JakobR Odesláno 12. říjen 2015 Sdílet Odesláno 12. říjen 2015 (upraveno) Zdravím od léta řeším závadu s ABS. Při nastartování se rozsvítí kontrola brzd a ABS, na displeji se objev ABS fault a Brake fault. Diagnostika ukázala závadu na recirkulačním čerpadle ABS zkrat B- chyba stálá, po smazání chyby stačilo trošku zabrzdit a ihned se objevila stejná chyba a ABS opravdu nefunguje. Zjišťoval jsem podrobnosti ohledně závady, dnes jsem vyměnil recirkulační čerpadlo (tzv. kostka), provedl výměnu brzdové kapaliny, odvzdušnil brzdy. Při zkoušce brzd jsem zjistil, že pedál má delší chod než před výměnou a po maximálním stlačení se pedál propadá pomalu až na podlahu. Do soustavy jsem natlačil pouze 0,5l kapaliny což je dle manuálu málo. Je zapotřebí vymazat chybu přes diagnostiku, než se začne s výměnou kapaliny? Pozítří provedu další odvzdušnění, které jak doufám, vše vyřeší. Pokud ne, kde by mohla být chyba?? Upraveno 12. říjen 2015 uživatelem JakobR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 12. říjen 2015 Sdílet Odesláno 12. říjen 2015 (upraveno) musis odvzdusnit pomocou diagnostiky aby sa v kocke otvorili ventili do okruhu ABS kedy ma a tak ale postup ti neviem povedat alebo viackrat odvzdusnit ale nie na raz odvzdusnit pojazdit snazit sa aktivovat abs a zase odvzdusnit Upraveno 12. říjen 2015 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 13. říjen 2015 Sdílet Odesláno 13. říjen 2015 Ten postup je opravdu složitý, byl jsem u toho před týdnem. Připojit diagnostiku, která ti řekne postup: - Nejprve odvzušnit normálně - pak předat řízení diagnostice, která si zapíná čerpadlo a ventily a káže ti, který odvzdušňovák povolit - a nakonec ještě jednou normálně. Buďto navštiv odborníka, nebo přijeď sem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JakobR Odesláno 19. říjen 2015 Autor Sdílet Odesláno 19. říjen 2015 Dnes opět odvzdušněno, ale chyba ABS/ASR - rozpojený obvod/ zkrat na B+/ zkrat na kostru stále, takže čerpadlem to určitě není a auto bude muset k elektrikáři Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pican Odesláno 12. červenec 2020 Sdílet Odesláno 12. červenec 2020 Mám stejný problém,přišel jsi na závadu? koukám že je příspěvek z roku 2015,ale třeba mě pomůžeš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodobb Odesláno 13. červenec 2020 Sdílet Odesláno 13. červenec 2020 Mne ABS nešlo kôli tomu že cez spoj od výfuku islo teplo priamo na káble abs ktoré idú vzadu popri rezerve, keďže som nemal diagnostiku,objavil som ľahký spôsob. zodvihol som koleso aby sa dalo točiť a dal ručnú brzdu len minimalny potrebný zdvih aby ukázalo kontrolku ručnej brzdy na budíkoch. A točil som zadným kolesom. Ak bol abs snímače a elektrika k nemu ok tak začalo pipat po pár otáčkach rukou ,to isté sa stane keď sa chceš pohnúť s autom a zabudneš ručnú brzdu. Takto sa dajú ľahko skontrolovať všetky 4 kolesa, stačí zdvihák od auta a kamoš čo zdvihne ručnú Káble som prespajkoval, boli zhrdzavene vnútri bužírky pri rezerve Keď som menil snímač , a mal som inú koncovku ,novší typ tak som ju trocha upravil a bolo to elektricky ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodobb Odesláno 13. červenec 2020 Sdílet Odesláno 13. červenec 2020 ak som mal problém s Peugeotom 307 ,vždy som riešil všetky kostry na karosériu v motor. Priestore aj tú pri lavej nohe sofera . Pod tlmením na zemi , a spoje na abs , vlhkosti v konektre abs ,Často to robilo nesuvisiace ine problémy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
307rg Odesláno 13. červenec 2020 Sdílet Odesláno 13. červenec 2020 Každopádne je potrebná aj kontrola maxipoistky v motorovom priestore, sú schované úplne dole pod normálnymi poistkami s BSM. Najprv sa ale auto musí uspať a odpojiť batéria, aby ste si nenarobili ďalšie problémy. Samozrejme možností kde je chyba je dosť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pican Odesláno 14. červenec 2020 Sdílet Odesláno 14. červenec 2020 Maxi pojistky jsou ok.Zaráží mě,že to třeba týden nezhasne a pak někdy po nastarování zhasne a za cvíly se zase rozsvítí.Zkusím projít ty kostry,doufám že nějáké najdu.Kam vedou ty 4 velké piny v konektoru u ABS? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel104 Odesláno 21. červenec 2020 Sdílet Odesláno 21. červenec 2020 (upraveno) Zdravím, taky řeším zřejmě stejný problém u 307 1.6 benzin, kdy diag píše : Recirkulační čerpadlo ABS/ASR elektrická závada. V autě bliká stopka a samozřejmě hláška ABS fault a brake fault........ Kde může být chyba ? Je v háji jednotka ABS ?? Díky za pomoc Pavel. Upraveno 21. červenec 2020 uživatelem pavel104 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 21. červenec 2020 Sdílet Odesláno 21. červenec 2020 před 6 hodinami, pavel104 napsal: Je v háji jednotka ABS ?? Nutně to nemusí být jednotkou , začni kontrolou pojistek MF2 a MF3 pod BSM , někdy bývá špatný relé napájení ABS (nemusí tam být , ale u některých aut se dodávalo na svolávačku) , pak můžou být shnilý kabely k jednotce nebo zatečená voda ve štekru a nakonec vadná jednotka ... 