radim.1008 Odesláno 18. leden 2017 Sdílet Odesláno 18. leden 2017 ... Jako já osobně bych se toho asi nebál v případě nějaké jasné historie a pořádného proklepnutí. Problémy už jsou celkem zmapovaný, tak se to dá slušně podchytit Ale, že bych to někomu s klidným srdcem doporučil, to ne. To spíš to HDi v 8V verzi (pokud vůbec v 5008 jsou) Právě, ale takovou najít. Někde jsem, ale četl, že tomu THP nedělají dobře krátké jízdy, že o to víc karbonuje. Stejně si myslím, že 1.6HDi bude nejlepší volba. 2.0HDi už bude spíš pro častější přesuny po dálnici. 8V verze 1.6HDi? Hmm, tak to budu muset ještě pátrat. Vím, že byly 8 a 16V verze, třeba ve 307mě. Ta přišla do výběru taky, ale přece jenom už je to starší a když už něco koupit, tak auto není zase deset let starý a stojí to za to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 18. leden 2017 Sdílet Odesláno 18. leden 2017 Maly nájezd u nafty je podle me do 100000km.... Pokud chce člověk zůstat u Peugeotu jediná alternativa nafta,pokud budu chtít zůstat u značky tak jediné 1.6hdi,možná do 5let když už konci downsaizing budou zas normální atmo benziny 1.6,2.0,2.2,2.5,3.0.... Ted je 5008 s 1.6hdi za 490000 new auto,to je moc pěkná cena ,ale člověk kupuje auto co je už 8let ve výrobě a je na něm věk už bohužel znát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 18. leden 2017 Sdílet Odesláno 18. leden 2017 8V by snad měl být ty 82 a 84 kW. Dvoulitry jsou pořád 16V nebo i tam proběhla změna? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 18. leden 2017 Sdílet Odesláno 18. leden 2017 před 9 hodinami, Charlie 1 napsal: Maly nájezd u nafty je podle me do 100000km.... Pokud chce člověk zůstat u Peugeotu jediná alternativa nafta,pokud budu chtít zůstat u značky tak jediné 1.6hdi,možná do 5let když už konci downsaizing budou zas normální atmo benziny 1.6,2.0,2.2,2.5,3.0.... Ted je 5008 s 1.6hdi za 490000 new auto,to je moc pěkná cena ,ale člověk kupuje auto co je už 8let ve výrobě a je na něm věk už bohužel znát. Bohužel už jsou jen skladové vozy k mání. A kdybych se jednou rozhodl pro nové, tak bych ho chtěl podle sebe a ne dělat nějaké ústupky a vybírat z toho, co je zrovna k mání. Nájezd 100tis.km je asi hranice, kde začít hledat a udělat si vlastní seznam preferencí. 1.6HDi je 80kW, 82kW e-HDi 84kW, 88kW Jak je to s roky výroby od - do musím ještě vyzkoumat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 18. leden 2017 Sdílet Odesláno 18. leden 2017 no jo ono si nakonfiguruješ co chceš a pak je cená najednou 0 100000kč vyšší.... já koupím asi předvadečku půl roku starou s nájezdem do 500km,akorát bude muset stát na salonu,aby s ní n ikdo nejezdil...libí se nám 3008,Opal zafira,a čekám na novou Škodu Yeti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 18. leden 2017 Sdílet Odesláno 18. leden 2017 před 21 hodinami, MilanF1 napsal: Ani v roce 2012 to neměli vychytané? Mrzuté. To u mě by to bylo hlavní auto (cca 30 000 km ročně), takže asi zůstanu věrný naftě. Kde nacouráš třicítku ročně soukromně? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 18. leden 2017 Sdílet Odesláno 18. leden 2017 (upraveno) Půlka z toho jsou cesty do práce. Níže je průběh za poslední dva roky. Mohlo tam nyní být o 4000 km více, kdybych nejezdil v létě GTičkem. ------------------------- 01/2015 - 343 000 km Nyní - 396 000 km Upraveno 18. leden 2017 uživatelem MilanF1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďa Odesláno 19. leden 2017 Sdílet Odesláno 19. leden 2017 84 kW není jen e-hdi. Jsou i bez tohoto systému. