5r.kubak Odesláno 1. září 2015 Sdílet Odesláno 1. září 2015 Ahoj, mám problém s P307SW 2.0HDi 100kW RHR rv.2004 Auto při akceleraci střídavě táhne a netáhne, akcelerace není plynulá a auto je takové línější. Diag vypsala tyto chyby P1462, P1351, P1598 a P2562. Při vizuální kontrole na místě a držených vyšších otáčkách (4000ot./min.) se hadice od intercooleru do sání pravideplně nafukuje a vyfukuje (pulzuje). Nevím jak lépe to popsat. Mám podezření že klapka před sáním(viz. obrázek) se přivírá a otevírá a tím se hadice nafukuje a smršťuje jak v ní narůstá a klesá tlak. Nevíte na co se zaměřit? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Chozeluizskuner Odesláno 1. září 2015 Sdílet Odesláno 1. září 2015 (upraveno) Ta se ti přivírat nemůže, jelikož je tam asi nějaká pružinka která jí drží trvale otevřenou a druhá je zas zavřená. Podtlak se pak postará o to aby se vrchní zavřela a spodní otevřela. Jedině že by byla klapka špatná a nedržela by sama otevřená. Nebo ta spodní že by měla tendenci se sama otevírat a jak by přepustila tlak tak by vrchní trochu ochabla. + se ta vrchní přivírá podle otevření EGR ventilu Upraveno 1. září 2015 uživatelem Chozeluizskuner Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5r.kubak Odesláno 2. září 2015 Autor Sdílet Odesláno 2. září 2015 "+ se ta vrchní přivírá podle otevření EGR ventilu" tak to by teda mohlo souviset s chybou EGR, kterej je navíc zaslepenej, ale není odstraněn v SW. Se zaslepeným EGR jsem najezdil cca 30 000km. Pak se ho pokusili načíst v Peugeotu - neúspěšně a od té doby kontrolka motoru a takové chování. Díky, zkusím se na to zaměřit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 2. září 2015 Sdílet Odesláno 2. září 2015 Skontroluj ovládanie turba,elmag ventil,hadičky,dáva to vysoký tlak,nereguluje to. Alebo to fakt robí tá klapka,odpoj ovládanie a zaslep hadičku podtlaku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5r.kubak Odesláno 2. září 2015 Autor Sdílet Odesláno 2. září 2015 ovládání turba zkontrolováno jako první včetně hadiček. Elmag ventil (pierburg) vyměněn, ale chová se to stejně. Zkusim odpojit tu klapku a zaslepit hadičku, jak se to bude chovat. Předtím vymažu chyby a pak to zkusím znovu načíst. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Chozeluizskuner Odesláno 2. září 2015 Sdílet Odesláno 2. září 2015 (upraveno) Tu klapku nesmíš odpojit pokud máš funkční FAP! Kdyby jsi měl FAPoff tak klidně. Taky sem jezdil se zaslepenym EGRem a odpojenou klapkou bez soft.upravy několik tisíc KM a bez chyby. Ale měl jsem FAPoff a tim pádem jsem už nepotřeboval aby se klapka zavřela při regeneraci Ale zas je fakt že na zkoušku to udělat můžeš. Ale nastartuj, počkej a sáhni na zpětné venkovní zrcátko jestli nehřeje (jestli hřeje tak regeneruje FAP). Prvně bych ale vyndal klapky a zkontroloval zda se udrží vrchní otevřená a spodní zavřená... Upraveno 2. září 2015 uživatelem Chozeluizskuner Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5r.kubak Odesláno 3. září 2015 Autor Sdílet Odesláno 3. září 2015 Odpojovat jí v plánu nemám, maximálně na zkoušku. FAP mám a dokonce před cca 12000km vyměněnej v Peugeotu. Díky za rady, až budu mít trochu času, mrknu na ty klapky a zkusím načíst EGR. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.