jediná alternativa  nafta,pokud budu chtít zůstat u značky tak jediné 1.6hdi,možná do 5let když už konci downsaizing budou zas normální atmo benziny 1.6,2.0,2.2,2.5,3.0....

Ted je 5008 s 1.6hdi za 490000 new auto,to je moc pěkná cena ,ale člověk kupuje auto co je už 8let ve výrobě a je na něm věk už bohužel znát.

Bohužel už jsou jen skladové vozy k mání. A kdybych se jednou rozhodl pro nové, tak bych ho chtěl podle sebe a ne dělat nějaké ústupky a vybírat z toho, co je zrovna k mání. :myslim

Nájezd 100tis.km je asi hranice, kde začít hledat a udělat si vlastní seznam preferencí.

1.6HDi je 80kW, 82kW

e-HDi 84kW, 88kW

Jak je to s roky výroby od - do musím ještě vyzkoumat. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no jo ono si nakonfiguruješ co chceš a pak je cená najednou 0 100000kč vyšší....

já koupím asi předvadečku půl roku starou s nájezdem do 500km:D:D,akorát bude muset stát na salonu,aby s ní n ikdo nejezdil...libí se nám 3008,Opal zafira,a čekám na novou Škodu Yeti:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Půlka z toho jsou cesty do práce.
Níže je průběh za poslední dva roky. Mohlo tam nyní být o 4000 km více, kdybych nejezdil v létě GTičkem.
-------------------------
01/2015 - 343 000 km
Nyní - 396 000 km

Upraveno uživatelem MilanF1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak seznam není problém, že jo ;)

1.2
01/15 -    96    131    1199    3    benzín    HNY (EB2DTS)

1.6 16V
09/09 -    88    120    1598    4    benzín    EP6,5FS (EP6C),5FW (EP6)

1.6 THP 150
02/12 -    110    150    1598    4    benzín    

1.6 16V
09/09 -    115    156    1598    4    benzín    EP6CDT

1.6
02/12 -    120    163    1598    4    benzín    5GZ (EP6FDT)

1.6 THP 165
02/12 -    121    165    1598    4    benzín    5GZ (EP6FDT)

1.6 HDi
09/09 -    80    110    1560    4    diesel    9HZ (DV6TED4)

1.6 HDi
08/10 -    82    112    1560    4    diesel    9HR (DV6C)

1.6 HDi
03/13 -    84    114    1560    4    diesel    9HD (DV6CTED)

1.6 BlueHDi 120
05/14 -    88    120    1560    4    diesel    BHZ (DV6FC)

2.0 HDi 136 / BlueHDi 136
02/12 -    100    136    1997    4    diesel    RHD (DW10CTED4),AHV (DW10FD)

2.0 HDi 150 / BlueHDi 150
06/09 -    110    150    1997    4    diesel    AHR (DW10FD),RHE (DW10CTED4),AHX (DW10FD)

2.0 HDi
09/09 -    120    163    1997    4    diesel    RHH (DW10CTED4)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • MJSytic changed the title to Porovnání motorů 1.6VTi, 1.6THP, 1.6HDi a 2.0HDi
V 18. 1. 2017 at 6:27, radim.1008 napsal:

Vím, že byly 8 a 16V verze, třeba ve 307mě. 

Tam právě byly všechny 16V. Byl jen rozdíl ve výkonu, v turbu, FAPu a dvouhmotě :myslim Ty 8V přišly až nějak po roce 2010 - tuším, že s faceliftem 308 :myslim 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dotaz do pléna. Chci si koupit novou 3008 1.6 THP 165 EAT6 nebo 1.6 BlueHDi 120 S&S FAP EAT6. Nafta je jasná osvědčený motor, ale benzín je benzín. Jenže tento motor neprovází příliš dobrá pověst, respektive rozporuplné komenty. Myslíte, že se touto novou modelovou řadou posunul dál? V Peugeotu tvrdí, že ano... Chápu že chtějí prodat... Především prý elimovali nejzásadnější chybu a to ztrátu výkonu díky zanášení karbonem a natahování rozvodů a průsak těstnění pod hlavou.. V obou jsem jel a benzín jede jak víno. Budu kupovat Optiway k tomu, tak snad bych to mohl eliminovat případné poruchy a prachy za opravy. Prolezl jsem snad všechno. Hlavu jak balon. Tak co vy nato? Do středy musím vybrat a objednat. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já neví, proč zrovna tohle auto? Odpověz si na tu otázku a rozhodni se. A nafta/benzín je snad jasné jak a proč vybrat. Na to nepotřebuješ odpověď. Kdyby se někdo ptal mě, tak bych odpověděl, koupil bych Mazdu s atmosférou, benzínem. Prostě proto, že je nejlepší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...