odee Odesláno 18. říjen 2015 Sdílet Odesláno 18. říjen 2015 Zdravím všechny, švagrovi nestartuje 306, baterka je Ok, startér točí, ale čerpadlo nejede a svíčky nedávají jiskru. Čerpadlo je ok, při napojení na přímo jede, svíčky a kabely jsou taky ok. Ten červenej vypínač motoru sme taky mačkali, pojistky v palubce i u motoru jsou ok. Když se auto zkouší startovat tak je pak chvilku slyšet sem tam cvakání někde okolo řj-nějaký relé? Co všechno může být příčina? Předem díky za postřehy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 18. říjen 2015 Sdílet Odesláno 18. říjen 2015 Jak se Ti to podařilo dát 2x ? Jedno téma jsem smazal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 18. říjen 2015 Sdílet Odesláno 18. říjen 2015 hall snimac Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 18. říjen 2015 Sdílet Odesláno 18. říjen 2015 http://www.peugeot-club.com/topic/71180-peugeot-306-16-65kw-xr-z-ria-de-zambera-uspesne-po-stk-nejde-klimatizaceŽambéra---Konečně-jezdíme#entry1692479 Pročti si mojí story. Taky mi to nestartovalo. Nakonec to byl imobilizér. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
odee Odesláno 18. říjen 2015 Autor Sdílet Odesláno 18. říjen 2015 To je taky možnost, jenže netuším, jak ověřit jestli je ko, měl jsem ho venku, důkladně sem ho očistil, prostrikl kontakty u konektoru, ale bohužel nemám možnost vyzkoušet jinej... dá se nějak vyzkoušet/změřit jestli funguje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 18. říjen 2015 Sdílet Odesláno 18. říjen 2015 da sa pomerat medzi dvoma pinmi (z troch alebo vedia byt len dva piny)musis namerat odpor radovo v 100-kach ohmov ale je tam viac typov tak hod vin a napisem ti presne kolko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
velkybanan Odesláno 18. říjen 2015 Sdílet Odesláno 18. říjen 2015 Pokud cvaks neco u rj neni tam nahodou dvojite rele?.priznaky tomu presne nasvedcuji.DV spina cerpadlo ,vstriky a civku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 19. říjen 2015 Sdílet Odesláno 19. říjen 2015 To by mělo cvakat relé na palivový čerpadlo. Je v černým plastu za řídící jednotkou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.