Petr0604 Odesláno 19. srpen 2015 Sdílet Odesláno 19. srpen 2015 Ahoj klubáci, mám Peugeot 307 HDI, 66KW, rok 2003, vstřikování Bosch. Vibrace motoru jsem řešil již dříve, neúspěšně. Omylem jsem si vibrování spojoval s poloosami, silentbloky (vše nové) atd. Nedávno jsem si měnil termostat a po výměně jsem chtěl ohřát motor, ať dojde k odvzdušnění systému. Přidal jsem si plyn a všiml jsem si, že se motor silně rozkmitá okolo 1200-1500 otáček a potom znova okolo 1900 otáček. Auto jsem načetl diagnostikou PP2000, bez závad. Nechal jsem vytáhnout vstřiky v domění, že je problém zde. Ty prošli otestováním, jsou všechny v naprostém pořádku. Následovala montáž nazpět. Vibrace stále trvají. Nejcitelnější při jízdě jsou na druhý rychlostní stupeň, ale dělá to i na jiné rychlosti. Nicméně je asi podstatná informace, že se motor rozkmitá i při protůrování stojícího auta. Na co se zaměřit? Všiml jsem si že je docela rozdíl v tlaku na railu naměřeném a požadovaném. Požadovaný tlak kolísá klidně v rozmezí 60 - 80 barů....nemůže se přidírat třeba DRV ventil? Nebo být chyba v snímači tlaku na railu? Díky moc za vaše podněty a rady. Už fakt nevím na co se mrknout. Ze zvědavosti jsem si zdiagnostikoval i 306 HDi a hodnoty + - stejné.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chip Odesláno 19. srpen 2015 Sdílet Odesláno 19. srpen 2015 kdysi jsem řešil ucpaný pal. filtr na TDIčku a to jsem myslel že ten motor vyskočí z auta. šel bych po dodávce paliva, ale chce to vidět? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr0604 Odesláno 22. srpen 2015 Autor Sdílet Odesláno 22. srpen 2015 Tak jsem se dnes vrhnul na kontrolu filtru na čerpadle v nádrži. Bylo čisté. Dále jsem měnil palivový filtr, taky relativně čistý na dva roky provozu.... Vyšrouboval jsem ven DRV ventil z CR čerpadla, no celkem mě zaráží ta vydřená část (v červeném kolečku na obrázku). Může to být problém? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 23. srpen 2015 Sdílet Odesláno 23. srpen 2015 ... asi bych uštípl to sítko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr0604 Odesláno 24. srpen 2015 Autor Sdílet Odesláno 24. srpen 2015 No, ono to sítko na starších DRV ani nebývalo. Mě spíš straší ta vydřená část za tím futrem...Co když se Ventil přídírá?Je tam už límec. Má někdo nějakou zkušenost? Nechce se mi vyhazovat balí zbytečně... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr0604 Odesláno 26. srpen 2015 Autor Sdílet Odesláno 26. srpen 2015 Nikdo neporadí zda je tento ventil vadný nebo není? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 28. srpen 2015 Sdílet Odesláno 28. srpen 2015 Jestli je vadný, poznáš sam, podle toho, jak auto startuje, jestli na škrtnutí, nebo jestli nechcipa za jizdy. Zezačátku když DRV odcházi, špatně startuje teplý motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr0604 Odesláno 1. září 2015 Autor Sdílet Odesláno 1. září 2015 No auto teď v létě startuje dobře. Ale v zimě někdy naskočilo hned a někdy docela dlouho točilo (žhaviče, filtry nové). Bavím se o studených startech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.