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 19. leden 2017 Sdílet Odesláno 19. leden 2017 Aha a umíš mi říci, které roky, co bylo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďa Odesláno 19. leden 2017 Sdílet Odesláno 19. leden 2017 Bohužel neumím, ale zkus ze zeptat člena MJSytic. Ten mi vypsal motorizace do 308 kdy se jaká uváděla do výroby. Původně jsem se zajímal i o ni. Já mám 5008 dovoz z Francie r.v. 11/2012 a už mám 1.6 hdi 84kW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 19. leden 2017 Sdílet Odesláno 19. leden 2017 Tak našel jsem třeba tuhle rv 2012: http://www.mobile.de/cz/Osobní-vůz/Peugeot-5008-HDI-110-Active-NAVIGATION/vhc:car,cnt:cz!de,srt:price,sro:asc,ms1:19300_35_,frn:2012,ful:hybrid_diesel!diesel,mlx:100000,pwn:74,pwx:87,ccn:1200,ccx:1600,dmg:false/pg:vipcar/238039591.html VIN: VF30A9HR8CS019348 Je to tedy 9HR a i podle obrázku ze SB je to 8V Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 19. leden 2017 Sdílet Odesláno 19. leden 2017 Já mám zafixováno, že 80 kW je 16V a ty silnější už 8V. Pokud tomu tak je, orientace je jednoduchá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 19. leden 2017 Sdílet Odesláno 19. leden 2017 Tak seznam není problém, že jo 1.2 01/15 - 96 131 1199 3 benzín HNY (EB2DTS) 1.6 16V 09/09 - 88 120 1598 4 benzín EP6,5FS (EP6C),5FW (EP6) 1.6 THP 150 02/12 - 110 150 1598 4 benzín 1.6 16V 09/09 - 115 156 1598 4 benzín EP6CDT 1.6 02/12 - 120 163 1598 4 benzín 5GZ (EP6FDT) 1.6 THP 165 02/12 - 121 165 1598 4 benzín 5GZ (EP6FDT) 1.6 HDi 09/09 - 80 110 1560 4 diesel 9HZ (DV6TED4) 1.6 HDi 08/10 - 82 112 1560 4 diesel 9HR (DV6C) 1.6 HDi 03/13 - 84 114 1560 4 diesel 9HD (DV6CTED) 1.6 BlueHDi 120 05/14 - 88 120 1560 4 diesel BHZ (DV6FC) 2.0 HDi 136 / BlueHDi 136 02/12 - 100 136 1997 4 diesel RHD (DW10CTED4),AHV (DW10FD) 2.0 HDi 150 / BlueHDi 150 06/09 - 110 150 1997 4 diesel AHR (DW10FD),RHE (DW10CTED4),AHX (DW10FD) 2.0 HDi 09/09 - 120 163 1997 4 diesel RHH (DW10CTED4) xSilver ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 19. leden 2017 Sdílet Odesláno 19. leden 2017 Michal nezklamal. Měl bych takový návrh, co dopsat do názvu tématu i motor 1.6HDi? Ať to další, co to někdy budou hledat najdou. Třeba "Motory 1.6VTi, 1.6THP, 1.6HDi a 2.0HDi v 5008?" Co na to moderátor? Nebo něco v tom smyslu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 19. leden 2017 Sdílet Odesláno 19. leden 2017 V 18. 1. 2017 at 6:27, radim.1008 napsal: Vím, že byly 8 a 16V verze, třeba ve 307mě. Tam právě byly všechny 16V. Byl jen rozdíl ve výkonu, v turbu, FAPu a dvouhmotě Ty 8V přišly až nějak po roce 2010 - tuším, že s faceliftem 308 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 19. leden 2017 Sdílet Odesláno 19. leden 2017 Aha, no vidíš, tak jsem žil v nevědomosti. Já mám asi vybráno, ale ještě je čas a není plný bakšiš. Uvidíme, co se za čas naskytne na trhu. Rozhodně budu čítat a zjišťovat dál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
benik1984 Odesláno 20. leden 2017 Sdílet Odesláno 20. leden 2017 Dotaz do pléna. Chci si koupit novou 3008 1.6 THP 165 EAT6 nebo 1.6 BlueHDi 120 S&S FAP EAT6. Nafta je jasná osvědčený motor, ale benzín je benzín. Jenže tento motor neprovází příliš dobrá pověst, respektive rozporuplné komenty. Myslíte, že se touto novou modelovou řadou posunul dál? V Peugeotu tvrdí, že ano... Chápu že chtějí prodat... Především prý elimovali nejzásadnější chybu a to ztrátu výkonu díky zanášení karbonem a natahování rozvodů a průsak těstnění pod hlavou.. V obou jsem jel a benzín jede jak víno. Budu kupovat Optiway k tomu, tak snad bych to mohl eliminovat případné poruchy a prachy za opravy. Prolezl jsem snad všechno. Hlavu jak balon. Tak co vy nato? Do středy musím vybrat a objednat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BFG Odesláno 20. leden 2017 Sdílet Odesláno 20. leden 2017 No já neví, proč zrovna tohle auto? Odpověz si na tu otázku a rozhodni se. A nafta/benzín je snad jasné jak a proč vybrat. Na to nepotřebuješ odpověď. Kdyby se někdo ptal mě, tak bych odpověděl, koupil bych Mazdu s atmosférou, benzínem. Prostě proto, že je nejlepší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 21. leden 2017 Sdílet Odesláno 21. leden 2017 Cx 5 s 2.0 skyactive ,ale ta je o jiných korunách, šel bych do 1.6hdi....ale někdo říká ze THP je už po tuším 2012 vychytany a je OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radek171076 Odesláno 21. leden 2017 Sdílet Odesláno 21. leden 2017 Taky záleží kolik toho najezdis za rok. A pokud budeš jezdit spis po městě a krátké trasy, tak 1.6HDi s FAP bych řekl, ze nic moc. Ale samozřejmě je to jen muj názor a výběr je jen na tobě. Jinak New 3008 je mooooc hezká. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.