John_Ice Odesláno 17. září 2015 Sdílet Odesláno 17. září 2015 jasně ono 5000 a nebo 2500 je opravdu stejný...to je 50% rozdíl...a jestli se má měnit olej po 20 000 tak u něho to je 8litrů oleje...to mi neříkejte že je to v normálu....když nevidí jinej únik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slavok Odesláno 11. říjen 2016 Sdílet Odesláno 11. říjen 2016 Mam 3008, 1,6 thp, žerie 0,5 až 0,7 na 1000km, dal som aj prispevok... Stojím teraz pred rozhodnutím: urobit preplach, dať to do servisu opraviť/nemám predstavu, čo to bude stáť -môže to byť turbo,krúžky alebo čo ešte?/Ak keď veľa nejazdím, štve ma to-na 100 000 km? Maš to už opravené? Ak áno, napíš, na čo mám byť pripravený.dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 11. říjen 2016 Sdílet Odesláno 11. říjen 2016 píšeš, že moc nejezdíš, tak ti dám dobrou radu--dolívej olej a neřeš to oprava bude drahá a není nikde zajištěno, že to pak bude žrát méně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 11. říjen 2016 Sdílet Odesláno 11. říjen 2016 Vyzkoušený Wynns Super charger, použivam to už asi 8 let, motor ma klidnější chod, lip tahne a spotřeba oleje je nižší, dolíval jsem mezi vyměnama asi 4 litry (15000km), což jsou cca 3dcl na 1000km a ted dolivam tak litr _ps_1260Popis-produktu-supercharge.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slavok Odesláno 13. říjen 2016 Sdílet Odesláno 13. říjen 2016 (upraveno) Dolievam ale nepoškodí sa, alebo nezanesie/neupchá katalyzátor?.Niekedy pociťujem mierne trhanie alebo malé výpadky výkonu Upraveno 13. říjen 2016 uživatelem slavok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 13. říjen 2016 Sdílet Odesláno 13. říjen 2016 zkus ten přípravek, co píše Radek Hurvajz, osobně s ním nemám žádné zkušenosti, ale když píše, že mu to pomohlo, šel bych do něj hlavně tu spotřebu oleje je třeba měřit přesně, jinak to nemá smysl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 13. říjen 2016 Sdílet Odesláno 13. říjen 2016 Už jsem to tu psal kdysi, někdo to i používá, ale asi to tu ted nečte, zkus pohledat po foru, myslim že tiu je o tom psano více. Ale za mě doporučuju, da se koupit okolo 200kč třeba na oleje.cz, v obchodech a u pumpy to bývá i za 380,- což je celkem předražený. Na slovensku ale nevim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 13. říjen 2016 Sdílet Odesláno 13. říjen 2016 Hlavně do toho už tak choulostivého motoru nelij žádnou... nevím, jak to říct slušně. Pánové, opravdu bez urážky, neberte to, prosím, osobně, ale fakt s Váma nesouhlasím Do oleje naleje něco, co jej zahustí a zvýší viskozitu. Nebude lepší dát tam rovnou hustější olej s vybalancovaným aditivačním balíčkem? Tohle je jak dát si v super restauraci nějakou super polívku za 200Kč a pak do ní nalít Maggi, ať to má šmak Osobně jsem kdysi uvažoval o použití oleje s vyšší - nesníženou - kinematickou viskozitou, nakonec jsem se na to (možná zatím) vybodnul. Standardně doporučený Total Quartz Ineo ECS má sníženou kinematickou viskozitu dle ACEA C2, tedy HTHS >= 2.9 mPa.s, zatímco např. Mobil 1 EP Formula 5W-30 je dle C3 s nesníženou viskozitou ~ 3.5 mPa.s. Oba přitom splňujou PSA B71 2290 předepsanou pro tenhle motor. Tím bych začal já... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 14. říjen 2016 Sdílet Odesláno 14. říjen 2016 nene, nejde o urážení, dva lidi dva názory, osobně taky nejsem pro nějaké srajdy do oleje--navíc,oni si je nechají pěkně zaplatit...,ale zas motor může brát olej i proto, že má zapečené kroužky a tyto přípravky je můžou uvolnit, navíc tady napíše spokojenost s takovým prostředkem dlouholetý člen klubu, tak proč mu nevěřit, prostě z praxe vím, že rozebírat motor kvůli tomu, že to bere trochu více oleje nemá smysl, samozřejmě může i zkusit jiný olej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dýzl Odesláno 14. říjen 2016 Sdílet Odesláno 14. říjen 2016 Pokud oprvdu baští olej kroužkama tak jednoduchá věc jak zjistit a opravit bez rorzborky-do každýho hrnku vstříknout otvorem svíce petrolej a nechat aspoň 24hod působit a pak uvidíš,a pokud to bude kruhama a změříš tlaky tak poznáš ihned pkd ne tak poznáš jestli klesne spotřeba oleje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdeník Odesláno 20. říjen 2016 Sdílet Odesláno 20. říjen 2016 ahoj vsetci. Moja sestra ma tento motor v DS 3. Od novoty je to jedna tragedia. Spotreba oleja liter na 3 000 km, pri 40 000 km odisla vodna pumpa, potom zacal tiect olej zo sponovaku retaze..... A pri 67 000 km sa bez vystrahy roztrhla rozvodova teraz. Importer sa tvari ze v pohode. Sak je auto po zaruke, co by ste chceli? pridavam sa k Ajapovi. Ziadne spekulovanie s hustejsim olejom nedoporucujem. Specifikaciu treba dodrzat, tento motor je svina hakliva. Pri spotrebe oleja 1liter na 2 500 km nie je ohrozeny ani katak ani nic ine. Len treba poctivo dolievat. Ako prve by som vymenil simeringy na ventiloch. Je to vyrazne menej roboty a lacnejsie ako rozborka celeho motora, a my starsi mame skusenosti este zo Žigulikov, ze po vymene simeringov ventilov zrazu klesla spotreba oleja o 80%. A to mal len 8 ventilov. Tu je ich 16. zdeno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slavok Odesláno 23. leden 2017 Sdílet Odesláno 23. leden 2017 Nedavno sa asi spustil do nudzoveho(zasa rapidne klesol vykon) a dal mi vediet, že poškodená !ambda sonda.Vynulovali závadu, teraz je všetko OK, poctivo sledujem,dolievam, mierne "podymujem", auto použivam na kratke trasy aby nebolo treba zdaleka odtiahnuť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slavok Odesláno 23. leden 2017 Sdílet Odesláno 23. leden 2017 Tá sonda,zabudol som dodať, je vraj následok žrania oleja... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Sale Odesláno 23. leden 2017 Sdílet Odesláno 23. leden 2017 Pokud ti to po zahřátí motoru kouří a sice do modra, tak to budeš muset řešit, jinak ten motor odrovnáš. Buď jsou netěsné dříky ventilů a teče tam olej kolem těsnění nebo je sání zanesené karbonem, případně už zapečené pístní kroužky. Bude potřeba se podívat jak to v sacích kanálech vypadá, zjistit kompresní tlaky a potom případně vyměnit těsnění ventilů a taky motor vyčistit. Pro začátek bych zkusil vyjet nádrž a nalít tam aspoň litr přípravku TEC pro čištění benzínových motorů a nechal běžet do vypotřebování. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdeník Odesláno 23. leden 2017 Sdílet Odesláno 23. leden 2017 (upraveno) suhlas, urobit pokus s chemiou je rozumny zaciatok riesenia problemu Upraveno 23. leden 2017 uživatelem Zdeník oprava Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.