307rg ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel104 Odesláno 21. červenec 2020 Sdílet Odesláno 21. červenec 2020 (upraveno) Při testu jednotky přes diag. všechny el. mag. ventily cvakají. Ale pokud dám test recirkulačního čerpadla tak test proběhne, ale je ticho.......Jednotka nic nedělá.. Je tedy možné že je špatné čerpadlo v jednotce ? Kdyby náhodou někdo měl, potřebuji jednotku Bosch č. 96 505 767 80 Díky. jo to hlavní relé napájení je měněné Upraveno 21. červenec 2020 uživatelem pavel104 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 22. červenec 2020 Sdílet Odesláno 22. červenec 2020 Když nebudeš mít napájení čerpadla , co myslíš , že ti to čerpadlo udělá ? Nic . Já jenom , aby ses nedivil , až dam dáš jinou kostku ABS a ono to bude to samý . Nejdřív zkontroluj to , co jsem ti napsal a pak sháněj jednotku , jestli bude napájení o.k. 307rg ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodobb Odesláno 22. červenec 2020 Sdílet Odesláno 22. červenec 2020 ak by pomohli tieto dva typy. ja som po rokoch našiel fatálnu vec, vzduchový filter - celú buxu niekto vyberal a potom založil tak že podobral káble. zhora to vyzeralo ako originál, všetko ok. tieto káble sa tam treli s prachom, plus voda a začalo to hniť, zelená meď ma privítala keď som v zúfalstve rozoberal už všetko. 2. vymazanie chyby bez počítača. ukazovalo antipolution fail chyba bola vo ventile odsávania benzin pár z nádrže. pod pravým predným blatníkom. vymenil som solenoid, bol hrdzavý ( netočte s ním, nedá sa v krútiť, nemá závit dotrháte cievku. nedá sa to už nové kúpiť od 2020 sa už končí výroba viacerých dielov 307) ((a naozaj netankujte benzín do plna na max, 4 vypnutia pištole je to v manuále raz cvakne a dosť. lebo uhlíkový filter zostáva a nemení sa, možno preto niekdedy trhajú peugeoty pri rozjazde keď sú studené, ktovie ja som tankoval furt na totoal max aby som platil okrúhle číslo. a tiež som menil olej pri odporúčaných 30000 tis a tým som si zničil motor pri 120 tis aj keď som dával 5w30)) ..... keď som chybu na odsávač pár odstránil nechcela skapať žltá kontrolka motora ani po jazde a 20 tich štartoch. tak ma napadla liečba šokom. pri pomalej jazde som stlačil spojku, vypol úplne kľúč aby skapal motor , nechal som stále zaradenu 2 ku potom som zapol kľúč na predštart. polohu a pustil som pomaly spojku =nakopol som motor ako pri roztlacani auta systém dostal šok a nevedel čo sa stalo tak začal asi od nuly prepočítavať všetko. za 5 sekúnd kontrolka zmizla a nemusel som ísť platiť za diagnostiku na vymaz. mam 1.6 benzín na diesloch je to nebezpečné koli preskoceniu rozvod remeňa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
307rg Odesláno 22. červenec 2020 Sdílet Odesláno 22. červenec 2020 Ani na benzíne to nie je príliš bezpečné, mal si jednoducho viacej šťastia ako rozumu. A keby som už z nejakého dôvodu musel nakopnúť motor jazdou, tak radšej na štvorke. Ale najistejšie je vôbec. Kamarátovi na 1,6 benzíne preskočili remeň priamo experti z citroenu pri preprave odťahovkou. Hlavne ak už má niečo nabehané, tak ten remeň môže preskočiť veľmi ľahko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel104 Odesláno 22. červenec 2020 Sdílet Odesláno 22. červenec 2020 Ahojte, tak jsem tedy zkontroloval všechny pojistky jak mě radil Jarokare. Všechny jsou OK. Demontnul jsem tedy z kostky ABS, elektrickou část připojil konektor a zkoušel měřit napájení, které jde pře elektroniku přímo do pumpy na ABS. Po zapnutí klíčů tam jde jen nějakých 5,4 voltů a pumpa nedělá nic........ Když jsem přímo na pumpu zkoušel z baterie 12 voltů, tak normálně funguje. Teď tedy otázka - může to být tou elektrickou částí?? co je na kostce ABS ?? Pavel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 22. červenec 2020 Sdílet Odesláno 22. červenec 2020 Může Měřil si taky , co jde do tý kostky ? Nejlepší je to se zátěží , třeba H4 se spojenýma vláknama ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel104 Odesláno 22. červenec 2020 Sdílet Odesláno 22. červenec 2020 jj do kostky jde normal 12v ale na výstupu na čerpadlo už je jen 5,4V viz foto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 22. červenec 2020 Sdílet Odesláno 22. červenec 2020 To měříš při testu čerpadla ? Ono se totiž to čerpadlo roztočí až při povelu jednotky , třeba v krizový situaci , v normálním stavu je v klidu a na konektorech bez zátěže může být cokoli . Ale nejspíš bude ta jednotka v háji , když do ní napájení jde ... pavel104 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel104 Odesláno 22. červenec 2020 Sdílet Odesláno 22. červenec 2020 To je stav při zapnutém klíčku a i při nastartovaném motoru........Ale půjdu to zkusit ještě napíchnout na diag a zkusím přes ni test čerpadla. Dám vědět Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.