soundlovers Odesláno 15. listopad 2015 Sdílet Odesláno 15. listopad 2015 zdravím všechny, mám problém : auto partner 97 1.4 přední gumy se sjiždějí na vnější straně tak od kraje gumy cca 2-3 cm na obou kolech....gumy byly nové z 5/2014...tehdy v 2014 se delala go nápravy-tlumiče, horní uložení, všechny 4 čepy, ramena....již tehdy se zdálo že auto při jízdě hučí, hučení se zvyšuje do zatáčky v pravo i levo...hučí i při rovné jízdě ale ne moc...hučení nemá vliv na gumy zkusil jsem si pujcit jiné na test... 2014 geoska ok viz příloha 2015 geoska - sbíhavost v norme nic jiného tam nejde nastavit sbíhavost se za rok nezmenila z limitu zdá se že auto lehce plave a při určité zatáčce s ruzne naklonenými rameny v nápravě lupne ale jen jednou - jakoby neco nasponovaného... byl jsem i na STK at mi to prohlídnou a nic nezjistili jen říkal že je malinka vule na spodním čepu ramene ale neví zda v čepu samotném nebo v ulozeni čepu do těhlice, jinak dle technika vše ok.... kde mám hledat příčinu sjízdení pneu a hučení? Ložiska jsou ok....hučení odpovídá žraní okraje gum-když jedu po asfaltu protihlukovém tak to hučení uplně prestane takže vylučuji ložiska-neco je s nastavením kola ale co? poradíte? hučení i žraní gum je hned od GO spodku....díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 15. listopad 2015 Sdílet Odesláno 15. listopad 2015 Ty výsledky té geometrie jsou jeden 2014 a druhý 2015 ? Protože podle mě jsou na každém tom obrázku jiné hodnoty. A ten první má i napsáno že jedna nebo více hodnot je mimo toleranci. Nejsem teda fachman přes geometrii ale myslím si že auto nejde úplně v ose myslím si že mu zadek malinko utíká na levou stranu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 15. listopad 2015 Sdílet Odesláno 15. listopad 2015 když to žere gumy hned od GO př. nápravy, tak se tam dalo něco nesprávného, špatně namontovalo--vycházej z toho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myšut Odesláno 15. listopad 2015 Sdílet Odesláno 15. listopad 2015 (upraveno) naprosté diletanství ,kdo to dělal ....? geozadek nemá cenu řešit u torzek.... už při první geometrii ti měli sami říct na koze ,aby si prohodil zadní kola za přední a otočit na ráfku gumy. Tomu,kdo tohle nastavil,tak k úhradě gumy a novou geometrii. To je Partner 97´ ,konstrukčně stará náprava .To se dá nastavit podle rovnýho dřeva a provázku....sice ne na tisíciny mm...ale toto....? Spodový čep 3prst -má přesně daný místa -3 díry ,co jsem se díval do katalogu nd ...psí kosti nemají kam uhnout,kam se hýbat.Tlumiče misky , mají svou polohu. Silenbloky ramen ,svoje pozice tovární .Vše vyfrezované vyvrtané navždycky... Tk vidí nový zánovní čepy ,jim se to nehýbe,tam nemají námitek.Zpravidla řeknou pravý čep.výtlukový....že ..evergreen. Mě se to jeví čepy řízení ,odtáhlé do sebe ,na trubce řízení( závit závit a půl navíc) . (Na nastavení hodnot jsou tabulky....) štěstí,že si to nehodil dosud někde v klesání v zatáčce ,kde to není vyvážené ,přes střechu,to je životu nebezpečné. Upraveno 15. listopad 2015 uživatelem myšut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 15. listopad 2015 Sdílet Odesláno 15. listopad 2015 myšut co píšeš je hezká teorie--dnes koupíš i díly, co se vyrábějí snad někde v džungli na stromě s pilníkem v ruce už kdysi na 205 pežo jsem měl v ruce př. rameno, kde vůbec neseděly rozteče silent. a upevňovacích otvorů včetně kuláku když to hučí a žere gumy až od té GO spodku, tak není nad čím uvažovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 15. listopad 2015 Sdílet Odesláno 15. listopad 2015 Ty omalovánky na mobilu moc nevidím, ale nude to chtít roztáhnout to víc do rozbíhavosti. Celkem klasika, u aut s předním náhonem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myšut Odesláno 16. listopad 2015 Sdílet Odesláno 16. listopad 2015 taky se mi stalo výjimečně ,že něco nesedělo...ale tak to vrátím a nechám si dát druhý protikusem,dokud to nesedí. O tom ,to ale není ,tohle je o sjetých gumách a geošce . Mě zaráží jiná skutečnost - člověk příjde na kozu ,dostane za 15 min papír ,že má špatnou GEO a NIC se neděje. Tak když je to auto na koze ,tak hned seřídit do optima, proměřit ,podívat ...řešit ..Prohodit gumy a minimalizovat opotřebení . Jak jsem pochopil,nic z toho se nestalo .Proč...???? uvažovat nad ničem není .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
soundlovers Odesláno 16. listopad 2015 Autor Sdílet Odesláno 16. listopad 2015 na obrázku je dole rok jeden je červenec 2014 druhý je říjen 2015, mezitím se delala jeste repase zadní nápravy, ale to hučení gum tam bylo porád od GO předku nevím co mám jeste zkusit diky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myšut Odesláno 16. listopad 2015 Sdílet Odesláno 16. listopad 2015 ještě si neřekl,kdo to dělal ten předek .Někdo v NJ..?nebo fren...? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 16. listopad 2015 Sdílet Odesláno 16. listopad 2015 Bolo to po búračke? Všetko môže sedieť, ale akonáhle je niečo pohnute, už ti to nemusí sedieť. Darmo je GEO v poriadku. Hucanie môže byť v loziskach, kvalita asfaltu, pneumatik, trasa kade jazdis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 16. listopad 2015 Sdílet Odesláno 16. listopad 2015 tak potřetí a naposled --dělá to od té poslední opravy, do té doby bylo auto OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 16. listopad 2015 Sdílet Odesláno 16. listopad 2015 Ved co ti tu píšeme! Nikdy sa nedá všetko späť tak ako to bolo predtým. A gumy sú rovnako zjazdené obe, a na rovnakých miestach? Žeby zbiehavost na riadení? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
