Patsou Odesláno 4. září 2015 Sdílet Odesláno 4. září 2015 Zdravím, chtěl bych se Vás, zkušenějších, zeptat, zda by jste mi někdo neporadil nebo nepotkynul nějakou svou zkušenost vázající se k mému problému. Jsem majitelem Peugeotu 206 1.6 16v (80kW), r.v 2001, naběháno má 150 000km (údajně). Před cca týdnem mi v autě praskla převodovka, koupil jsem tedy z druhé ruky "novou", dal ji vyměnit v blízkém servise (doufám, že nefixlují, i když žádné velké iluze si nedělám), kde převodovku vyměnili, nalili údajně 2 litry syntetického 75W90 oleje a napsali mi, že auto je nachystané na vyzvednutí. Po usednutí do auta jsem byl velice mile překvapen, auto nijak nerachotilo (dříve ano, nejspíš hlavně díky ojeté převodovce), rychlosti se daly řadit úplně krásně, tiše, přesně. Tedy, byl jsem spokojen. S autem jsem najel během dne cca 70km a večer jej nechal stát u přítelkyně v mírném kopečku (parkoviště je udělané s lehkým stoupáním). Dnes ráno jsem sedl do auta, nastartoval a od spodu se ozvaly zvláštní trvající burácivé zvuky, které jsem do dneška u auta nezaznamenal. Byl jsem poměrně vyděšen, vypnul jsem tedy motor a znovu nastartoval, bez výsledku, zvuk byl stejný a doprovázelo ho takové divné dunění a vibrování od podlahy. No, nicméně, měl jsem namířeno cca 2km do města, tak jsem jel (celou cestu jsem si připadal jako by se pode mnou auto mělo rozletět a to mám slabých 80kg). Ve městě jsem nechal auto cca 15 minut stát a když jsem do něj znovu usedl a nastartoval, nic nedrnčelo, motor byl tichý, vibrace zmizely (netuším zda je vůbec možné, aby mělo startování nebo nahrávání elektroniky vliv na vibrace v podlaze, rovněž si nemyslím že by se auto zahřálo na dvou kilometrech pomalé jízdy, ale vůbec nerozumím jak je možné, že auto prvně vypadá na odpis a po pár minutách je víceméně bez problému). Po cestě domů jsem zaregistroval obdobné drnčení, ale už jen velice slabé a sice při zatáčení. Na autě bude po předchozím majiteli zřejmě špatný čep na pravém kole, který je potřeba čas od času utáhnout (sám se povoluje) a auto se zklidní a drží stopu. Při volnějším čepu auto při zatočení do leva nejrpve normálně zatáčí, po překročení určitého úhlu auto zprudka táhne doleva (na pravou stranu to nedělá). To jsou asi veškeré závady, které jsem na autě sporozoval. S autem jsem jinak vesměs spokojen a myslím že zbytek auta je v poměrně dobrém technickém stavu. Chtěl bych se tedy optat, zda jste někdo nezažil podobné chování auta, nebo zda by jste mi nenapsali váš názor, podezření, možné důvody onoho drnčení od podlahy auta. Děkuji, Patsou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myšut Odesláno 4. září 2015 Sdílet Odesláno 4. září 2015 (upraveno) z logiky věci ,teď - jak si to sedlo po výměně, nemáš dotažený všechno kolem převodovky - a má to ústrojí -motor s převodovkou jako komplet někde kontakt s karoserií,tak to vibruje a přenáší se to do kasny mimo jiné ,po takové zásadní výměně se dělá kontrolní zkušební jízda na vyzkoušení všech jízdních,výkonových a zátěžových režimů,potom tady vznikají romány co a jak co to je může být apod... a s tím čepem ,co tu píšeš ,si zařiď dobrou havarijku nebo životní pojistku....stojí to pár korun,výměna na pár minut na zvedáku. A těm,kdo to dělali tu výměnu ,to zase na vrať na dodělání. Víc se k tomu románu nemá cenu vyjadřovat.Technický stav se hodnotí na zvedáku,ne od stolu .... Upraveno 4. září 2015 uživatelem myšut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 4. září 2015 Sdílet Odesláno 4. září 2015 (upraveno) mohli nieco poskodit na vufuku vlnovec(ten asi nemas) silentblok alebo pravy silentblok motoraalebo akceleracni silentblok ked vyvesili motor(pri vymene prevodovky) treba to omrknut no Upraveno 4. září 2015 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.