rberka Odesláno 9. září 2015 Sdílet Odesláno 9. září 2015 Dobrý den, mám dotaz k Peugeot 308 SW k motoru 1.6THP 150 koni. Auto má dost vysokou spotřebu oleje,dolévám asi 1 litr na 2500 km. Nikde nic nevytéká,to jsem zkontroloval jako první,spíš mi přijde že to ten olej žere. Auto jede krasně,jiný problém s tím nepociťuji,jen to dolévání. Tak se chci zeptat jestli tam nemůže být nějaká závažnější chyba,nebo jestli to je normální. Děkuji za odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 9. září 2015 Sdílet Odesláno 9. září 2015 ty motory takovou spotřebu oleje údajně mají, zkus co na to autorizák Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kosikm Odesláno 10. září 2015 Sdílet Odesláno 10. září 2015 Kamošovi to na Superbu 1.8 TSI r.v. 2009 dělalo něco podobnýho. Vyřešil to novou sadou pístních kroužků. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rberka Odesláno 11. září 2015 Autor Sdílet Odesláno 11. září 2015 Kamošovi to na Superbu 1.8 TSI r.v. 2009 dělalo něco podobnýho. Vyřešil to novou sadou pístních kroužků. Tak to vypadá,že máš pravdu,po víkendu zkusím ještě autorizák,ale dva servisy mi potvrdili,že to budou pístní kroužky,ne li víc. Akorát mě zarazila cena opravy,nejméně deset tisíc,nemám tedy zkušenosti,ale zdá se mi to dost. No uvidíme,ale teď mám strach s tím jezdit,aby to nebylo ještě horší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
celda1970 Odesláno 12. září 2015 Sdílet Odesláno 12. září 2015 Vyměnit pístní kroužky znamená kompletní rozborku motoru, nové těsnění pod hlavu,olej atd....nejvíc je na tom práce...!!! Kolik máš na tom tvém najeto a kolik měsíčně ca.najedeš...?? Jestli to má vůbec cenu......bych radši dolejval olej... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 12. září 2015 Sdílet Odesláno 12. září 2015 než se začnou měnit pístní kroužky, provede se tlaková (kompresní) zkouška, která nutnost výměny potvrdí, nebo vyvrátí...,jak výše psáno, výměna pístních kroužků není výměna elektropojistky ještě jednou--zjisti, jakou spotřebu oleje mají ostatní majitelé těchto motorů (jsou i v jiných modelech PSA) a až pak něco konej pokud najedeš obvyklých cca 15-20 tisíc kilometrů ročně--NEŘEŠ TO a dolívej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rberka Odesláno 12. září 2015 Autor Sdílet Odesláno 12. září 2015 Vyměnit pístní kroužky znamená kompletní rozborku motoru, nové těsnění pod hlavu,olej atd....nejvíc je na tom práce...!!! Kolik máš na tom tvém najeto a kolik měsíčně ca.najedeš...?? Jestli to má vůbec cenu......bych radši dolejval olej... Auto má najeto jen 140000 km,je to 6 let staré auto,tak sem se divil. Jinak já najedu tak tisícovku měsíčně,takže to dolévání je to nejmenší,ale jde mi spíš o to,abych díky tomu neodrovnal jiný části motoru a třeba katalizátor,aby ta oprava pak nebyla mnohem drastičtější Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rberka Odesláno 12. září 2015 Autor Sdílet Odesláno 12. září 2015 než se začnou měnit pístní kroužky, provede se tlaková (kompresní) zkouška, která nutnost výměny potvrdí, nebo vyvrátí...,jak výše psáno, výměna pístních kroužků není výměna elektropojistky ještě jednou--zjisti, jakou spotřebu oleje mají ostatní majitelé těchto motorů (jsou i v jiných modelech PSA) a až pak něco konej pokud najedeš obvyklých cca 15-20 tisíc kilometrů ročně--NEŘEŠ TO a dolívej Ještě zkusím tady na fóru zjistit,kolik papá ostatním a zeptám se přímo v Peugeotu jaký s tím mají zkušenosti,dá se s nimi pěkně domluvit,tak pak uvidím.do takhle náročné opravy se mi nechce dávat auto,ale jak sem psal výše,mám strach,aby to pak nebylo ještě horší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Sale Odesláno 12. září 2015 Sdílet Odesláno 12. září 2015 Nechal bych udělat kompresní zkoušku, jak píše ozzy56, ta spotřeba oleje není normální a zlepšovat se to asi nebude, ale výměna pístních kroužků u staršího motoru je riziko, válcové vložky mají už nějakou ovalitu a pokud to neudělá odborník, který ví co a jak, tak to může být ještě horší než teď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan2 Odesláno 12. září 2015 Sdílet Odesláno 12. září 2015 Mohol by pomôcť vyplachovač motora. Bol som svedkom toho ako sa zmenila kompresia pred a po. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rberka Odesláno 15. září 2015 Autor Sdílet Odesláno 15. září 2015 Ještě mi někdo poradil,než se začne rozebírat celý motor,udělat výměnu oleje a dát tam hustější olej,já dávám total 5w30,tak prý zkusit 5w40,ale mám z toho obavy,protože v servisce mám ten který dávám. A nebo do oleje nalít nějaký speciální utěsňovač,prý by to mohl utěsnit. Z toho ale mám ještě větší obavy,nevím co by na to řeklo turbo. Tak nevím,jestli by tohle moli být řešení?? Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
celda1970 Odesláno 15. září 2015 Sdílet Odesláno 15. září 2015 Zadny utesnovac a jiny sracky tam nelej.....dej tam 5W/40 a uvidis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
John_Ice Odesláno 15. září 2015 Sdílet Odesláno 15. září 2015 (upraveno) hustější olej je kravina,další kokotina ,,utěsňovač,, motoru...stačí si to vygooglovat a uvidíš co se objeví...všechny obsahují chlor,kterej motor zkoroduje.Sice nachvilku ti to utěsní,ale zničíš si to komplet...třeba mi to někdo vyvrátí. Upraveno 15. září 2015 uživatelem John_Ice Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan2 Odesláno 15. září 2015 Sdílet Odesláno 15. září 2015 Skus ten vyplachovač. Možno sú iba krúžky prilepené karbónom a mohli by povoliť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rberka Odesláno 15. září 2015 Autor Sdílet Odesláno 15. září 2015 Skus ten vyplachovač. Možno sú iba krúžky prilepené karbónom a mohli by povoliť. A co je to ten vyplachovač,kde to seženu a hlavně jak se to používá?? Nikdy jsem o tom neslyšel,ani mi o tom žádný servisák neříkal,ale pokud to motor nemůže uškodit,proč to nezkusit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan2 Odesláno 15. září 2015 Sdílet Odesláno 15. září 2015 Pridáva sa to do oleja pred výmenou. Motor sa nechá 10 min. bežať na voľnobeh , potom sa vymení. Môj mechanik používa od tejto firmyhttp://www.pro-tec-deutschland.com/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
John_Ice Odesláno 16. září 2015 Sdílet Odesláno 16. září 2015 A co je to ten vyplachovač,kde to seženu a hlavně jak se to používá?? Nikdy jsem o tom neslyšel,ani mi o tom žádný servisák neříkal,ale pokud to motor nemůže uškodit,proč to nezkusit no maj ho určitě v peugeotu teda aspoň v Kolíně ho měli. Jinak si to dej do vyhledávače a tady se to i řešilo. Jinak servisák není nic jinýho než člověk, kterej umí opravovat auta a někdy pokus omyl, ale nikdy ti nemůže na 100% říct co je dobré pro motor nebo ne, když nebude mít doma výzkumám, kde bude zkoušet lít do motoru ,,sračky,, a pozorovat co se děje. Je to jako třeba z automatem...x lidí řekne neměnit olej,je doživotní a co si pod pojmem doživotní přestavuješ?až se ti posere automat?a x lidí ti řekne vyměnit, protože každej olej degraduje po používání či po x letech a ztrácí své schopnosti. Ha a co si vybereš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j.krejcik Odesláno 16. září 2015 Sdílet Odesláno 16. září 2015 Je fakt že Škodovka už od výroby Favorita a určitě i předešlých modelů psala a myslím že i píše v manuálech spotřebu oleje 1L na 1 000 km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan2 Odesláno 16. září 2015 Sdílet Odesláno 16. září 2015 Všetci výrobcovia uvádzajú min. 0,6 l na 1 000 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubaBuba Odesláno 17. září 2015 Sdílet Odesláno 17. září 2015 Nemyslím si že by to bylo v nenomálu. Měl jsem 407 sedana v 1.8 Benzínu 85 KW a žral 1 litr na 5000 Km... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.