martas.vavra Odesláno 28. srpen 2015 Sdílet Odesláno 28. srpen 2015 Zdravím, pročítal jsem to tu dlouho a stejně jsem nenašel řešení na můj problém s větrákem topení a klimatizace u 106 II. Větrák mi jede jen na rychlost 4. Všechny návody byly na model bez klimatizace, tak bych se chtěl zeptat, jak na to u auta s klimou. Dá se vůbec dostat ven větrák i bez demontáže palubovky? (106 1.1i 44kW 1999) Díky moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
saslik Odesláno 30. srpen 2015 Sdílet Odesláno 30. srpen 2015 (upraveno) Nazdar skus skontrolovať či to neni rezistor ventilátora, ten reguluje otáčky A ak ti ide len 4 stupen tak máš zhorene ostatné odpory, A nemusíš rozoberať palubovku, malo by sa to dať vymeniť aj bez demontáže celej pristrojovky. .. Takto by to malo vyzerať aké som dobre našiel. ... Upraveno 30. srpen 2015 uživatelem saslik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martas.vavra Odesláno 30. srpen 2015 Autor Sdílet Odesláno 30. srpen 2015 Dík za reakci, taky jsem našel tuhle věcičku, ale zaráží mě fakt, že je tam napsáno jen 09/1991-04/1996. Konektory by na můj seděly, nemůže tam být rozdíl třeba ve velikostí odporů? Nebo je to jedno a na všech stránkách mají chybu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
saslik Odesláno 30. srpen 2015 Sdílet Odesláno 30. srpen 2015 Ak ti sedí konektor malo by to pasovať. .. Odoslané z SM-N910F pomocou Tapatalku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 30. srpen 2015 Sdílet Odesláno 30. srpen 2015 VIN? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martas.vavra Odesláno 30. srpen 2015 Autor Sdílet Odesláno 30. srpen 2015 (upraveno) Díky za odpovědi, uvidím, co ChouLu vyčte z VIN. Upraveno 30. srpen 2015 uživatelem martas.vavra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martas.vavra Odesláno 30. srpen 2015 Autor Sdílet Odesláno 30. srpen 2015 VIN? VF31AHFXF52778653 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
saslik Odesláno 31. srpen 2015 Sdílet Odesláno 31. srpen 2015 Ako si dopadol? Odoslané z SM-N910F pomocou Tapatalku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martas.vavra Odesláno 31. srpen 2015 Autor Sdílet Odesláno 31. srpen 2015 Zatím nevím, počkám ještě jestli něco někdo vycte z toho VIN. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martas.vavra Odesláno 1. září 2015 Autor Sdílet Odesláno 1. září 2015 Tak jsem to dnes nějak vyrval ven, šlo to celkem dobře. Koupím odpory a snad to pomůže. A dnes ráno jsem byl doplnit klimatizaci a bohužel jsem zjistil, že mám rozbitou spojku kompresoru, napětí v kabelech do kompresoru je. Neznáte někoho šikovného z Prahy, kdo by mi to vyměnil za normální cenu? Když zapnu klimu, tak sepne termostat, roztočí se větraky a zvýší se otáčky motoru, takže zbývá vyřešit ten kompresor, no. Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martas.vavra Odesláno 19. září 2015 Autor Sdílet Odesláno 19. září 2015 Tak jsem tedy koupil ty rezistory z Číny za 240Kč a větrák už funguje výborně, klima taky (byl jen hodne špatný kontakt na konektoru kompresoru). Děkuji všem za rady! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.