zipox Odesláno 4. září 2015 Sdílet Odesláno 4. září 2015 Dobrý den. Nikde jsem nenašel. Omlouvam se pokud jde o dupl. téma. když jsem auto kupoval tak byl prasklý airbox a salo vzduch z poza filtru a tím pádem nemělo žádný odpor vzduchu. Závada se projevuje nedostatečným výkonem a vynechaváním v tahu. Dtc_: příliš chudá směs zadní strana válců. Motor je 3.0 155kw Chtěl jsem načíst nové autoadaptační data ale vyžaduje připojení "powerlatch" hledal jsem na google a jedná se o napájení ECU po vypnutí zapalování pro správně uložení do paměti. Nevim jak to ale udělat. Podělí se někdo a poradí jak správně nastavit? Dekuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAJA106 Odesláno 4. září 2015 Sdílet Odesláno 4. září 2015 Na nějakou dobu odpojit baterku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest minimaxa Odesláno 5. září 2015 Sdílet Odesláno 5. září 2015 No ja bych taky odpojil baterku, treba pres noc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zipox Odesláno 5. září 2015 Autor Sdílet Odesláno 5. září 2015 Děkuji za odpovědi. Když připojím pp2000 tak je tam přímo funkce inicializace autoadaptačních hodnot. Je tam ale napsáno: Je třeba mít v každé fázi programování připojen "powerlatch" pro správné uložení do paměti. má to být opětovné napájení(relé) Nevím však jak provést. děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
punkac Odesláno 5. září 2015 Sdílet Odesláno 5. září 2015 školy nemám, ale nejde o postupné otáčení klíčkem? Tím totiž připojíš nebo odpojíš napětí do ECU... Ale nejsnadnější je odpojit baterku, ráno jí připojit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.