Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

Spotřeba oleje


rberka

Recommended Posts

  • O 1 rok později...

Mam 3008, 1,6 thp, žerie 0,5 až 0,7 na 1000km,  dal som aj prispevok... Stojím teraz pred rozhodnutím: urobit preplach, dať to do servisu opraviť/nemám predstavu, čo to bude stáť -môže to byť turbo,krúžky alebo čo ešte?/Ak keď veľa nejazdím, štve ma to-na 100 000 km? Maš to už opravené? Ak áno, napíš, na čo mám byť pripravený.dik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už jsem to tu psal kdysi, někdo to i používá, ale asi to tu ted nečte, zkus pohledat po foru, myslim že tiu je o tom psano více. Ale za mě doporučuju, da se koupit okolo 200kč třeba na oleje.cz, v obchodech a u pumpy to bývá i za 380,- což je celkem předražený. Na slovensku ale nevim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlavně do toho už tak choulostivého motoru nelij žádnou... nevím, jak to říct slušně. Pánové, opravdu bez urážky, neberte to, prosím, osobně, ale fakt s Váma nesouhlasím:papa Do oleje naleje něco, co jej zahustí a zvýší viskozitu. Nebude lepší dát tam rovnou hustější olej s vybalancovaným aditivačním balíčkem? Tohle je jak dát si v super restauraci nějakou super polívku za 200Kč a pak do ní nalít Maggi, ať to má šmak:bojim

Osobně jsem kdysi uvažoval o použití oleje s vyšší - nesníženou - kinematickou viskozitou, nakonec jsem se na to (možná zatím) vybodnul. Standardně doporučený Total Quartz Ineo ECS má sníženou kinematickou viskozitu dle ACEA C2, tedy HTHS >= 2.9 mPa.s, zatímco např. Mobil 1 EP Formula 5W-30 je dle C3 s nesníženou viskozitou ~ 3.5 mPa.s. Oba přitom splňujou PSA B71 2290 předepsanou pro tenhle motor.

Tím bych začal já...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:)nene, nejde o urážení, dva lidi dva názory, osobně taky nejsem pro nějaké srajdy do oleje--navíc,oni si je nechají pěkně zaplatit...,ale zas motor může brát olej i proto, že má zapečené kroužky a tyto přípravky je můžou uvolnit, navíc tady napíše spokojenost s takovým prostředkem dlouholetý člen klubu, tak proč mu nevěřit, prostě z praxe vím, že rozebírat motor kvůli tomu, že to bere trochu více oleje nemá smysl, samozřejmě může i zkusit jiný olej :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud oprvdu baští olej kroužkama tak jednoduchá věc jak zjistit a opravit bez rorzborky-do každýho hrnku vstříknout otvorem svíce petrolej a nechat aspoň 24hod působit a pak uvidíš,a pokud to bude kruhama a změříš tlaky tak poznáš ihned pkd ne tak poznáš jestli klesne spotřeba oleje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj vsetci. Moja sestra ma tento motor v DS 3. Od novoty je to jedna tragedia. Spotreba oleja liter na 3 000 km, pri 40 000 km odisla vodna pumpa, potom zacal tiect olej zo sponovaku retaze..... A pri 67 000 km sa bez vystrahy roztrhla rozvodova teraz. Importer sa tvari ze v pohode. Sak je auto po zaruke, co by ste chceli?

 

pridavam sa k Ajapovi. Ziadne spekulovanie s hustejsim olejom nedoporucujem. Specifikaciu treba dodrzat, tento motor je svina hakliva. Pri spotrebe oleja 1liter na 2 500 km nie je ohrozeny ani katak ani nic ine. Len treba poctivo dolievat.

Ako prve by som vymenil simeringy na ventiloch. Je to vyrazne menej roboty a lacnejsie ako rozborka celeho motora, a my starsi mame skusenosti este zo Žigulikov, ze po vymene simeringov ventilov zrazu klesla spotreba oleja o 80%. A to mal len 8 ventilov. Tu je ich 16.

zdeno

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 měsíce později...

Nedavno sa asi spustil do nudzoveho(zasa rapidne klesol vykon) a dal mi vediet, že poškodená !ambda sonda.Vynulovali závadu, teraz je všetko OK, poctivo sledujem,dolievam, mierne "podymujem", auto použivam na kratke trasy aby nebolo treba zdaleka odtiahnuť

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud ti to po zahřátí motoru kouří a sice do modra, tak to budeš muset řešit, jinak ten motor odrovnáš. Buď jsou netěsné dříky ventilů a teče tam olej kolem těsnění nebo je sání zanesené karbonem, případně už zapečené pístní kroužky. Bude potřeba se podívat jak to v sacích kanálech vypadá, zjistit kompresní tlaky a potom případně vyměnit těsnění ventilů a taky motor vyčistit. Pro začátek bych zkusil vyjet nádrž a nalít tam aspoň litr přípravku TEC pro čištění benzínových motorů a nechal běžet do vypotřebování.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...