omousek Odesláno 18. srpen 2015 Sdílet Odesláno 18. srpen 2015 Pasuji jine 2.1td do 406? Napriklad ze 605,xantie? Nebo by se to musel nejak upravit? Chci prehodit motor kvuli cerpadlu. Borec mi tam dal mechanicke cerpadlo bosch, vsechno bylo cajk ale auto jelo max 80pak to rozsteloval a vykaslal se na to, tak ho tu mam v aute. Nebo nevite o nekom ze zlinskeho kraje kdo by to dokazal dat dohromady? To by bylo ale drazsi nez vymena co? Dekuji vsem za odpovedi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
punkac Odesláno 19. srpen 2015 Sdílet Odesláno 19. srpen 2015 jestli mě paměť neklame tak blok a hlava bude stejný, svody výfuku a uchycení turba jiné dal ti k tomu čerpadlu i vstřiky? oni ty lucasácký otvírají při jiném tlaku ještě bývalo jiné to sání, někde bylo plastové a nemělo díru na trubičku od egr ventilu jo napadla mě důležitá věc! Jak jde z intercooleru tlustá trubka sání do toho hlinikovýho paroží sání motoru máš z té tlusté trubky vyvedenou hadičku, která je připojená na membránu čerpadla, že? Při přestavbě se na toto často zapomíná! Takže k boscháckýmu čerpadlu i bosch vstřiky třeba z 605 nebo xantie a hlavně udělaná trubička ze sání na membránu bosch čerpadla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 19. srpen 2015 Sdílet Odesláno 19. srpen 2015 Myslím, že člen antik dával motor do své 406 z XM. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 19. srpen 2015 Sdílet Odesláno 19. srpen 2015 Zkus zavolat tady do Zábřeha 583 411 572. Jestli by se jim to chtělo dát dohromady. Případně čerpadlo z vrakáče Křelov nebo Bystročice. Dělají Peugeoty už od revoluce a takových 2,1 TD už viděli moc, i různých kombinací. No, zkus. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 19. srpen 2015 Sdílet Odesláno 19. srpen 2015 2,1 td sa davali do 406, takze ist to ide. Ale drziaky, zvody, vyfuk .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 19. srpen 2015 Sdílet Odesláno 19. srpen 2015 (upraveno) No právě, já to vidím jako dotaz nikoli technický, ale personální - kdo to uvede do pořádku. A zároveň doporučit někoho zkušeného, kdo s nadhledem najde nejlevnější řešení a poradí, zda to stojí za to. Tzn. zda - repasovat původní čerpadlo nebo sehnat jiné stejné - dopasovat čerpadlo Bosch na stávající motor - anebo vyměnit celý motor - anebo vyměnit celé auto za 406 TD - budou teď už levné, každý by chtěl HDi - anebo vyměnit auto za novější Protože vyměnit za jiný motor je cena minimálně 10 t. (koupit a namontovat), možná spíše 15 t. Které do toho vrazíš. Proto jsem odpověděl viz výše. Je to asi 100 km, takže buďto konzultace po telefonu (zřejmě ti dají k telefonu pana Nečase šéfa), anebo se tam nějak dobelhat a auto tam nechat. Případně uvedené vrakáče navštívit po cestě a sehnat chybějící díly - to by chtělo až po rozhodnutí, co s tím. Rozhoduj uvážlivě. Taky jsem už nechal opravit auto za desítky tisíc a jeho hodnota po opravě byla přesně tolik. Upraveno 19. srpen 2015 uživatelem P607Olda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 19. srpen 2015 Sdílet Odesláno 19. srpen 2015 na to sa vykasli ,keby to robis sam este pochopim ale do servisu? to vezmi rovno nieco novsie a toto rozpredaj to ta vyjde draho a neisty vysledok co ak motor nebude ok atd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
comm Odesláno 31. srpen 2015 Sdílet Odesláno 31. srpen 2015 skoda ze ses tak zruky, dokopy bych to dal, bez problemu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.