soundlovers Odesláno 16. listopad 2015 Autor Sdílet Odesláno 16. listopad 2015 -před opravou nic nehučelo v roce 2014 GO předku: -tlumiče sachs -horní uložení-gumy+ložiska Febi -ramena, čepy řízení, kulový čepy vše Meyle -tyčky stabilizátoru Meyle, uloření-gumy stabilizátoru -nové letní gumy - po roce: zadní jsou ok-vzorek sjetý rovnoměrně, přední jsou sjeté na obou stranách po vnějšku cca 2-3 cm od kraje gumy, na vnějším kraji gumy je vzorek mnohem menší než na vnitřním okraji...navíc to hučí....nehučí ložiska, to by nepřestalo hučet na asfaltu u Prostějova, kde je protihlukový povrch, tam když jedu tak ten hukot zmize-jinak po jiných silnicích to hučí jako např zimní gumy nebo podobný hukot je od gum nákladáků dále: -auto nebylo bourané -sbíhavost je dle geometrie správná, jedine že se změní nějakým napnutím něčeho -geoška 2014 Prostejov -geoška 2015 NJ je ale videt že jediná nastatovací hodnota u tohoto auta je po roce v normálu.....tak proc se sjizdi????? -když na geošce zmerí že sbíhavost je ok tak co mají nastavovat?? Taky hleděli na ty gumy a čuměli .... zároven ale v náprave neco lupne pri určité zatáčce..je to jen lupnutí neco jako by neco bylo našponované a pak se to vráti do puvosdní polohy na STK mi řekli že je vše nové a ok, jen malinká vule na kulovém čepu, ale nezjistili zda v čepu nebo v ulození čepu do tehlice to muze být to lupnutí, pkud je to volné nebo vymlácené... kde tedy bych měl hledat problém? nebo je tu nekdo kdo by do toho šel a prověřil to - dojedu díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Šalda Odesláno 17. listopad 2015 Sdílet Odesláno 17. listopad 2015 Tohle mě taky docela zajímá, mám taky přední kola na vnějších stranách sjetý, Partner r.v. 2002, měnil jsem ramena, přední pružiny včetně uložení, stabilizační tyčky a čepy řízení, obojí Meyle, poté jsem jel na geo, dle výsledků vše o.k. Ale po 2 letech pneu sjetý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 607 Odesláno 17. listopad 2015 Sdílet Odesláno 17. listopad 2015 (upraveno) Já měl Partnera 1,9D rok 99 - koupený nový v ČR, první gumy na autě z výroby (Michelin) se obě přední sjeli z vnějších stran. Po výměně pneumatik se to už nikdy neopakovalo a sjížděli se rovnoměrně. Nezjistili jsme proč se to tak stalo. Odjeli jsme na něm 220tis km než šel do světa. Upraveno 17. listopad 2015 uživatelem Charlie 607 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
velkybanan Odesláno 17. listopad 2015 Sdílet Odesláno 17. listopad 2015 Otec ma partnera 1.8d 1998.take se mu sjizdely na vnejsku.take jsme udelali vymenu vseho a geo a co a nic :-). Pote jsme se sjetyma pneu jeli na STK(nove byly v kufru) a rikame udelejte s tim neco at se to nesjizdi dle techto starych pneu. Upravili geo(uz nevim jak) a od te doby mame pokoj a i otec rikal ze to aito se potom zaclo chovat jinak.tot nas pribeh Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 17. listopad 2015 Sdílet Odesláno 17. listopad 2015 No jak asi, už jsem to psal výš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
soundlovers Odesláno 17. listopad 2015 Autor Sdílet Odesláno 17. listopad 2015 díky za reakce odpovídám: -gumy nelze obrátit na disku montuji se označenou stranou ven -pokud zmenim na geosce sbíhavost proti udajum výrobce ....vždyt dle geometrie je sbihavost v pořádku, chyba bude jinde přece ne??? pokud to tedy nechám upravit co se zmení??? nemuze být vada v převodce řízení? proc na STK nezjsitili duvod toho lupnutí? rozdelám to a zjistím zda nejaký čep není volný - ve složeném stavu muze pusobit pnutí .... má nekdo jeste nejaký nápad? diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 17. listopad 2015 Sdílet Odesláno 17. listopad 2015 (upraveno) chod na 3D geometriu tam ti povedia co je spatne(co je mimo) mozu byt spatne odklony kolies , a co cakas od stk? ze ti bude hladat vole na naprave ?na to zabudni to neni servis Upraveno 17. listopad 2015 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 17. listopad 2015 Sdílet Odesláno 17. listopad 2015 Kdyby byla chyba v převodce řízení tak to na STK poznal byla by někde vůle. To co píšeš že v tom někde lupne to mi dělalo taky po výměně horního uložení asi si to do sebe nesedlo tak jako když to skládali ve fabrice. Geometrii mi dělá kamarád jen trubkovým přípravkem a rozpůlenou šuplerou a nikdy jsem neměl problém se sjížděním pneu nebo s plaváním auta jako takového. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.